Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-11-09, 22:47   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 136
Standard

V75 megajack 122kr/ Andel


Testar när jag har lite spelform för att se om det finns något intresse.

Inbjudan: https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...3-50c1acf45774

Lite om hur jag tänker i de olika avdelningarna:
Avd 1: Rena getingboet så jag streckar så många som möjligt.

Avd 2: Var länge inne på att låsa på 8 Mellby Ess som står rejält på tur men som kanske inte har världens bästa vinnarskalle samt 15 GKW som är klassen i gänget och är härdad i hårda gäng. Har lagt till 13 BSC som kommer med toppform och som kördes preparé senast samt 7 Lady Zappa och 10 Maintainability som verkar bli kommunare blir nog första som ryker om systemet måste bantas.

Avd 3: Nu är det ju dags för Nadal B. Minsta tempo på loppet och spurten kommer bita sjukt bra.

Avd 4: Med annan kusk så skulle Chapter Review varit ett spikförslag men nu sitter en ickevinnare upp.. Goop kanske får maska bort loppet i spets så den ska med samt Goops 2a-häst 3 ABN som inte är helt oäven. Westholms formkort kan få en bra position från spår 6 på tillägg så den åker med. Närmast bakom är Puntes Veroni

Avd 5: 6 Ferry Boko med EA från springen och i ny regi är ett måstestreck, hästen var inte helt oäven hos Goopen och är alldeles för lite streckad just nu. 7 Bo C var ju ruggig i derbykvalen och gillar distansen. Can Lane samt Logo Light har hittat ruggiga formtoppar och slinker med. 1 Jula Extreme får en bra resa. Närmast bakom är Global skipper som skulle varit självklar med bättre kusk.

Avd 6: Just nu så lutar det åt lås på Milliondollarrhyme som har en härlig formtopp tillsammans med Hawk Cliff som jag tror gynnas av täta starter och som skulle ha vunnit förra veckan om kusken skulle vridit på lite tidigare. Närmast bakom är Track Angle och Puntes om bfro ffg

Avd 7: 1 DMM kanske får maska i spets men jag tror mer på 9 IH som de har kört väldigt snällt med. 5 MGQ som har en tung spurt att tillgå men kuskminus gör att den rankas ner men streckas om den håller sig kring 5%. 2 DS kördes väldigt snällt förra veckan och läget gör nog att Djuse kör lite mer offensivt nu.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-10, 07:55   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Synd, redan handlat på mig lite andelar och resterande pengar på kontot ska till ett stort system med jobbet.

Men lycka till!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-11-10, 12:02   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 136
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Synd, redan handlat på mig lite andelar och resterande pengar på kontot ska till ett stort system med jobbet.

Men lycka till!
Tack

Disco Volante åker nog med i sista och Arvika åker ur som det ser ut nu.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td