Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-01-14, 20:35   #76
 
nappens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 20
Sharp$: 720
Standard

Tjo. Alltid varit intresserad av sport. Troligtvis fått intresset för spelandet av min far. Blev några besök på travbanor per år, då jag fick lägga ett guldmynt på någon häst på plats. Om vi var på fotboll eller hockey så brukade vi alltid spela på vad matchen skulle sluta.

Är mest intresserad av Fotbollsallsvenskan (nästa säsong får det bli Superettan...), Elitserien och NHL. Fick även ett intresse för MLB efter en USA-resa för några år sedan.

Började spela seriöst i förra veckan och bokföra mina spel. Har blivit mest NHL, men även lite Elitserien och Serie A. Landat på blygsamma 52,9% i träffprocent och 116,3% ROI. Hoppas på bättring! Puss på er :*
nappen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-17, 20:39   #77
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 27
Sharp$: 58
Standard

Hej, har spelat lite till och från i något år. Men har alltid nästan slutat +- noll med bettingen. Men jag hoppas att de kan ändras till bara + istället, med lite hjälp av sidan nu. Har tänkt ta upp det mycket mer seriöst nu. Det jag tycker är mest intressant är de stora ligorna inom fotboll, lite elitserien och NHL.

Lycka till alla!
ceddix är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-17, 20:48   #78
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av nappen Visa inlägg
116,3% ROI. Hoppas på bättring!
Be snarare till spelguden om att få behålla den ROI:n.
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-01-18, 23:38   #79
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 18
Standard

Tjenare!
Amir här. Har spelat på fotboll o hockey i några år. Ingen proffs men hoppas att bli det med tiden.
Fick en en sexling med oddset 440 för några år då jag satsade 1000 kr och efter det så har jag torskat totalt för gamblingen. Går oftast på odds o känsla när jag bettar stort, men satsar relativt litet när jag går på enbart statistik/fakta.
Satsar att komma upp i minst 300k i år. Håller tummarna för er alla o hoppas att jag kan bidra med några grymma spel till alla
Ska bli skitspännande att va på detta forum.
Mvh amir
amir är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-02, 19:25   #80
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Jkpg
Inlägg: 2
Sharp$: 36
Standard

argo här.
Har spelat till och från nu i ganska många år med blandade resultat.
Efter att ha hittat den här underbara sidan har jag nu bestämt att det är slutfjantat för min del. Det är dags att sluta satsa hela bankrullen på ett lag bara för att jag gillar färgen på deras tröjor.
Lär spela mest på NHL för det är där jag känner att jag har koll (försöker se en match varje natt).
argo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-02, 19:54   #81
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 141
Sharp$: 689
Standard

Hej!

Travexpert om jag själv får tycka till. Har mkt bra koll på denna sport/spel
Upp till bevis säger många och jag svarar vi ses i min travtråd på lördag (V75).

Gillar annars NHL och fotboll som jag gärna vill hitta egna ideér.

Häng med mig på travet. Vi ses!

//Allinlover
Allinlover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-02, 21:18   #82
 
Vitor_Belforts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: 040
Inlägg: 53
Sharp$: 0
Standard

Heeey alla storgamblers där ute!

Allt började som 9åring när jag var med farsan i spelbutiken och fick äran att välja ett lag som jag ville skulle vinna. Sagt och gjort och så var första bongen inlämnad. Sen tar vi oss ett år fram i tiden och jag är då 10 fyllda, och springer till spelbutiken varje fredag och lämnar in italienska stryktipset med en två år äldre kompis (givetvis utan föräldrarnas samtycke, busig som man var :P). Jag börjar dela ut reklam för att finansiera mitt spelande (jag vet ) med kompisen och vi börjar så småningom komma in på travet. Bongen lämnas in varje lördag och likaså införskaffades det i vanlig ordning in var sin cider och chipspåse.

Några år senare börjar man hitta ett annat intressant spelobjekt, nämligen Oddset (Lången). Det spelas friskt och blir genast en favorit. På den gamla goda tiden fick man alltid ett odds på tre ggr degen för oavgjort till skillnad från nu (Sv Sp).

Sen kom pokerboomen igång och givetvis blev det kärlek vid första ögonkastet. Efter två framgångsrika år blev folket bättre och edgen minskade så jag sökte nya utmaningar och nöjen och fastnade för Omaha. Efter en liten svår tid i början började jag komma igång och plussa ganska bra, men i slutändan tröttnade jag på alla bb:s och i stort på poker.

Fokus pekade återigen mot Oddset och här är jag i nuläget, en fantastiskt intresserad idrottspåg på 23 unga vintrar som eftersträvar fortsatt framgång med spelandet.

