Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2016-01-25, 20:28   #1
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 214
Sharp$: 1031
Standard

Bomben bolag vid rullpotter 100 kr


Hej Min tanke är att starta ett bolag som spelar vid rullpotter och vid enstaka andra tillfällen. Jag hoppas vi blir 6st och min tanke är att man kör ett resultat på varje lag ex 3-1 på så sätt är det bara 2 matcher kvar att tippa och då sätta 100 rader på varje blir 600kr. Om upplägget är lockande så skicka mail via pm så bjuder jag in. Först till kvarn gäller och jag siktar på att köra första på Torsdag då det är rullpott.
__________________
Bollen är rund och även jag
riga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-26, 17:00   #2
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 214
Sharp$: 1031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av riga Visa inlägg
Hej Min tanke är att starta ett bolag som spelar vid rullpotter och vid enstaka andra tillfällen. Jag hoppas vi blir 6st och min tanke är att man kör ett resultat på varje lag ex 3-1 på så sätt är det bara 2 matcher kvar att tippa och då sätta 100 rader på varje blir 600kr. Om upplägget är lockande så skicka mail via pm så bjuder jag in. Först till kvarn gäller och jag siktar på att köra första på Torsdag då det är rullpott.
4 platser kvar
__________________
Bollen är rund och även jag
riga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-28, 16:30   #3
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 214
Sharp$: 1031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av riga Visa inlägg
4 platser kvar
3 platser kvar. 30min sedan måste jag lämna in
__________________
Bollen är rund och även jag
riga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2016-01-31, 14:46   #4
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 214
Sharp$: 1031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av riga Visa inlägg
3 platser kvar. 30min sedan måste jag lämna in
1 plats ledig
__________________
Bollen är rund och även jag
riga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td