Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips

Sharps.se - Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips (https://www.sharps.se/forums/)
-   Spela andelsspel tillsammans (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/)
-   -   Nytt stryktipsbolag eftersom djungelhjuls dött ut? (https://www.sharps.se/forums/spela-andelsspel-tillsammans/15772-nytt-stryktipsbolag-eftersom-djungelhjuls-doett-ut/)

kusagwa 2013-05-05 19:35

Citat:

Ursprungligen postat av Sacco (Inlägg 248705)
Varför körde du inte 12 på Fulham? :rant::rant: :p

Skämt och sido, bra tippat! :thumbup: Mer än dubbla insatsen tillbaka!

Du menar väl att vi skulle kört X2?:ful: Skämt åsido kul med en vinst

Pejsson 2013-05-05 19:36

:clap::clap::clap:

Sacco 2013-05-05 19:38

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 248707)
Du menar väl att vi skulle kört X2?:ful: Skämt åsido kul med en vinst

Ja eller varför körde vi inte spik 2a? :innocent: Den var ju hur säker som helst! :drunk:

Arizto 2013-05-05 19:41

Nu har vi iaf lite spelpengar på g in i bolaget så kanske vi slipper veckokvoten av avhopp.

V75fahlle 2013-05-05 21:05

Bra jobbat! :clap::hattenav::)

kusagwa 2013-05-06 00:52

Dags för lite summering. Glädjande nog gick vi + idag och vann mer än dubbelt så mkt som vi satsade. Hur mkt man än kan ångra det så har jag svårt att se att jag hade gjort annorlunda i Fulham matchen. Har inte sett alla matcher som var med på kupongen men det som irriterar mig lite är att Elfsborgs vinst mål (tror jag det var kan ha varit det första med) kom till efter slarv med bakåtpassning. Tråkigt att Elfsborg skulle vinna på grund av det. Men å andra sidan de hade lika gärna kunnat göra ett annat mål istället. Men men bra resultat oavsett:moneybag:

Och nåt som är mkt positivt är att alla medlemmar har minst 205 kronor inne på bolaget så att vi slipper jagandet:). Och ni som har dispens för att sätta in varje vecka kom ihåg att alltid ha inne 205 kronor på torsdagarna.

Veckans rad ser ut som följande:

Lördag:

1. Manchester City - Wigan FA Cup Final
2. IFK Göteborg - Halmstad Allsvenskan
3. GIF Sundsvall - Östersund Superettan
4. Varbergs BOIS - Ängelholm Superettan
5. Dalkurd - AFC United Division 1 Norra
6. Forward - Umeå FC Division 1 Norra
7. Sirius - Västerås SK Division 1 Norra
8. Skövde - Torslanda Division 1 Södra

Söndag:

9. Everton - West Ham Premier League
10. Fulham - Liverpool Premier League
11. QPR - Newcastle Premier League
12. Stoke - Tottenham Premier League
13. Sunderland - Southampton Premier League

Lazlo 2013-05-06 19:46

Bra jobbat ännu en gång kusagwa och denna gången klirrade det till lite i kassan. Förhoppningvis så innebär det som Arizto säger att vi slipper massa avhopp denna veckan så man inte behöver lägga ner massa timmar på det.

Angående systemet vi spelar så är det mycket möjligt att det inte är det optimala. Vi är nu 20 stycken som är med i bolaget, jag har som jag tidigare sagt väldigt klen koll på systemet kring stryktipset men finns det ingen annan som skulle kunna bidra med lite tankar om hur vi kan använda ett potentiellt bättre system eller ska vi bara köra på med M4096?

Kan reda nu säga att jag inte kommer kunna tippa på lördag heller, ska resa bort redan torsdag och kommer hem tidigast lördag kväll. Så är det någon annan som vill tippa eller ska vi låta moneyman kusagwa köra vidare? Det är helt upp till er, för min del spelar det ingen roll men bara vi gör klart det i god tid. :)

kusagwa 2013-05-06 19:56

Om ingen har något problem med det så fortsätter jag gärna.

