Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2018-12-01, 12:19   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V75 Jägersro 1/12 - 75 kronor andelen


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...5-1f5606ed27e8

Jag kör ett system på hemmabanan där fokus kommer ligga på att jaga pengar.

Blir med största sannolikhet ett matematiskt system för att underlätta, även om jag skulle föredra filsystem i grunden. Men det är omständligare med nuvarande förutsättningar.

I nuläget ser det dock ut att bli spik på nr 1 Illuminati i tredje avdelningen. I sista lutar allt åt att antingen spika nr 10 Danto Boko, eller kommer jag låsa på 3, 9 och 10.

I tvååringsloppet går jag antingen på ett lås på de tre mest betrodda eller blir det sju hästar som det ser ut nu för att få med skrällarna i just det loppet.

Den andra avdelningen är jag väldigt mycket inne på nr 5 Edio men blir nog ett lås där på 2 och 5 med nr 6 som tänkbar tredjehäst.

Första avdelningen känns klurig men det blir idel framspårshästar tillsammans med nr 10 Candy La Marc. Tveksamt om 1, 7 och 8 kommer med även om procenten vore trevliga.

I den femte och sjätte avdelningen har jag fortfarande inte benat ut det hela och det beror också mycket på vad jag gör i loppen ovan med lås, spikar eller helgarderat.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...5-1f5606ed27e8
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-01, 12:35   #2
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 158
Sharp$: 1255
Standard

Köpt två andelar och skall snart ge mig iväg till "himmabanan"
big_dunder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-01, 12:42   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av big_dunder Visa inlägg
Köpt två andelar och skall snart ge mig iväg till "himmabanan"


Jag var på väg dit tidigare i veckan men min polare som ska spela klart SM i poker i kväll ville inte ladda upp med travet på plats

Så tar själv det chill hemma!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
big_dunder (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2018-12-01, 14:46   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Största funderingen just nu handlar om Uppfödningslöpningen. Ska jag gå på två, tre, fyra, fem eller sju hästar där (eller spika istället?). Ju färre hästar här desto fler blir målade i den femte avdelningen.

De övriga avdelningarna är i stort sett spikade. Kommer dock se de senaste värmningarna och liknande i de första avdelningarna och det kan komma någon ändring till.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td