Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2017-08-19, 10:03   #1
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 561
Sharp$: 3191
Standard

Skräll 75an med flera spelläggare


Hej! jag tycker mej ha kommit på en ny rolig spel ide, jag har startat ett lag som heter "skräll 75an" i detta laget tänkte jag att det ska vara 3 spelläggare varje gång systemet kommer till att börja med vara uppbyggt enligt följande, 2 personer blir tilldelade 2 avdelningar var och 1 person 3 avdelningar .
Första personen får sätta 1 streck i en avdening och 8 i sin andra.
Andra personen får sätta 2 streck i en avdelning och 4 i sin andra.
Tredje får sätta 1 streck i en avdelning,3 streck i en och 7 i sin tredje.
Systemet blir då enligt följande (utan bestämd ordning på strecken) 1+8+1+3+7+2+4=1008 rader= 504kr.
Detta kan ju sedan utökas till fler hästar om det kommer in mer pengar men systemet ska alltid innehålla 2 spikar.
Jag har startat laget idag och tänkte börja bjuda in medlemmar direkt och ni som går med får gärna bjuda in folk också.
Jag har fyllt i en kupong själv idag som inte har något med ovanstående att göra men som skulle vara kul att spela om vi får in så mycket pengar. Andelspriset kommer var 25kr/st .
Välkommen att gå med!
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/9P79-4UGQ-37601

Senast redigerad av Bias3 den 2017-08-20 klockan 21:36.
Bias3 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-19, 10:33   #2
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 398
Sharp$: 14204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bias3 Visa inlägg
Hej! jag tycker mej ha kommit på en ny rolig spel ide, jag har startat ett lag som heter "skräll 75an" i detta laget tänkte jag att det ska vara 3 spelläggare varje gång systemet kommer till att börja med vara uppbyggt enligt följande, 2 personer blir tilldelade 2 avdelningar var och 1 person 3 avdelningar .
Första personen får sätta 1 streck i en avdening och 8 i sin andra.
Andra personen får sätta 2 streck i en avdelning och 4 i sin andra.
Tredje får sätta 1 streck i en avdelning,3 streck i en och 7 i sin tredje.
Systemet blir då enligt följande (utan bestämd ordning på strecken) 1+8+1+3+7+2+4=1008 rader= 504kr.
Detta kan ju sedan utökas till fler hästar om det kommer in mer pengar men systemet ska alltid innehålla 2 spikar.
Jag har startat laget idag och tänkte börja bjuda in medlemmar direkt och ni som går med får gärna bjuda in folk också.
Jag har fyllt i en kupong själv idag som inte har något med ovanstående att göra men som skulle vara kul att spela om vi får in så mycket pengar. Andelspriset kommer var 25kr/st och max 10/medlem.
Välkommen att gå med!
https://tillsammans.atg.se/inbjudan/FVX4-HPE8-37601
En fundering om systemet kostar 504 kr. Hur kan du få det till
25 kr/andel max 10/andelar?
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-19, 10:40   #3
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flaque Visa inlägg
En fundering om systemet kostar 504 kr. Hur kan du få det till
25 kr/andel max 10/andelar?
Max 10 andelar per medlem
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2017-08-19, 11:21   #4
 
Reg.datum: feb 2016
Inlägg: 561
Sharp$: 3191
Standard

Det är bara utgångssystemet det minsta jag tycker är lönt att spela,i ett lag med så låg insats köper dom flesta 2-4 andelar så systemet kommer troligen bli något större men för spelvärdets skull vill jag nog begränsa till 40 andelar,då har man ju en 10:e del av systemet om man köper 4 och det är ju klart spelvärt.
Blir det väldigt populärt som det ju redan verkar som så kan man ju göra en större variant med 50 eller 100kr i insats,kul det är 12 stycken som gått med på ett par timmar hoppas på ett gäng till så jag kan lämna in kupongen som är ifylld idag,som inte har något med kommande spelsystem att göra bara en "tjuvstart" med mina egna ideer idag.

Senast redigerad av Bias3 den 2017-08-19 klockan 14:52.
Bias3 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td