Alla medlemmar förutom de som har dispens har pengar för resten av månaden inne och alla medlemmar har 205 kronor på kontot så det är inga problem med det.

Pejsson 2013-05-06 21:12

Har inga invändningar, kusagwa har ju farten uppe nu :KO:

kusagwa 2013-05-10 14:32

Kom mer än gärna med radförslag kan direkt erkänna att min kunskap om den svenska fotbollen, speciellt Division 1 fotboll är sämre än min kunskap om den engelska fotbollen. Har läst lite i de andra trådarna för att hålla koll på Division 1 och det finns en del intressant som de skriver men som sagt posta mer än gärna era förslag så ska vi nog kunna koka ihop nånting:)

Sacco 2013-05-10 18:12

Här är mitt förslag för helgens spel.

1. Manchester City - Wigan 1X
2. IFK Göteborg - Halmstads BK 1
3. GIF Sundsvall - Östersund FK 1X
4. Varbergs BoIS FC - Ängelholms FF 12
5. Dalkurd FF - Athletic FC United 12
6. BK Forward - Umeå 1X
7. IK Sirius FK - Västerås 1X
8. Skövde AIK - Torslanda 12
9. Everton - West Ham 1X
10. Fulham - Liverpool X2
11. QPR - Newcastle X2
12. Stoke - Tottenham X2
13. Sunderland - Southampton 1X

Ändra och mixa alla tecken hur nu vill så vi kan komma fram till något bra! :KO:

Arizto 2013-05-10 18:30

Lazlo efterfrågade förslag alt diskussion om olika system. Har inget att bidra med eftersom stryktipset inte är min arena. Men när man går igenom en kupong likt denna känns det som att det finns utrymme för mer än 1 spik, samtidigt som jag gärna hade helgarderat vissa av de överstreckade matcherna. Kör vi samma system vecka efter vecka utan hänsyn till den aktuella omgången känns det som om vi riskerar att bränna pengar i onödan eller gå miste om 13 rätt. Dock har jag inga förslag på lösning.

--
1. Manchester City - Wigan FA Cup Final<-1 Kan inte se hur City skall förlora denna match. Chansen på en titel för att delvis rädda säsongen mot ett besviket Wigan som tappade senast mot Swansea i ligan, där fö deras fokus bör ligga(?). City har haft relativt lätt för Wigan(22 12-4-6), 7 raka vinster utan insläppt mål.

2. IFK Göteborg - Halmstad Allsvenskan
1X IFK skall vara storleken större,man öppnade säsongen med att imponera försvarsmässigt,men har nu släppt in mål i 4 raka matcher(Allsvenskan+cup), dock kniviga matcher. Halmstad har väl börjat hitta rätt i Allsvenskan och gjorde det bra, men IFK skall normalt vinna. Dock finns det alltid sagor, IFK leder med 1-0 och Selakovic gör 1-1. Samt att 70% streck känns aningen högt.

3. GIF Sundsvall - Östersund Superettan
12 Sundsvall har inte imponerad hemma, Östersund har börjat riktig bra och känns som det bättre laget för tillfället, men håller Sundsvall som bättre över året. Får Sundsvall igång sitt spel kan de vinna, annars förlorar de. Ser inte krysset som troligt.

4. Varbergs BOIS - Ängelholm Superettan
X2 Ängelholm skall vara bättre laget och Varberg imponerar inte alls, Varberg saknar även Erkan Saglik som är avstängd(3:e gula senast)

5. Dalkurd - AFC United Division 1 Norra
1X Dalkurd imponerar och hade relatvit lätt för AFC förra året, bör vinna säkert.

