Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   Nytt stryktipsbolag eftersom djungelhjuls dött ut? (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/15772-nytt-stryktipsbolag-eftersom-djungelhjuls-doett-ut/)

BroderH 2013-04-27 11:27

Hade hemskt gärna bidragit, men har inte haft tid att analysera något denna vecka. Jag bidrar tyvärr bara ekonomiskt...

kusagwa 2013-04-27 11:29

Citat:

Ursprungligen postat av BroderH (Inlägg 246826)
Hade hemskt gärna bidragit, men har inte haft tid att analysera något denna vecka. Jag bidrar tyvärr bara ekonomiskt...

Ingen fara men lite konstigt att enbart en av 20 medlemmar har bidragit och det är enbart 3 och en halv timme kvar till spelstopp.

lucky75 2013-04-27 11:49

mitt förslag...
3-7-3456
1. 1X
2. 1X
3. 1X
4. 2
5. X2
6. 12
7. 1X2
8. 1X2
9. 1X
10. 2
11. 12
12. 2
13. 1X2

Pejsson 2013-04-27 11:54

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 246814)
Har kommit fram till följande preliminära kupong
1. 1X
2. 1X
3. 1X
4. X2
5. 1X
6. 1X
7. X2
8. X2
9. 1X
10. 12
11. 2
12. X2
13. 1X

Valde Charlton som spik då de har en liten chans att få playoff vilket Middlesborough inte har, de är bra borta samt att Middlesborough bara har fyra X på hela säsongen.

Kom mer än gärna med era förslag som sagt, inte så kul om det bara är jag som bidrar till raden.

Personligen tror jag nog mer på Tottenham som spik, dom har ju häng på Cl och möter ett iallafall på pappret betydligt sämre motstånd med tvivelaktig form.

cloude 2013-04-27 12:01

Mitt förslag:

1. 1X
2. 1X
3. 1X
4. 2
5. 12
6. 1X
7. X2
8. 12
9. 1X
10. X2
11. 12
12. X2
13. 12

Kommentar:
Tror att Tottenham med Bale och Defoe tillbaka klarar av att ta hand om Wigan.
Mycket osäker på match 7, Cardiff-Bolton. Orkar hemmastarka Cardiff motivera sig när de redan är klara segrare? Bolton däremot bör vara oerhört taggade.

kusagwa 2013-04-27 12:02

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 246835)
Personligen tror jag nog mer på Tottenham som spik, dom har ju häng på Cl och möter ett iallafall på pappret betydligt sämre motstånd med tvivelaktig form.

Bra poäng men de slåss för att överleva och brukar ju ha en tendens att vara väldigt bra på slutet av säsongerna. Tror inte att de prioriterar FA cupen framför PL då PL innebär så mkt pengar för klubbarna speciellt med tanke på det nya avtal som börjar gälla ifrån nästa säsong.

kusagwa 2013-04-27 12:13

Tack för synpunkterna. Är fortfarande lite osäker på Spurs som spik. Wigan har precis som Spurs väldigt mkt att slåss om. Spurs känns lite som Saints för två veckor sedan. De flesta vill spika och oddset har rört sig neråt för mkt, känns starkt som en favorit i fara men så är det ju det att hade en matchen spelats för 2 månader sedan så tror jag Spurs hade vunnit utan större problem.

Pejsson 2013-04-27 12:19

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 246842)
Bra poäng men de slåss för att överleva och brukar ju ha en tendens att vara väldigt bra på slutet av säsongerna. Tror inte att de prioriterar FA cupen framför PL då PL innebär så mkt pengar för klubbarna speciellt med tanke på det nya avtal som börjar gälla ifrån nästa säsong.

Har ingen koll på några nyheter på avtalsfronten utan tittade mer på det rent sportsliga och formen på Wigan, 1 mål och 1p på dom 3 senaste Pl matcherna.

Självklart är det också så att viljan ofta slår klass, det är det som gör det så jäkla svårspelat såhär i slutet av serien, jag misstänker att vi får se en del överraskningar idag och utdelningen kommer säkert skjuta i höjden

kusagwa 2013-04-27 12:23

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 246857)
Har ingen koll på några nyheter på avtalsfronten utan tittade mer på det rent sportsliga och formen på Wigan, 1 mål och 1p på dom 3 senaste Pl matcherna.

Självklart är det också så att viljan ofta slår klass, det är det som gör det så jäkla svårspelat såhär i slutet av serien, jag misstänker att vi får se en del överraskningar idag och utdelningen kommer säkert skjuta i höjden

Rent poängmässigt så har båda lagen tagit 7 poäng på 5 senaste men med skillnaden att Spurs tagit de mot bättre lag och mera nyligen med Wigan ska inte dömas allt för hårt när det kommer till förlusten mot City. Av det jag såg så spelade de bra och att "bara" förlora med 1-0 är inte dåligt.

Håller med dig om det sista och det är en av anledningarna till att jag inte vill spika Spurs. Hade Spurs mött en mittenlag som varken kommer åka ur eller nå Europa (typ WBA, Swansea) så hade det känns som en bättre spik.

kusagwa 2013-04-27 14:27

Ni har ett par minuter till på er innan jag lämnar in spelet så om ni har någon tanke så släng upp den ASAP

kusagwa 2013-04-27 14:56

Här är systemet
http://liverattning.se/1x2/2013-04-2...lazlos-vikarie

Valde att gardera Spurs då Wigan har allt att spela för och X är bara med på 19 procent.
Spikar Charlton som möter ett Middlesborough med många skador. Charlton är mycket starka och tar fler poäng borta än hemma och har en liten chans att playoff där av spiken. Hoppas att det ger lite utdelning annars får ni väl komma efter mig med era högafflar:)

Pejsson 2013-04-27 14:58

Det va tydligen ingen som hade några synpunkter så ditt förslag var väl godkänt då!
Nu jobbar vi in 13 nu då :gun_bandana:
Gl allihop!!

Pejsson 2013-04-27 15:01

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 246919)
Här är systemet
http://liverattning.se/1x2/2013-04-2...lazlos-vikarie

Valde att gardera Spurs då Wigan har allt att spela för och X är bara med på 19 procent.
Spikar Charlton som möter ett Middlesborough med många skador. Charlton är mycket starka och tar fler poäng borta än hemma och har en liten chans att playoff där av spiken. Hoppas att det ger lite utdelning annars får ni väl komma efter mig med era högafflar:)

Har man inte kommit med några synpunkter så får man lämna gafflarna hemma :p

kusagwa 2013-04-27 15:02

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 246920)
Det va tydligen ingen som hade några synpunkter så ditt förslag var väl godkänt då!
Nu jobbar vi in 13 nu då :gun_bandana:
Gl allihop!!

Fick lite input från de som slängde upp sina system, nått PM och av dig med Pejsson och ändrade lite i någon Championship match. Kul att några är aktiva:)

kusagwa 2013-04-27 15:04

Citat:

Ursprungligen postat av Pejsson (Inlägg 246922)
Har man inte kommit med några synpunkter så får man lämna gafflarna hemma :p

Förvisso men trägrenar kan göra nog så ont det med:p



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved