Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-25, 17:09   #1
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

V75 TILLSAMMANS VINNER OFTARE!


Ämne:
Vinstsugna medlemmar till mitt ATG-bolagsspel: ”V75 TILLSAMMANS VINNER OFTARE!”

Om mig själv:
Jag har spelat på trav under många år och har ett antal gånger fått in 5-siffrigt på egen hand och i olika bolagsspel med kollegorna, är nu på jakt efter ett 6-siffrigt belopp!
Med förhoppning om att kunna köra större & mer vinstrika system, ju fler vi blir desto bättre V75-system!

Om denna tråden:
Vet av erfarenhet att det kan ”bli för många kockar” om ”alla” vill ha igenom sina spel-idéer och därför önskas inga inlägg förutom förfrågningar om medlemskap mm…

Hur:
Intresseanmälan med ditt namn & e-post adress via PM, klicka på Migge till vänster om denna rutan & välj i undermenyn: skicka ett privat meddelande till Migge.
När jag fått ditt meddelande så skickar jag en inbjudan till laget "V75 TILLSAMMANS VINNER OFTARE!".
När du tackat ja till att bli medlem så får du tillgång till lagsidan och kan därefter välja att tacka ja eller nej för deltagande vid varje V75-omgång framöver.

Antal medlemmar:
Max 30 st. (ATG’s regler!)

Kostnad:
Andelskostnaden ligger på 100:- per andel, max 10 st andelar per medlem.
I lagets gemensamma ”spelkonto” använder jag automatisk insats och vinstfördelning. Lagkassan töms efter varje omgång. Vinst fördelas ut till de medlemmar som deltog och överskott i lagkassan (dvs. pengar som laget inte spelade för i omgången) återbetalas till medlemmarna.

Spelstopp:
Spelstopp ligger ”vanligtvis” kl. 13:30 på lördagar, vid extra V75-omgångar så kan spelstoppet variera!

Upplägg:
Jag som Lagkapten/Spelläggare bestämmer hästar och upplägg med statistik, odds & startspår som främsta verktyg.
Jag tittar även på spelvärde samt kommer att "om möjligt" gardera jättefavoriterna för att ha chans på minst fem till sex-siffriga utdelningar, ett måste vid bolagsspel för att undvika kaffepengar!
Max två fasta spikar per omgång samt ev. utgångshästar, om vi har mycket pengar så blir det en fast spik samt utgångshästar.
Givetvis så kommer det att spelas med ett reduceringsprogram (t.ex. Jokersystemet) för att utöka vinstchansen ytterligare så snart ATG erbjuder även den tjänsten via ATG Tillsammans!

FAQ:

Kan man spela ”reducerade spel” eller lämna in ”filer” på V75 Tillsammans?
Eftersom det är möjligt att spela 4 kuponger per lag och omgång, går det att göra enkla reducerade spel. Filinlämning är inte möjligt ännu. V75 Tillsammans är fortfarande under utveckling och det är inte omöjligt att vi kommer att lägga till den funktionen framöver.

Om lagkaptenen bestämmer att vi ska spela på t.ex. lördag, hur får jag som medlem reda på det?
Så fort lagkaptenen eller utvald spelläggare aktiverar omgången skickas det automatiskt ut ett email till alla i laget. Där står bla. vilken tid som du senast kan anmäla ditt deltagande i omgången. Mailet innehåller också en länk till V75 Tillsammans.

Var sätter jag in pengarna?
Du behöver ha pengar på ditt ATG-konto för att kunna spela på V75 Tillsammans. För att sätta in pengar på kontot behöver du logga in på www.atg.se Du loggar in med samma användarnamn och lösenord som till V75 Tillsammans. Klicka på "sätt in" och följ därefter instruktionerna. Du kan läsa mer under fliken hjälp/sätta in och ta ut pengar.

Hur gör jag för att gå ur ett lag?
Du går in på din profil som du hittar överst på översiktsidan. Klicka på redigera. Till höger visas dina lag och där finns en knapp med "gå ur". Klicka på den och bekräfta. Klart.

Om man gör ett andelspel på 10 andelar och det blir bara sålt 8 andelar vad händer med de andra två? Får man stå för dem?
Sajten är inte byggd som traditionellt andelsspel. Man säljer helt enkelt inte andelar. Tanken med V75 Tillsammans är att man går ihop, bidrar med insatser till en lagkassa och sedan spelar tillsammans. Dvs, varje person som vill, betalar in en insats till lagkassan som kan användas av laget för kommande V75 omgång. Man kan alltså bara spela för så mycket pengar som finns i lagkassan när deadline för att delta är passerad. Dvs. finns det 500 kr i lagkassan kan laget bara spela för 500 kr eller mindre. Det går alltså inte att köpa extra andelar när deadline är passerad.

Jag är hästägare och äger mer än 5% i en häst som startar i kommande V75-omgång. Vad gäller? Måste laget ta med hästen i systemet?
Ja, det är samma regler som gäller här. Hästen måste finnas med på samtliga kuponger som laget spelar i den omgången, oavsett om du är spelläggare eller inte. Som hästägare är detta ditt ansvar att se till att det följs.

