Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


 
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-04, 17:07   #1
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Feedback för framsidan (listor osv)


Ursäkta om jag tjatar, men jag får aldrig några svar (tror jag), men när skall ni fixa listorna nederst på "framsidan"? Finns ju ingen anledning att ha dem när de är totalt missvisande...

/Badass

Senast redigerad av Badass den 2011-08-04 klockan 17:09.
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-06, 21:26   #2
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Hur ofta ser ni moderatorer på denna eftersatta tråd, egentligen? 1 gång per halvår, eller? Inte fan kan det vara oftare, i alla fall...! Kan INTE vara intressant med att sidan skall uppvisa korrekta stats, eller?

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-06, 21:34   #3
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Hur ofta ser ni moderatorer på denna eftersatta tråd, egentligen? 1 gång per halvår, eller? Inte fan kan det vara oftare, i alla fall...! Kan INTE vara intressant med att sidan skall uppvisa korrekta stats, eller?

/Badass
Inlägg flyttade - top 10 senaste veckan fixades faktiskt just tidigare idag (kommer dock se skum ut första veckan) övriga listor kommer ses över inom kort.

Beklagar trögheten med detta, fått lägga mindre tid på att fixa dylikt än vad som hade behövts.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-06, 21:49   #4
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Denna tråd är inte rätt ställe att disskutera dylikt men top 10 senaste veckan fixades faktiskt just tidigare idag (kommer dock se skum ut första veckan) övriga listor kommer ses över inom kort.

Jag menade självklart hur ofta ni ser över era listor/stats längst ner på sidan?! Det borde vara av yttersta vikt för en seriös sida att de stats man uppvisar är korrekta! Allt annat är ju självklart falsk marknadsföring, eller hur?! Uppdateringen bör ske veckovis, varför annars ha ex. "Top Tio senaste veckan"?!

Låt inte detta bli ett annat - tillhåll!

Rätt skall vara rätt, eller? Det skall INTE vara så att "sharps" ensidigt skall sätta agendan för hur regler skall uppfattas och vara - självklart skall det finnas en gemensam plattform för detta! Därmed skall både "sharps" och dess medlemmar följa statuterna... Allt annat vore ju hyckleri, alá

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-06, 22:11   #5
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Och detta att ni har, mer eller mindre, "lovat" en shop där man kan använda sina "sharpspoäng" - vart är denna? För det kan väl INTE vara så att man enbart skall kunna använda dessa för "inbördes beundran"? Där man enbart kan ge dessa "sharps" till de man gillar?! Hur torftigt är inte detta?!

Vill ni vara en bettingsida i framkant så kan ni inte göra samma nybörjarmisstag som era konkurrenter, dvs. lova en massa och sedan skita i det...!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-06, 22:12   #6
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Och, JA! Jag är sur och besviken som faaan!!!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-06, 22:14   #7
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Och detta att ni har, mer eller mindre, "lovat" en shop där man kan använda sina "sharpspoäng" - vart är denna? För det kan väl INTE vara så att man enbart skall kunna använda dessa för "inbördes beundran"? Där man enbart kan ge dessa "sharps" till de man gillar?! Hur torftigt är inte detta?!

Vill ni vara en bettingsida i framkant så kan ni inte göra samma nybörjarmisstag som era konkurrenter, dvs. lova en massa och sedan skita i det...!

/Badass
Alltså, nu börjar det bli lite för mycket.

Det tar den tid det tar, du vill väl inte att de ska slänga upp en Shop som sedan är full med buggar? Då är det mycket bättre att de gör den ordentligt från början innan de lägger upp den.

Istället för sådant här borde de som jobbar med Sharps få stort cred för det de gjort för oss medlemmar!

Denna sida är redan i främsta leden och klart bättre än någon annan sida som finns på nätet. Tror att framöver kommer Sharps bara bli ännu vassare och dra ifrån än mer från övriga konkurrenter.

Håll ut lite och stressa inte fram några beslut från Crew. Det blir aldrig bra, tro mig!

Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shell Peppe (+5)
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-06, 22:15   #8
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Inlägg flyttade - top 10 senaste veckan fixades faktiskt just tidigare idag (kommer dock se skum ut första veckan) övriga listor kommer ses över inom kort.

Beklagar trögheten med detta, fått lägga mindre tid på att fixa dylikt än vad som hade behövts.

Jag tar denna beklagande i åtanke och beklagar detsamma - tack för att du svarade... Inom kort, vad betyder detta? Jag har nämligen fått detta svar för ungefär ett halvår sedan...?

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-06, 22:22   #9
Webmaster
 
marss avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 804
Sharp$: 3518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Jag tar denna beklagande i åtanke och beklagar detsamma - tack för att du svarade... Inom kort, vad betyder detta? Jag har nämligen fått detta svar för ungefär ett halvår sedan...?

/Badass
Som du ser är "senaste veckan" redan fixad, (dvs top10) kommer uppdatera resten när det är klart att allt fungerat väl med den.

Shoppen dröjer eftersom tanken var att annonserna skulle finansiera den men det har inte gått snabbare än vad det har med finansieringsbiten och därav har vi inte kunnat realisera shoppen ännu men den kommer komma - skulle väl tippa på några månaders väntan till innan vi kan börja beställa in saker.
__________________
Sköter det tekniska - för andra ärenden kontakta Boone eller KP!
mars är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-06, 22:25   #10
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av performance Visa inlägg
Alltså, nu börjar det bli lite för mycket.