6. Forward - Umeå FC Division 1 Norra
1X Forward är det bättre laget,iaf för tillfället.

7. Sirius - Västerås SK Division 1 Norra
1X Sirius har imponerat stort i både serien och Svenska Cupen samtidigt som Västerås börjat bra. Inte främmande för en match där Västerås kan kriga till sig oavgjort

8. Skövde - Torslanda Division 1 Södra
12 Har svårt att ranka dessa lag, speciellt Skövde. Deras seger kom mot Qviding med 1-0, ett Qviding som inte alls fått igång sitt spel och sedan har en klar torsk mot Limhamn och oavgjort mot Trelleborg och Utsikten. Torslanda har gjort det riktigt bra,även om de borde ha spöat Halmia hemma och spelade nästan hela 2:a halvlek med en gubbe mer i vinsten mot Limhamn. Kasta tärning?

Söndag:

9. Everton - West Ham Premier League
1X Everton är en av veckans största favoriter,med rätta. Blir väl rätt stort fokus på Moyes och man vill garanterat avsluta bra hemmaplan. Dock har man varit ojämna under året och maskineriet har hackat i enskilda matcher. Kan hoppas att man spelar impotent och West Hem får med sig ett undrvärderat kryss.

10. Fulham - Liverpool Premier League
X2 Fulham imponerar inte alls, men Liverpool blandar och ger. Har svårt att att Fulham vinner, leder de med 15 min kvar lär Liverpool forcera in minst ett mål, så krysset får väl göra 2:an sällskap.

11. QPR - Newcastle Premier League
X2 Hemmalaget är körda och åker ur PL, vill säkert göra snygg sorti hemma. Newcastle såg ut att ha någon på g i början på året men ramlade ihop iom spelet i EL. Ligger pyrt till nu och måste gå för minst 1 pinne.

12. Stoke - Tottenham Premier League
X2Stoke var riktigt starka under en period innan de tappade sitt spel. Har gjort några bra matcher nu mot sämre lag, Tottenham tampas med Arsenal och Chelsea om att bli bästa London-lag. Inte speciellt troligt,men de har 6 raka utan förlust och lär inte förlora denna match.

13. Sunderland - Southampton Premier League
1X Har hållit Sunderland som ett starkare lag än Southampton, men det avspeglas inte direkt i tabellen. Man fick ett litet uppsving när Di Canio kom för att sedan snabbt landa i verkligheten. Tror dock att man har med sig en känsla av man har det som krävs och tror att man kommer att säkra sin plats i PL genom denna match.. 1X bör låsa denn match.

robfri 2013-05-10 18:48

Nu är jag inte medlem i bolaget, så vill inte lägga mej i hur ni spelar. Men som trogen sharps-medlem vill man såklart alla andra väl ! Om jag förstår rätt lägger ni ca 4k/vecka, precis som nämns ovan tror jag ni ska försöka hitta ngt system med fler spikar för att kunna få med några helgarderingar. Att pricka 12 halv är bannemej inte lätt...För 4k kan jag säga att ni har möjlighet till system med många hel bara ni ställer ngt krav i form av reducering. Ni är 20 medl, ngn bör sitta med en bra reduceringsmall. Om inte & om ni är intresserade av detta sk ett PM så kan jag bistå med några enkla varianter. Hur som helst, lycka till imorrn !

kusagwa 2013-05-10 23:33

Bara till att skicka mallarna robfri och ni andra som eventuellt kan ha något intressant att bidra med:)

robfri 2013-05-11 07:05

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 249765)
Bara till att skicka mallarna robfri och ni andra som eventuellt kan ha något intressant att bidra med:)

Såg ditt PM nu. Absolut kan jag skicka över ! Är inte hemma just nu, skjutsar barn till kusiner...:) Såhär ligger det till, kommer hem vid 12.30, då kan jag skicka över mallarna, så ni avgör själva om ni vill köra med det systemet ni använt på slutet, alternativt om ni vill avvakta tills jag drar över mallarna till dej, vet inte när ni brukar lämna in systemet.

kusagwa 2013-05-11 10:45

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 249799)
Såg ditt PM nu. Absolut kan jag skicka över ! Är inte hemma just nu, skjutsar barn till kusiner...:) Såhär ligger det till, kommer hem vid 12.30, då kan jag skicka över mallarna, så ni avgör själva om ni vill köra med det systemet ni använt på slutet, alternativt om ni vill avvakta tills jag drar över mallarna till dej, vet inte när ni brukar lämna in systemet.