Senast redigerad av Migge den 2013-05-31 klockan 08:24.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 07:31   #2
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

Dagens V75-omgång (26/5) är nu öppnad...spelstopp kl. 13.30

Välkomna & vill du bli medlem se ovanstående inlägg för mer info.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 12:29   #3
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2
Sharp$: 1399
Standard

Vill vara med,,Tommy
098765 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-26, 17:24   #4
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 098765 Visa inlägg
Vill vara med,,Tommy
Hej Tommy, skriv ner din e-post adress i ett PM till mig så får du en inbjudan!

På Mantorp, nästa lördag 1/6 kommer det att finnas hela 70 miljoner kronor att spela om. Blir någon ensam med 7 rätt kan den bli runt 40 miljoner kronor rikare.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-28, 07:53   #5
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

Lördagens V75-omgång (Mantorp 1/6) är nu öppnad...spelstopp lördag kl. 13.30

Välkomna & vill du bli medlem läs det första inlägget för mer info.

PS. denna veckan kommer det att finnas hela 70 miljoner kronor att spela om. Blir någon ensam med 7 rätt kan man bli runt 40 miljoner kronor rikare!

Senast redigerad av Migge den 2013-05-28 klockan 08:06.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-05-31, 08:51   #6
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

Det finns några platser kvar att fylla upp...

Ju fler vi blir desto större & bättre V75-system där man även kan få med skrällarna i högre utsträckning än om man spelar på egen hand...chansen till högvinst ökar rejält med en större lagkassa!

Spelstopp lördag kl. 13.30

Välkomna & vill du bli medlem läs det första inlägget för mer info.

PS. denna veckan kommer det att finnas hela 70 miljoner kronor att spela om. Blir någon ensam med 7 rätt kan man bli runt 40 miljoner kronor rikare!
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-01, 16:41   #7
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

Idag så hade vi 12 st rader med 5 rätt = 3576:-

GRATTIS till er som var med!!!

Det finns några platser kvar att fylla upp...

Ju fler vi blir desto större & bättre V75-system där man även kan få med skrällarna i högre utsträckning än om man spelar på egen hand...chansen till högvinst ökar rejält med en större lagkassa!

Välkomna & vill du bli medlem läs det första inlägget för mer info.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hanscrispi (+1), SwedishATM (+10)
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-01, 22:14   #8
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 670
Sharp$: 2636
Standard

Börjar undra om du inte jobbar på ATG:s marknadsavdelning Migge.....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Klanke (+2), Olsson43 (+1)
tomtom2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 07:22   #9
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Västerås
Inlägg: 1
Sharp$: 11
Standard

Hej, försökte skicka mail dig och be om medlemskap i laget. Men då jag är ny gick inte det har 0 i poster tydligen. Försöker få till så jag kan skicka igen.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
Maxprocent är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 10:28   #10
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Maxprocent Visa inlägg
Hej, försökte skicka mail dig och be om medlemskap i laget. Men då jag är ny gick inte det har 0 i poster tydligen. Försöker få till så jag kan skicka igen.
Hej, du har PM!
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-04, 17:07   #11
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

Lördagens V75-omgång (Östersund 8/6) är nu öppnad...spelstopp lördag kl. 13.30

Det finns några platser kvar att fylla upp...

Ju fler vi blir desto större & bättre V75-system där man även kan få med skrällarna i högre utsträckning än om man spelar på egen hand...chansen till högvinst ökar rejält med en större lagkassa!

Välkomna & vill du bli medlem läs det första inlägget för mer info.

OBS! V75 även på söndag, då blir det bl.a. Copenhagen Cup med topphästar & toppkuskar att se fram emot Självklart blir det lir även denna dagen, omgången öppnas upp på söndag morgon & spelstopp blir kl. 13.30!

Senast redigerad av Migge den 2013-06-04 klockan 18:07.
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-07, 14:44   #12
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

Snart fullt i bolaget...men det finns fortfarande chans att vara med!

Välkomna i.s.f. & vill du bli medlem läs det första inlägget för mer info.

OBS! V75 även på söndag, då blir det bl.a. Copenhagen Cup med topphästar & toppkuskar att se fram emot Självklart blir det lir även denna dagen, omgången öppnas upp på söndag morgon & spelstopp blir kl. 13.30!
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 12:20   #13
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 8
Sharp$: 29
Standard

Hänger gärna på! Skicka ett pm tack
harryboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 12:25   #14
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3614
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av harryboy Visa inlägg
Hänger gärna på! Skicka ett pm tack
Skriv din e-post adress direkt, spelstopp om 5 min!!!
Migge är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-08, 12:28   #15
 
Reg.datum: jun 2013
Inlägg: 8
Sharp$: 29
Standard

epost

Senast redigerad av harryboy den 2013-06-08 klockan 12:35.
harryboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td