Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   Nytt stryktipsbolag eftersom djungelhjuls dött ut? (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/15772-nytt-stryktipsbolag-eftersom-djungelhjuls-doett-ut/)

lucky75 2013-04-12 23:59

Mitt förslag....

1. Arsenal - Norwich 1X
2. Aston Villa - Fulham 1X2
3. Everton - QPR 1
4. Reading - Liverpool 1X2
5. Southampton - West Ham 1
6. Blackburn - Derby 1X2
7. Blackpool - Burnley X2
8. Bristol City - Bolton 2
9. Cardiff - Nottingham Forrest 1
10. Ipswich - Hull X2
11. Middlesborough - Brighton 1X2
12. Peterborough - Watford 1X
13. Wolverhampton - Huddersfield 1X2

BroderH 2013-04-13 05:21

Jag skulle spika Villa och Wolves, skrällvarning på Reading.

Sitter med aj-fån så är för krångligt att motivera just nu.

mrgump 2013-04-13 09:09

Finns det plats att vara med?

peozz 2013-04-13 09:21

Skall man gardera Everton så tycker jag att det är 2:an som skall med, QPR har inte längre råd att spela X.

Tror att Nottingham kan skrälla.

Min snabba inputs lite snabbt....

Arizto 2013-04-13 09:37

Skulle inte våga köra rak 2:a på Bristol-Bolton, jagar sista halmstrået för att undvika nedflyttning samtidigt har man ett bra hemmafacit, 7 5-2-0, medan Bolton bara har 1 seger på senaste 7 bortamatcherna. Streckprocenten på Bolton är väl höga i relation till oddsen på rak 2:a.

kusagwa 2013-04-13 12:02

Har lyckats få ner "min" rad till följande men måste ha bort en halva men vet ej vilken jag ska spika då (blir en kostnad på 4096 kronor). Tänker främst på att spika Bristol City i match 8 och skippa X (Bristol är spelad till 22). Kännes däremot som att jag har lite för mkt favoriter på de fem PL trots att jag har med lyxkrysset i match 1.

1. 1X
2. 1X
3. 1X
4. X2
5. 1X
6. X2
7. X2
8. 1
9. X2
10. 12
11. X2
12. 1X
13. X2

Edit: Spikar Bristol på "min" kupong

Och inte för att vara tjatgig men kom igen lite fler borde kunna visa lite aktivitet känns lite tråkigt att vi är 20 gubbar och så få som engagerar sig

viktorleijon 2013-04-13 12:42

1. Arsenal - Norwich 1
2. Aston Villa - Fulham 1X
3. Everton - QPR 1
4. Reading - Liverpool X2
5. Southampton - West Ham 1
6. Blackburn - Derby 1X2
7. Blackpool - Burnley 1X2
8. Bristol City - Bolton 1x2
9. Cardiff - Nottingham Forrest 1
10. Ipswich - Hull 1x2
11. Middlesborough - Brighton 1X2
12. Peterborough - Watford 1X
13. Wolverhampton - Huddersfield 1X

cloude 2013-04-13 14:32

Mina inputs:

Arsenal vinner nog tyvärr ganska enkelt över Norwich.
1X på Villa räcker långt. Kanske till och med en säker 1:a.
X kan tas med på Everton QPR.
Liverpool kör över ett Reading som verkar ha stora problem mot speediga forwards.
Southampton ser bra ut. Vassa forwards. Dock har de haft problem mot starka lag. 12?
Blackburn ser dåliga ut. X2.
Cardiff bra hemma men har gjort lite mål på sistone. X:et bör vara med.
Middlesborough i dålig form. Spelar sällan kryss. 12?
Peterborough har verkligen vaknat, Watford seriens bästa bortalag. 1X2.

Ingen direkt koll på match 7, 8,10 13.


Ber om ursäkt för att det kommer sjukt sent och för att det egentligen inte är mycket av värde. Bara några tankar:)

Lazlo 2013-04-13 14:48

Alright, systemet är nu inlämnat med lite bättre marginal än förra veckan. :) Försökte lyssna alla er som kom med förslag och tack för det, var betydligt lättare att lägga raden denna veckan när jag fick lite hjälp.

Spiken blev Southampton då många av er trodde på den som spik och jag hade den som en tidig spik när jag kollade tidigare i veckan så den fick stå kvar. Ni va i stort sett helt öppna i Villa-Fulham men valde sen att ta det högre och mer safe tecknet på Villa men där gick jag emot och tog X2 då det är bra värde och ni likt med mig anser att det är rätt öppet, så räkna med 3-0 seger för Villa bara för jag "chansade" där :p

Ändrade också till X2 istället för 1X i Ipswich-Hull i sista stund... I övrigt va det ganska klart med vad ni tyckte och vad jag tyckte.

