Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


 
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-04-30, 13:18   #46
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 282
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

hehe nu kanske tråden tar fart igen om "buklao" ska börja förklara sig=)

lägg o lägg matcher inom italiensk fotboll händer ju rätt så ofta skulle jag tro utan att ha fakta. sen om det beror på maffia, gammla gåvor mellan klubbarna det har jag inte en aning om men min teori är juh att om det är en REN lägg match via maffia osv så tror jag bolagen plockar bort den matchen precis som svs har gjort nån gång då och då.

Ta matchen i morgon catania-Cagliari omsättning (senast jag kollade) 1,7 mille varav ca 1,6 mille var lagt på catania odds ca 1,4-1,44 på betfair. Övriga matcher har en omsättning på ca 60-90 tusen, så kan man ju höja på ögonbrynen och börja misstänka nåt.
samtidigt kan det bero på att dessa rykten ofta sprider sig om uppgjorda matcher ta tex alla djäkla italienska matcher där krysset står i 1,80....min fundering med det hela är följande...är det nån/vissa som sprider rykten för att på så vis pressa ner oddsen på x.för att sedan få bra odds 1 och 2:an...jag spelade själv efter den teorin igår på livorna-atalanta x stod i ca1,85 medans jag hittade halvgadering (1,2) till oddset 1,84 och smackade in på det och matchen slutade 2-1...varför då inte spela krysset??? det var ingen "fixad" match kolla omsättningarna var normala på alla tecken+det fanns inga RIKTIGA spår av läggmatch, får en känsla av att vissa tjänar på att pressa ner krysset...men men jag vet inte så mkt om det här med läggmatcher och bryr mig inte heller egentligen förutom att man måste alltid tänka in sånt i sitt spelade tyvärr pga att det förekommer....

jaha nu vart det massa skit skrivet...orkar inte läsa igenom det heller så det kanske inte äns är sammanhängande.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Rille (+1)
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-04-30, 14:15   #47
 
Ljepojes avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 102
Sharp$: 175

BetRush
Stats: 46 - 26 - 8
ROI: 102.61%
Vinstprocent: 64.00%

Standard

Vette fan

Startar en tråd p.g.a att man fått "ett tips" från att DET KAN VARA EN FIX-MATCH (P.ga oddsen) & att jag ev. kommer ICKE kunna låta bli att spela!

Så jag tänkte DELA MED MIG! Men Näää, alla skall passa på & sparka på en,- Hur kan DU tro det? Vad är det inte DU förstår?

Så man undrar om NI läst tråden FRÅN BÖRJAN?! Det är inte JAG som SAGT/HÄVDAT NÅGOT ! Utan lappat in tråden EFTERSOM DEN CIRKULERAR PÅ ANDRA EU-SPELFORUM!


LÅS TRÅDEN ALT. RADERA DEN / TACK!




__________________
RADIO P3 :: " Lättast att spela bort pengar hos Svenska Spel "
Ljepoje är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-04-30, 14:18   #48
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 282
Sharp$: 1362


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jo men om då har nånting att komma med får du ge mer info..man ryggar inte efter nå lös snack
joppoe är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-04-30, 14:23   #49
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Tråd låst pga TS önskan samt att tråden för länge sedan tappade det lilla informativa värde den ursprungligen hade. Nivån är för låg och det har urartat i pajkastning. /mod
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng
 



td