Brukar lämna in sent så 12.30 är inga problem:)

robfri 2013-05-11 12:28

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 249852)
Brukar lämna in sent så 12.30 är inga problem:)

Har skickat mail till dej "kusagwa" men en mall jag tror skulle passa ert bolag.

drickamicke 2013-05-11 12:32

BK Forward till 60% känns som en fin spik. Umeå har börjat säsongen riktigt kasst med 4 förluster på de 5 första matcherna. De har bytt ut stora delar av truppen som spelade i superettan i fjol. Bland spelarna som har stannat kvar finns stora skadeproblem, Lundström (19/1ligamål i fjol), Persson( 28/4 i fjol), Larsson (27/3 i fjol) samt Wennebro (28/1 i fjol) missar alla dagens match.

Matchen spelas på Behrn Arena där BKF inlett med två segrar. Visserligen mot beskedligt motstånd i Sandviken och Selånger. Formen är god och i skadeväg finns det (mig veterligen) inget att rapportera.

drickamicke 2013-05-11 12:45

Efter en (mycket) kort genomgång av kupongen så är mitt förslag:

1. Manchester City - Wigan 1
2. IFK Göteborg - Halmstads BK 1X
3. GIF Sundsvall - Östersund FK 1X2
4. Varbergs BoIS FC - Ängelholms FF 1X2
5. Dalkurd FF - Athletic FC United 1X
6. BK Forward - Umeå 1
7. IK Sirius FK - Västerås 1
8. Skövde AIK - Torslanda 1X2
9. Everton - West Ham 1X
11. QPR - Newcastle 1X2
12. Stoke - Tottenham X2

Dock 5184 rader, fast ska inta vara några problem att reducera ned till lämpligt radantal.

kusagwa 2013-05-11 12:47

Citat:

Ursprungligen postat av drickamicke (Inlägg 249896)
Efter en (mycket) kort genomgång av kupongen så är mitt förslag:

6. BK Forward - Umeå 1
9. Everton - West Ham 1X
11. QPR - Newcastle 1X2
12. Stoke - Tottenham X2

Dock 5184 rader, fast ska inta vara några problem att reducera ned till lämpligt radantal.

Ser bra ut problemet är att jag inte begriper mig på så mkt av det som robfri skrev till mig så vet dessvärre ej hur jag reducerar. Men om jag lyckas fatta mig på det så kommer ursprungsraden nu vara på 5184 rader innan reducering.

robfri 2013-05-11 12:57

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 249897)
Ser bra ut problemet är att jag inte begriper mig på så mkt av det som robfri skrev till mig så vet dessvärre ej hur jag reducerar. Men om jag lyckas fatta mig på det så kommer ursprungsraden nu vara på 5184 rader innan reducering.

Nu utgår jag från den kupongen ni skapat ovan, sen tar bara ett EXEMPEL på att ni vill reducera match 3 & 4 med u-tecken eftersom de är helgarderade.

För att göra det enkelt att förstå säger vi att ni vill ha u-tecken som är X i dessa två matcher. Då skapar ni en reducering på två kuponger enligt följande. Jag skriver med matcherna för att göra det ännu enklare att förstå.

Kupong 1: Sundsvall - Östersund: X
Varberg - Ängelholm 1X2

Kupong 2: Sundsvall - Östersund: 12
Varberg - Ängelholm: X

Istället för om ni kör ett "rakt" matematiskt system där kostnaden blir som nämns ovan 5 184 sek, hamnar kostnaden med denna reducering på 2 880 sek.

Kravet är att MINST 1 u-tecken ska gå in.

