Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-21, 11:41   #1
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Söker medlemmar till V75 Tillsammans


Hej alla!

Söker medlemmar till mitt V75 Andelsbolag The Outsiders som spelas via ATG:s tjänst Tillsammans.

Om Bolaget

Bolaget drivs av mig och min morfar, jag själv har 5års travspelande och kunnande bakom mig och har gått stadigt + dom senaste åren. Morfar har 45års travspelande bakom sig och hans största vinster är 6 siffriga.
Andelspriset ligger på 75kr/st och vi är 10 medlemmar för tillfället varav 7-8 brukar ta andelar till omgången och vi vill nu utöka med ca 5 personer

Om Systemen

Systemen ligger på ca 1000kr per omgången och vi har alltid min 1 och max 2 spikar. Vi tar givetvis hänsyn till alla toppspår, form på stallet, kusk och allt annat som är viktigt för att läsa av omgången rätt.
Vi kör antingen med ett helt vanligt system på 1kupong eller med 2utgångshästar där minst 1 måste vinna

Har ni frågor eller vill ha en inbjudan skicka mig ett pm eller skriv i tråden

The Outsiders - Nu kör vi!

Senast redigerad av Friskus90 den 2013-05-21 klockan 20:02.
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-22, 14:37   #2
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Här har ni systemet och analysens till lördagens omgång, några platser finns kvar i laget.

V75-1: 6 Global Midnight spurtade extremt fint senast och fångade in stallkamraten Braås
Palema strax innan målet. Mycket fin årsdebut efter ett halvårs vila och är garanterat bättre denna gången men möter ett gäng med samma klass som sist. Hästen är extremt startsnabb och även om hon har spår 6 jag tror det blir start till mål för bästa hästen i fältet, att G.M är streckad runt 35% som halva fältet gör det inte till en mindre spelvärd spik. Spikas!

V75-2: Favoriten 2 Checco Boko har två raka nederlag och jag är långtifrån säker att han vinner detta, visst det har varit körning och extrema öppningar i loppen och det kan vara en ursäkt....men dock säger min analys att det kommer bli körning i detta lopp också och då talar det för favoritfall, vi garderar upp med 3,5,11,12 som alla har bra chans att plocka ner favoriten.

V75-3: Tyvärr inget spetsläge för Going for Gold för då hade han varit ett vettigt spikförslag, även om den fick dåligt spår är han min favorit men det måste lösa sig på vägen. Vi garderar med 1,4,5,8,10 och där borde loppet vara helgarderat

V75-4: 1 Pink Elephant har startat bra bakom bilen och från spår 1 kommer han tryckas av och sättas i ledningen, därifrån ska han slås och det tror jag blir svårt för dom övriga. Start till mål Spikas!

V75-5: 7 Monas Invercote behöver ta sig till ledningen för att ha bra chans att vinna detta lopp, hon gör det inte från starten men blir hon hjälpt dit blir hon svårslagen. 14 Askens Valencia är obesegrad iår, har bakspår och möter bra hästar
men kommer runda många om inte alla, vi plockar även med 5,8 på kupongen och stannar där.

V75-6: 11 Mr Chicago hade ett extremt bra slutvarv sist på örebro och är i mina ögon favorit här, dock är det många som ska rundas från bakspår och det måste lösa sig lite på vägen. Vi plockar med dom 4 som är värst emot 4,5,6,9

V75-7: Inte mycket att säga här ska stå mellan 3 hästar 2 Nougat Ås, 3 Parkin och 13 New Line så vi låser där

1. 6 Global Midnight
2. 2,3,5,11,12
3. 1,4,5,8,9,10
4. 1 Pink Elephant
5. 5,7,8,14
6. 4,5,6,9,11
7. 2,3,13

1800r/900kr
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-23, 21:20   #3
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 21
Sharp$: 259
Standard

bolagspel


Jag vill vara med i erat bolagspel.
Min mail adress är [email protected]

Mvh Stefan...
stElin746 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-25, 14:31   #4
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av stElin746 Visa inlägg
Jag vill vara med i erat bolagspel.
Min mail adress är [email protected]

Mvh Stefan...
Har bjudit in dig nu

Välkommen!

Finns fortfarande några platser kvar om fler är intresserad
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-25, 21:37   #5
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Såhär kommer andelssystemet bli till morgondagens V75:a. (Har fortfarande ett fåtal platser kvar i laget om någon är intresserad) Skicka isf ett PM eller skriv i denna tråd

V75-1: 2,4,5,6,7,9 (Vidöppet lopp och inte många hästar jag vågar lämmna utanför kupongen men hästarna 1,8,10 ska normalt sett inte ha någon segerchans i detta lopp)

V75-2: 3,4 Starkt lås på Timoko och Formula One, kan vara troligt att Timoko leder runt om, men Formula One var grym i comebacken och är i mitt tycke den främsta utmanaren till seger.