Jag spelar mest på MMA och fotboll, men även handboll, innebandy och basket. Är enormt framgångsrik inom MMA och har plussat riktigt mycket ganska länge nu. Enda haken med MMA är att man inte får satsa dem pengarna man får göra på tex fotboll och ishockey, vilket jag hindras av.

Nu blev det en hel del här men hoppas ni inte tyckte det var allt för jobbigt att plöja igenom det hela. Jag önskar er alla lycka till med spelandet och glöm inte att tillsammans är vi starka! Kommer själv att börja lägga upp lite tips inom kort. Ta hand om er nu!

MVH Vitor Belfort
Vitor_Belfort är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-02, 21:50   #83
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5
Sharp$: 4
Standard

Ukulele här. Ett lite märkligt nick, men det är kul att skriva
Jag är ny på området och följer än så länge endast andras rekommendationer när det gäller spel. Har haft en livslång dröm på att tjäna pengar på "att göra ingenting" och nu har turen kommit till sportsbetting. Räknar inte med att tjäna några stora pengar på ett tag utan hoppas just nu på att gå lite plus så jag kan bygga upp min bankrulle. När jag inte slösar bort min tid på betting och sporter jag knappt förstår utbildar jag mig till civilingenjör
ukulele är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-02, 22:11   #84
 
Blixth1958s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 798
Sharp$: 1376


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Är en 50 åring som har kastat bort mina stålar på tripplar på SVspel. Har enbart spelat på allsvenskan,elitserien. Då jag är arbetslös så är jag så jävla glad att jag blivit tipsad om denna sida.Så nu läser jag inläggen,försöker lära mig om andra sporter.Så jag kan inte bidra med så mycket just nu. Så mitt mål är ju ganska glasklart.

Har redan gått +, Så tack Sharps
Blixth1958 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-02, 22:54   #85
 
olof86s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 479
Sharp$: 27
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Vitor_Belfort Visa inlägg
Jag spelar mest på MMA och fotboll, men även handboll, innebandy och basket. Är enormt framgångsrik inom MMA och har plussat riktigt mycket ganska länge nu. Enda haken med MMA är att man inte får satsa dem pengarna man får göra på tex fotboll och ishockey, vilket jag hindras av.
Dina MMA-tips vore riktigt välkomna
__________________
"I find that the harder I work, the more luck I seem to have."
Thomas Jefferson
olof86 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-02, 23:36   #86
 
Vitor_Belforts avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: 040
Inlägg: 53
Sharp$: 0
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olof86 Visa inlägg
Dina MMA-tips vore riktigt välkomna
Kommer lägga in lite tips imorgon!
Vitor_Belfort är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-05, 14:20   #87
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 3
Sharp$: 64
Standard

4thFloor här, nickar detsamma på FB. Hänger i travtråden där till och från, och det är på travet jag spelar. Har spelat allt möjligt genom åren, aldrig med några större ambitioner eller för mer än jag haft råd att förlora. Tanken är väl att börja bokföra spelen och överlag vara mer seriös med den här hobbyn.

Syns i travtrådarna!
4thfloor är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-05, 18:49   #88
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 251
Sharp$: 811


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

80-talist född i Västmanland, bor fortfarande kvar i Västmanland.
Sportar ingenting själv eftersom jag fick problem med ett knä som yngre.

Är en riktig sportnörd som kollar på all sport, alltid när det är Västerås som spelar eller om det är Landskamp.

Bandy, Fotboll och Ishockey åker jag land och rike för att följa Västerås IK / SK så det blir en hel del matcher varje år.

Har en del kontakter inom sporten, just nu står min bästa vän i båset i en av Hockeyallsvenskans matcher, känner även en hel del spelare i Div 1 Norra i fotboll, Superligan Innebandy (Herrar), Div 1 innebandy (Damer) så brukar få en hel del smaskiga tips om laguppställningar osv t.o.m före spelarna ibland

Brukar bli en del trav också, bodde en sommar i Tierp hos en travtränare, så man har fått lite intresse där, och sist men inte minst, bojkotta Svenskaspel!
Wanghao är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 08:33   #89
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2
Sharp$: 0
Standard

70-talist och familjefar, spelar singlar med större insatser. Betting finansierar min familjs resor och nöjen. Det blir en del aktieinköp också.

Sharps.se ser ut att blir riktigt bra, verkar vara bra personer bakom sidan.

Tips för er yngre, investera en del av era vinster varje månad i värdepapper. Lätt gjort på tex avanza.se eller nordnet.se
24.7 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-06, 23:23   #90
Nadal
Guest
 
Inlägg: n/a
Sharp$:
Standard

21 år, heltidstrader på Betfair. Mestadels tennis.
Spelar mycket trav också, men det är mer på skoj och inte levebrödet.
  Ge poäng Svara med citat
Svara



td