6. BK Forward - Umeå 1
9. Everton - West Ham 1X
11. QPR - Newcastle 1X2
12. Stoke - Tottenham X2

kusagwa 2013-05-11 13:08

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 249902)
Nu utgår jag från den kupongen ni skapat ovan, sen tar bara ett EXEMPEL på att ni vill reducera match 3 & 4 med u-tecken eftersom de är helgarderade.

För att göra det enkelt att förstå säger vi att ni vill ha u-tecken som är X i dessa två matcher. Då skapar ni en reducering på två kuponger enligt följande. Jag skriver med matcherna för att göra det ännu enklare att förstå.

Kupong 1: Sundsvall - Östersund: X
Varberg - Ängelholm 1X2

Kupong 2: Sundsvall - Östersund: 12
Varberg - Ängelholm: X

Istället för om ni kör ett "rakt" matematiskt system där kostnaden blir som nämns ovan 5 184 sek, hamnar kostnaden med denna reducering på 2 880 sek.

Kravet är att MINST 1 u-tecken ska gå in.

6. BK Forward - Umeå 1
9. Everton - West Ham 1X
11. QPR - Newcastle 1X2
12. Stoke - Tottenham X2

Nu kör det ihop sig givetvis i mitt huvud:skamsen:
Begriper mig på en del men förstår inte hur jag ska ta fram raderna (utgår ifrån ditt exempel). Vet vad som ska reduceras och allt det men sen hur jag väl får fram raderna är det som ställer till det för mig. Länge sedan man kände sig så här pass efter...

drickamicke 2013-05-11 13:12

Ett alternativt villkor till reducering skulle kunna vara att 2 eller fler av matcherna;

3. GIF Sundsvall - Östersund FK
4. Varbergs BoIS FC - Ängelholms FF
8. Skövde AIK - Torslanda
10. Fulham - Liverpool
11. QPR - Newcastle
12. Stoke - Tottenham

ska sluta med bortaseger. Då får vi ned radantalet till 3904.

robfri 2013-05-11 13:17

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 249907)
Nu kör det ihop sig givetvis i mitt huvud:skamsen:
Begriper mig på en del men förstår inte hur jag ska ta fram raderna (utgår ifrån ditt exempel). Vet vad som ska reduceras och allt det men sen hur jag väl får fram raderna är det som ställer till det för mig. Länge sedan man kände sig så här pass efter...

Utgå från denna rad kusagwa, vilka två matcher skulle du vilja reducera & med vilket u-tecken så skriver jag hur kupongen ska se ut. Sen säger jag inte att ni ska lämna in så, men då kanske du förstår själva tänket.

(gör det snabbt för ska strax iväg)

kusagwa 2013-05-11 13:20

Citat:

Ursprungligen postat av robfri (Inlägg 249914)
Utgå från denna rad kusagwa, vilka två matcher skulle du vilja reducera & med vilket u-tecken så skriver jag hur kupongen ska se ut. Sen säger jag inte att ni ska lämna in så, men då kanske du förstår själva tänket.

(gör det snabbt för ska strax iväg)

Tack för hjälpen men vill inte uppehålla dig och då Sacco begrep vad du har berättat om så hjälper han mig. Men tack så mkt för hjälpen, får ta och försöka lära mig det under veckan. Ha det kul på bröllopet:)

robfri 2013-05-11 13:22

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 249915)
Tack för hjälpen men vill inte uppehålla dig och då Sacco begrep vad du har berättat om så hjälper han mig. Men tack så mkt för hjälpen, får ta och försöka lära mig det under veckan. Ha det kul på bröllopet:)

Lysande, hoppas ni får ihop ngt bra system & vinner storkovan ! Precis som mitt bolag här på Sharps såklart :)

kusagwa 2013-05-11 13:40

Preliminär grundrad, vad tycker ni om den? Utgår ifrån 5184 rader där vi har tre u-tecken där minst 1 ska gå in för 13 rätt. Då går vi från 5184 rader till 3648 rader. u-tecken i parantes

1. 1
2. 1X
3. 1X2 (2)
4. 1X2 (2)
5. 1X
6. 1
7. 1
8. 1X2
9. 1X
10. X2
11. 1X2 (X)
12. X2
13. 1X

Känns det bra? Fel u-tecken? Kanske spika IFK istället för Sirius?