V75-3: 3 Sebastian K: En av dom startsnabbaste och speedigaste hästarna i världen och jag är ganska övertygad om att det blir spets-slut, om inte Arch Madness lyckas hålla upp ledningen men då kommer Sebastian K speeda ner han till slut ändå.

V75-4: 5 Tekno Odin: Då värsta konkurenten Hallsta Lotus står på bakspår ska T.O Normalt sett vinna detta lopp ganska överlägset och jag spikar T.O och känner mig säker i mitt val.

V75-5: Min tipsetta här är 1 Socrate du Noyer, riktigt stark och bra häst som jag tror vinner detta OM han kommer ut i tid från spår 1, men gör han det? Jag är inte säker därför garderar jag upp med hästarna 2,3,4,7,13 som alla har bra chans att plocka ner tipsettan om det inte löser sig från spåret.

V75-6: Min tipsetta här är 1 Perfect Power som är en speedig häst och vass spurtare, dock är hans läge med spår 1 lika intressant som för S.D.N i föregående AVD så även här streckar jag på med 4 till och försöker fälla favoriten med hästarna 3,4,5,12 som alla är intressanta bra hästar (framför allt Nr.3 New York Us och segermaskinen Nr.12 Playboy Wind

V75-7: Tror Nr.2 Digital Ink kommer bli storfavorit här och det är fullt befogat, försöker dock fälla honom då Nr.1 Vigove som är en bra fransk häst som man absolut inte ska nonchalera, plockar även med Nr .3,5,10 och hoppas på att jobba in en liten skräll

Systemet

V75-1: 2,4,5,6,7,8
V75-2: 3,4
V75-3: 3 Sebastian K
V75-4: 5 Tekno Odin
V75-5: 1,2,3,4,7,13
V75-6: 1,3,4,5,12
V75-7: 1,2,3,5,10

1800r/900kr
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-27, 21:31   #6
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Ser verkligen fram emot denna omgång på mantorp som är hemmabanan för mig så kommer givetvis vara på plats. Att det är jackpott sen helgen på solvalla gör det hela ännu mer intressant. Omgången startas och systemet kommer som vanligt upp ons eller tors, så ser vi till att ta en rejäl del av jackpotten på hemmabanan!
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-29, 11:26   #7
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Nu är omgången aktiverad till denna trevliga jackpotomgång på hemmabanan mantorp. Systemet kommer ut här samt på våran lagsida under morgondagen. Platser finns fortfarande lediga i laget och om någon är intresserad är det bara att skicka mig ett PM.
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-29, 17:52   #8
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Här kommer systemet samt "analysen" till denna veckas trevliga Jackpot omgång på hemmabanan Mantorp.
Andelarna kostar som vanligt 75kr/st och det finns fortfarande lediga platser i vårat lag om någon är intresserad? Isf skicka mig ett PM!
Denna vecka kör vi endast med 1 spik och det är Up Date Hoss i AVD-3 (Guld) som normalt sett ska vinna detta lopp över 2640m.

V75-1: Min tipsetta här är Nr.4 Digital Darling som har perfekt läge på favoritdistansen, dock har inte allt stämt riktigt i år och därför väljer jag att gardera upp främst med 3 st väldigt kapabla bakspårshästar 9,10,11 som alla har mycket hög kapacitet samt även nr.5 Princess Wine som vann sist på v65 i mantorp och har väldigt god form, kommer den till spets ska den slås.

V75-2: Min tipsetta här är Nr.2 Mercury Broline som vann övertygande sist och verkligen hittat formen sen skorna har rykt runt om, normalt sett tror jag den vinner detta. Vi plockar även med Nr.10 Kung Fu Face som är riktigt bra för klassen och stämmer det lite på vägen är den garanterat med på målfotot, vi plockar även med nr.5 Ella håleryd som har bra form och rad och mycket väl kan duga här.

V75-3: Här spikar vi Up Date Hoss som är startsnabb, har en extremt fin löpskalle och detta lopp borde inte vara svårare än spets till slut!

V75-4: Svårt och öppet lopp men tror jag hittat lösningen, första strecket går till hemmahästen Nr.4 Global Nursery som jag tror kommer få en väldigt bra resa och trivs extremt bra på hemmabana, vi tar givetvis även med Nr.1 Lookh Magic som är obesegrad hos Svanstedt och blir den inte instängd så är den med där framme. Sista strecket i loppet går till Nr.2 Lovely Buv som har varit grym i år, får Erik i sulkyn och är grovt understreckad.