Här är raden på liverättning: http://liverattning.se/1x2/2013-04-1...pset/gravaguld

Nu kör vi mot miljonerna :)

kusagwa 2013-04-13 14:52

Kan du slänga upp en länk till liverättning.se med?

11433 2013-04-13 16:45

Snyggt spelat på detta och det andra bolaget!!!

kusagwa 2013-04-20 12:38

Till att börja med vrf ska folk envisas med att lämna efter en sämre omgång? Dagisfasoner:rant:

Min rad. Visste inte hur jag skulle göra med många matcher så det har blivit att bara två 2 kommit med. Spik Gunners och X2 på Leicester.

1. 2
2. 1X
3. 1X
4. 1X
5. 1X
6. 1X
7. 1X
8. 1X
9. 1X
10. 1X
11. X2
12. 1X
13. 1X

Då visa lämnat utan att meddela hela gruppen så får vi andra betala en större andel om vi ska köra ett system liknande mitt eller något annat större överhuvudtaget. Kom igen nu ni andra och lämna lite tankar. Någon annan måste väl kunna visa lite aktivitet och dra igång lite snack.

Grobarbn 2013-04-20 12:58

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 245434)
Till att börja med vrf ska folk envisas med att lämna efter en sämre omgång? Dagisfasoner:rant:

Min rad. Visste inte hur jag skulle göra med många matcher så det har blivit att bara två 2 kommit med. Spik Gunners och X2 på Leicester.

1. 2
2. 1X
3. 1X
4. 1X
5. 1X
6. 1X
7. 1X
8. 1X
9. 1X
10. 1X
11. X2
12. 1X
13. 1X

Då visa lämnat utan att meddela hela gruppen så får vi andra betala en större andel om vi ska köra ett system liknande mitt eller något annat större överhuvudtaget. Kom igen nu ni andra och lämna lite tankar. Någon annan måste väl kunna visa lite aktivitet och dra igång lite snack.

Jag har lämnat bolaget 30 minuter innan ditt inlägg. Man vill att alla ska betala för hela månaden men ingen beslut vilket system ska spelas, vem ska fixa kupongen och 2 timmar innan spelstopp vi vet inte ska vi spela idag eller inte.
Skicka ny inbjudan om ni ska spela ,då fixar ja pengar på en gång.

kusagwa 2013-04-20 13:13

Citat:

Ursprungligen postat av Grobarbn (Inlägg 245441)
Jag har lämnat bolaget 30 minuter innan ditt inlägg. Man vill att alla ska betala för hela månaden men ingen beslut vilket system ska spelas, vem ska fixa kupongen och 2 timmar innan spelstopp vi vet inte ska vi spela idag eller inte.
Skicka ny inbjudan om ni ska spela ,då fixar ja pengar på en gång.

Du har en poäng men vrf inte lämna tidigare än 3-4 innan spelstopp. Har inget agg emot dig mest att folk inte kan meddela vrf de eventuellt lämnar som stör mig. Men BOL med ditt egna bolag:). I övrigt så börjar det kännas ganska dödfött då ingen har skrivit nått på hela veckan samt att det som Grobarbn säger stämmer

Lazlo 2013-04-20 13:16

Man får såklart lämna bolaget när man vill men då kan man ju göra det på ett schysst sätt mot sina kamrater, det är inte allt för mycket begärt. Det va ju väldigt tråkigt att Grobarn och peozz lämnar bolaget helt utan förvarning och väldigt sent så det blir krångel för framförallt mig även denna veckan. Ska man gå ur så kan man meddela det och göra det i god tid så man slipper såna här överraskningar bara ett par timmar innan spelstopp. Nåja, det är som det är, måste snart ta in en vikarie på dagiset för att hålla detta rullande. :)

Nu har drickamicke och morrowindl fått inbjudan från reservlistan och ni kan ju vara vänliga att antingen gå med så snart som möjligt om ni vill vara med eller tala om att ni inte vill vara med snabbt så vi kan bjuda in näste person på reservlistan.

Som vanligt så kom gärna med tips som kusagwa säger, annars får jag väl knåpa ihop något själv och jaga folk på samma gång... Låter som en enkel väg till 13 rätt och miljonerna va? ;)



Powered by vBulletin & vBadvanced CMPS
Design, Logos, etc Copyright © Sharps.se, 2010-2011. All Rights Reserved