Sacco 2013-05-11 13:51

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 249926)
Preliminär grundrad, vad tycker ni om den? Utgår ifrån 5184 rader där vi har tre u-tecken där minst 1 ska gå in för 13 rätt. Då går vi från 5184 rader till 3648 rader. u-tecken i parantes

1. 1
2. 1X
3. 1X2 (2)
4. 1X2 (2)
5. 1X
6. 1
7. 1
8. 1X2
9. 1X
10. X2
11. 1X2 (X)
12. X2
13. 1X

Känns det bra? Fel u-tecken? Kanske spika IFK istället för Sirius?

Tycker ramen ser bra ut, lite "läskigt" med två spikar från division 1, men är själv inte så insatt i division 1.

Den jag isåfall är orolig för är 2an på Östersund, men tror ni att dom vinner till 23% så kör jag gärna på det. Då vi måste sätta minst 1 u-tecken så är det ju viktigt att vi hittar 3st bra. Vad säger ni om att byta u-tecken från Östersund till 1a på Everton? Blir då 4032 rader (istället för 3648). Annars kan vi köra på dom du tog först, om ingen vill byta ut till något annat!

morrowindl 2013-05-11 13:54

Mitt förslag:

1. Manchester City - Wigan (1)X
2. IFK Göteborg - Halmstads BK (1)X
4. Varbergs BoIS FC - Ängelholms FF X2
5. Dalkurd FF - Athletic FC United 1
6. BK Forward - Umeå (1)2
8. Skövde AIK - Torslanda 1X
9. Everton - West Ham (1)X
10. Fulham - Liverpool X(2)
11. QPR - Newcastle X2
12. Stoke - Tottenham X(2)
13. Sunderland - Southampton 1X2

2-5 rätta u-tecken inom parantes
4032 rader

cloude 2013-05-11 14:02

Har inte heller någon koll på Division 1, så litar helt på er där. Östersund har faktiskt sett riktigt bra ut men Sundsvall verkat har vaknat till efter några bottennapp i början. Känns rätt så osäkert.

Sunderland litar jag inte en sekund på. Tror inte att det är omöjligt att Southampton tar med sig iaf en poäng därifrån. Helgardering med utgångstips X?

Saccos tips med 1:a på Everton ist för Östersund låter bra.

kusagwa 2013-05-11 14:02

Citat:

Ursprungligen postat av Sacco (Inlägg 249929)
Tycker ramen ser bra ut, lite "läskigt" med två spikar från division 1, men är själv inte så insatt i division 1.

Den jag isåfall är orolig för är 2an på Östersund, men tror ni att dom vinner till 23% så kör jag gärna på det. Då vi måste sätta minst 1 u-tecken så är det ju viktigt att vi hittar 3st bra. Vad säger ni om att byta u-tecken från Östersund till 1a på Everton? Blir då 4032 rader (istället för 3648). Annars kan vi köra på dom du tog först, om ingen vill byta ut till något annat!

Håller med dig men den enda spiken som jag kan komma på förutom de två är IFK och de är ganska grovt streckade. Men har inget emot att flytta Xet från match 2 till match 7.

Även fast Everton nog vill göra det bra för Moyes i sista hemmamatchen så har Tottenham spelat bra på slutet och har varit bra borta mot både Liverpool och Man City så är osäker på den.

kusagwa 2013-05-11 14:06

Är det inte bättre att i sådana fall köra U tecken på Tottenham? Verkligen ALLT att spela för och med en Bale som kan springa åttor runt de klumpiga Stoke försvararna. Och Stoke har inte varit lika bra hemma de senaste matcherna som de var tidigare under säsongen och om Chelsea nu tappar poäng borta mot Villa (1-0 Villa efter 20) så har Tottenham ännu större chans på CL plats. Föredrar den framför Everton om jag ska vara ärlig.