V75-5: Min tipsetta här är Nr.2 Definem som ska vinna detta om den går iväg felfri från spår 2 som inte är optimalt, jag är inte säker så därför garderar vi upp med 4,9,14 som alla har bra chans att vinna loppet om tipsettan felar.

V75-6: Min tipsetta här är Nr.6 Abborren som är en häst med grym löpskalle och tål alla upplägg, med på kupongen måste även Nr.2 Latest News och Nr.11 Stein Delight som är 2 högkapabla hästar, sista strecket i detta lopp går till luringen Nr.9 Blixtodunder som är en extrem spurtare och kan den smyga med är jag inte förvånad om den blåser förbi alla på upploppet på lördag.

V75-7: Min tipsetta här är Mr.12 Chelsea Boko som verkligen är en klasshäst men som gör årsdebut, spåret är inte det optimala och vem vet, kanske blir ett "snällare upplägg", så med på kupongen åker även Nr.7 Indigious som har bra chans att vinna detta om den kommer ner till ett bra läge och Nr.4 Mellby Amiral som är en högkapabel häst som absolut inte ska nonchaleras.

V75-1: 4,5,9,10,11
V75-2: 2,5,10
V75-3: 3 Up Date Hoss
V75-4: 1,2,4
V75-5: 2,4,9,14
V75-6: 2,6,9,11
V75-7: 4,7,12

2160r/1080kr
75kr/andel

Sugen på att vara med i omgången/laget på v75 tillsammans eller har frågor? Skicka mig ett PM?

Hemmabana, Jackpott och trevlig omgång......The Outsiders - Nu kör vi!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lagerapan (+10)
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 12:40   #9
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Lördagens omgång öppnad och köp till andelar är möjligt, system och "analys" kommer upp senast onsdag/torsdag. Spikarna som ramar in systemet denna vecka blir troligtvis Amaru Boko i guld (avd-6) samt O.P.S´Flirt i klass 1 (avd-2)
Finns 6platser lediga i laget (24 medlemmar nu) andelarna kostar 75kr/st och max antal andelar är 10st (atg:s regel). Intresserad av att vara med i The Outsiders? Skicka mig ett pm!

Senast redigerad av Friskus90 den 2013-06-04 klockan 13:27.
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 13:59   #10
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Det fullständiga systemet och "analysen" kommer ut onsdag eftermiddag

Senast redigerad av Friskus90 den 2013-06-05 klockan 11:20.
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 12:42   #11
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Här kommer system och en kort analys till lördagens omgång. Finns fortfarande 5platser lediga (25 medlemmar nu) och skulle gärna vilja fylla dom om någon är intresserad!
Priset per andel är 75kr/st och max är 10st (ATG:s regel)
Är du intresserad eller har frågor? Skicka mig ett PM eller skriv här.

Denna vecka väljer jag att spela med utgångar på favoriterna Nr.5 Caddie Galant (Avd-1) som är bästa hästen om den är på topp men samtidigt gallopperar i 4av10starter och Nr.6 Mr.Chicago (Avd-7) som har en fin rad och bra form, men ställs i ett väldigt tufft silver försök denna gången.

V75-1:
Klar tipsetta här är Nr.5 Caddie Gallant som har perfekt utgångsläge och normalt sett ska vinna detta om den presterar på topp och håller sig på benen, dock visade den inget extra sist samtidigt som den galopperat i 4 av dom 10 senaste starterna. Vi väljer att spela den utgång och
gardera upp med främst Nr.6 Up Up and Away som var mycket fin senast och ska vara den första att utmana favoriten eller ta över ledningen om den felar, med på lappen åker också 1,2,4,8 och vi stannar där.
Hästar/Rank: 5-6-2-4-8-1 Här spelar vi Nr.5 Caddie Galant som utgång

V75-2:
Här tycker jag att jag har hittat den bästa spiken och singelstrecket i omgången hamnar på Nr.1 O.P.’s Flirt med Erik Adielsson i sulkyn som vann enkelt i V75 på Gävle senast efter ledning runtom, här har den det perfekta spåret för samma upgift igen och ska givetvis enkelt hålla upp ledningen och sen finns det ingen annan i loppet som ska orka hålla upp tempot eller som är bra nog att slå favoriten. Jag tror på Spets - Slut
Häst: 1 O.P.´s Flirt

V75-3:
Min tipsetta här är Nr.3 Hallsa Lotus som galopperade senast men hämtade upp sig fint, men det finns 3 andra som jag tror kan blanda sig i striden, värst emot är nog Nr.12 Gylden Balder som verkligen hittat formen och tränaren själv ser med god vinstchans trots sitt krångliga läge samt Nr. 6 Månprinsen A.M som är en fin 6-åring som alltid är långt framme i sina lopp, sista strecket går till 5. Faksen J.r som jag tror är påväg mot rätt form igen.
Hästar/Rank:3-12-6-5