Det tar den tid det tar, du vill väl inte att de ska slänga upp en Shop som sedan är full med buggar? Då är det mycket bättre att de gör den ordentligt från början innan de lägger upp den.

Istället för sådant här borde de som jobbar med Sharps få stort cred för det de gjort för oss medlemmar!

Denna sida är redan i främsta leden och klart bättre än någon annan sida som finns på nätet. Tror att framöver kommer Sharps bara bli ännu vassare och dra ifrån än mer från övriga konkurrenter.

Håll ut lite och stressa inte fram några beslut från Crew. Det blir aldrig bra, tro mig!


Hur lång tid anser du att detta skall få ta? sharps har väl funnits i snart, minst två, tre år?! Hur lång tid kan det ta att upprätta en shop? Inte alls lång tid enligt mig - i alla fall INTE om man lägger ner resurser på detta! En shop behöver INTE innefatta Ferraris och/eller LG top kvalitets tvs...

Det räcker med en keps och eller t-shirt eller en jacka! Men detta hör man ingenting om...! Är detta ens pågång, eller är detta en utopi alá att en RoKare skulle bli vinnande i längden...?!

Nu går jag och lägger mig - annars lär jag gå över gränsen snart!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-06, 22:26   #11
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mars Visa inlägg
Som du ser är "senaste veckan" redan fixad, (dvs top10) kommer uppdatera resten när det är klart att allt fungerat väl med den.

Shoppen dröjer eftersom tanken var att annonserna skulle finansiera den men det har inte gått snabbare än vad det har med finansieringsbiten och därav har vi inte kunnat realisera shoppen ännu men den kommer komma - skulle väl tippa på några månaders väntan till innan vi kan börja beställa in saker.
Okey! Hade varit bra med denna info, tidigare! Men bra!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-06, 22:33   #12
 
Overkills avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 228
Sharp$: 7957

Speedway 2013
Stats: 6 - 6 - 0
ROI: 97.78%
Vinstprocent: 50.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Hur lång tid anser du att detta skall få ta? sharps har väl funnits i snart, minst två, tre år?! Hur lång tid kan det ta att upprätta en shop? Inte alls lång tid enligt mig - i alla fall INTE om man lägger ner resurser på detta! En shop behöver INTE innefatta Ferraris och/eller LG top kvalitets tvs...

Det räcker med en keps och eller t-shirt eller en jacka! Men detta hör man ingenting om...! Är detta ens pågång, eller är detta en utopi alá att en RoKare skulle bli vinnande i längden...?!

Nu går jag och lägger mig - annars lär jag gå över gränsen snart!

/Badass
Det spelar mig faktiskt ingen roll, det tar den tid det tar. Inget jag lägger jättevikt vid att det inte finns ännu och antagligen tar några månader ytterligare.
Overkill är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-06, 22:36   #13
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg

Nu går jag och lägger mig - annars lär jag gå över gränsen snart!

/Badass
Ja gör det, fy fan vad pinsam du är! Fixa allt du talar själv om det är så jävla enkelt så blir det nog skitbra ska du se! Sen kan du sluta skriva under varenda jävla inlägg som om du vore någon speciell, vi alla kan se att det är du som har skrivit inlägget ändå eftersom det står till vänster om ditt inlägg. Nu vet du det också, det verkade som att du inte hade koll på det!?
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-06, 22:44   #14
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Lazlo Visa inlägg
Ja gör det, fy fan vad pinsam du är! Fixa allt du talar själv om det är så jävla enkelt så blir det nog skitbra ska du se! Sen kan du sluta skriva under varenda jävla inlägg som om du vore någon speciell, vi alla kan se att det är du som har skrivit inlägget ändå eftersom det står till vänster om ditt inlägg. Nu vet du det också, det verkade som att du inte hade koll på det!?

Du skall veta att du är mer pinsam som inte tillför tråden någonting... Men du speglar väl kanske din avatar?!

Att du sedan stör dig på att jag skriver under alla mina inlägg med mitt nick - det skiter jag TOTALT I - jag är mer förundrad att du kunde läsa vad jag skrivit, överhuvudtaget, ditt mähä...! Svenska kan vara ett svårt språk för, ja ni vet vad...!

/BADASS
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng
Gammal 2011-08-06, 22:55   #15
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Du skall veta att du är mer pinsam som inte tillför tråden någonting... Men du speglar väl kanske din avatar?!

Att du sedan stör dig på att jag skriver under alla mina inlägg med mitt nick - det skiter jag TOTALT I - jag är mer förundrad att du kunde läsa vad jag skrivit, överhuvudtaget, ditt mähä...! Svenska kan vara ett svårt språk för, ja ni vet vad...!

/BADASS
Jag bidrar med massor, först och främst lite vett och sen även en bra idé:

Det är väl bara du fixar en shop eftersom det är så enkelt så behöver du inte gnälla mer?

Jag vet inte vad du menar med att jag ska spegla min avatar, men det gör jag inte på speciellt många sätt. Eftersom du är förundrad över att jag kunde läsa och förstå svenska så kanske du syftar på att jag är en neger, precis som på bilden, och kanske därför inte skulle förstå vad du skriver?

Hur som helst, jag kan förmodligen det svenska språket bättre än dig. Skulle inte du gå och lägga dig? Tack...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
dgothe (+10), Grnvit (+5), papak (+5), Boone (+5), Rille (+10), kingscania (+50), boored (+20)
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng
 



td