Arizto 2013-05-11 14:07

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 249935)
Är det inte bättre att i sådana fall köra U tecken på Tottenham? Verkligen ALLT att spela för och med en Bale som kan springa åttor runt de klumpiga Stoke försvararna. Och Stoke har inte varit lika bra hemma de senaste matcherna som de var tidigare under säsongen och om Chelsea nu tappar poäng borta mot Villa (1-0 Villa efter 20) så har Tottenham ännu större chans på CL plats. Föredrar den framför Everton om jag ska vara ärlig.

Ok, för mig då resonemanget låter rimligt

Sacco 2013-05-11 14:11

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 249935)

Jo det har du helt klart rätt i, tycker isåfall vi kör Tottenham istället för Östersund på u-tecken. Blir då 4032 rader.

Några förslag på byta spikar eller ska vi köra på City, Forward och Sirius? Kanske byta X:et på Dalkurd till X eller 2 på Forward eller Sirius?

kusagwa 2013-05-11 14:22

Så här ser systemet ut för tillfället. Till en kostnad av 4032 kronor. Minst ett tecken måste gå in för chans på 13 rätt.

1. 1
2. 1X
3. 1X2
4. 1X2 (2)
5. 1X
6. 1
7. 1
8. 1X2
9. 1X
10. X2
11. 1X2 (X)
12. X2 (2)
13. 1X

Ser det bra ut? Ska spikarna ändras? Och till vad i sådana fall?

Sacco 2013-05-11 14:24

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 249949)
Så här ser systemet ut för tillfället. Till en kostnad av 4032 kronor. Minst ett tecken måste gå in för chans på 13 rätt.

1. 1
2. 1X
3. 1X2
4. 1X2 (2)
5. 1X
6. 1
7. 1
8. 1X2
9. 1X
10. X2
11. 1X2 (X)
12. X2 (2)
13. 1X

Ser det bra ut? Ska spikarna ändras? Och till vad i sådana fall?

Jag tycker det ser bra ut. Litar på att ni har koll på Division 1! :D

abber 2013-05-11 14:26

Hur bra koll har ni på AFC? vet att dom fick in en del bra spelare inför iår men inte riktigt fått till det offensivt... sett bättre och bättre ut tror att det kan lossna när som helst nu. Dalkurd har inte blivit testade iår?
Tror att afc klarar minst ett kryss

kusagwa 2013-05-11 14:29

Som sagt är inte så starkt påläst i Division 1 så alla förslag mottages med tacksamhet:)

kusagwa 2013-05-11 14:46

Ska iväg strax så måste systemet måste in och då ingen har protesterat mot systemet eller för den delen hur spikarna ska se ut så blir systemet följande.

Till en kostnad av 4032 kronor. Minst ett tecken måste gå in för chans på 13 rätt. U-tecken i ( )

Sacco kommer ta fram raderna, lämna in systemet och slänga upp en liverättningslänk.

1. 1
2. 1X
3. 1X2
4. 1X2 (2)
5. 1X
6. 1
7. 1
8. 1X2
9. 1X
10. X2
11. 1X2 (X)
12. X2 (2)
13. 1X

Sacco 2013-05-11 14:53

Citat:

Ursprungligen postat av kusagwa (Inlägg 249967)
Ska iväg strax så måste systemet måste in och då ingen har protesterat mot systemet eller för den delen hur spikarna ska se ut så blir systemet följande.

Till en kostnad av 4032 kronor. Minst ett tecken måste gå in för chans på 13 rätt. U-tecken i ( )

Sacco kommer ta fram raderna, lämna in systemet och slänga upp en liverättningslänk.

1. 1
2. 1X
3. 1X2
4. 1X2 (2)
5. 1X
6. 1
7. 1
8. 1X2
9. 1X
10. X2
11. 1X2 (X)
12. X2 (2)