V75-4:
Min tipsetta här är Nr.4 Offshore Man som var mycket fin sist trots alla omstarter den är väldigt kvick ut bakom bilen och jag tror den kommer till spets direkt, att detta lopp avgörs på kort distans är nog en fördel för tipsettan. Hästen som är värst emot och verkligen har prickat formen är Nr.10 Time Machine som tyvärr fått ett krångligt läge men vi streckar tidigt ändå. Men på kupongen tar vi också 1,5,6 samt skrällbudet Nr.12 Spring Break som har bra form och normalt sett möter lite tuffare gäng och ska räknas trots läget.
Hästar/Rank: 4-10-5-6-12-1

V75-5:
Min tipsetta här är 15 Metior Easy som brukar möta mycket tuffare motstånd och trots att hon står på dubbla tillägg tror vi att hon rundar allt om det löser sig lite på vägen, med på kupongen vill jag även ha Nr.11 Quadrupedans som tyvärr satt fast senast, men varit i bra form och mött tuffa gäng, samt Nr.7 Loke So Lovely som garanterat kommer vara med där framme. Jag streckar även nr 4 och 9.
Hästar/Rank: 15-11-7-9-4

V75-6:
Min tipsetta här är Nr.4 Amaru Boko som har fått bra spår och en passande uppgift, kommer Amaru upp till ledningen och sedan bestämma farten kommer dom andra få det svårt, med vill vi självklart ha Nr.8 Sanity som jag tycker är bästa hästen men med spår.8 kan det bli tufft, sista strecket här går till Nr.10 Shaq Is Back som gick bra i elitloppsförsöket senast och trots spår 10 så räknas den tidigt.
Hästar/Rank: 4-8-10

V75-7:
Min tipsetta här är självklart Nr.6 Mr Chicago som har 2raka vinster på v75 bakom sig men detta är ett väldigt tufft silverförsök och blir det bra fart i loppet är jag inte säker på att Mr.Chicago håller därför spelar vi även den som utgång. Första motbudet är Nr.10 Credit Fayline som varit värst emot tidigare och Nr.1 Sundsvik Saigon som kan hålla upp ledningen om den är i form. Vi streckar även 5,8,12 som alla är kapabla att ta ner favoriten en bra dag
Hästar/Rank: 6-10-1-8-12-5

Systemet
Avd-1: 1,2,4,5,6,8
Avd-2: 1 O.P.´s Flirt
Avd-3: 3,5,6,12
Avd-4: 1,4,5,6,10,12
Avd-5: 4,7,9,11,15
Avd-6: 4,8,10
Avd-7: 1,5,6,8,10,12

1x1x4x6x5x3x6
6x1x4x6x5x3x1

Systemet skrivs ut på 2kuponger där minst 1 av dom 2 fetmarkerade hästarna (Caddie Galant i Avd-1/ Mr.Chicago (Avd-7) måste vinna för chans för sju rätt, vinner båda två sina lopp så har vi chans på 7 rätt på 2kuponger.

Systemet är på totalt 2160kr och andelarna kostar 75kr/st, finns 5 platser lediga i laget (25 medlemmar nu)
Är du intressrad av att ta andelar? Skicka mig ett PM eller skriv här! The Outsiders - Nu kör vi!

Senast redigerad av Friskus90 den 2013-06-05 klockan 17:05.
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-05, 22:18   #12
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

3 platser lediga nu sen är vi fullt i laget har du frågor eller är intresserad? Skicka mig ett pm/skriv här
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 12:58   #13
 
Maggans avatar
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 2
Sharp$: 13
Standard

Jag tar gärna en plats om du har någon kvar?
Maggan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 19:49   #14
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maggan Visa inlägg
Jag tar gärna en plats om du har någon kvar?
Jadå finns fåtalet platser kvar, du har PM! eller skriv din mailadress här så bjuder jag in dig
Är någon annan intresserad av att vara med på raden ovan och i framtiden har vi nu 2platser ledigt i bolaget, skicka mig ett pm!

Senast redigerad av Friskus90 den 2013-06-08 klockan 00:01.
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 22:56   #15
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 314
Sharp$: 525
Standard

Nu har vi även en enklare hemsida samt ny mail istället för min privata till teamet, frågor? skicka pm eller mail

http://theoutsiderstrav.webs.com/


[email protected]
__________________
Seriöst andelsspel (V75 Tillsammans!)

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Friskus90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td