Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-03-13, 16:20   #1
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

V86 andel


Lite sista minuten aktivering idag! Gjorde raden inatt utan att läst på nånting, så det är min första tanke som läggs idag, inga ändringar kommer ske och kommer inte ta del av nån sista info eller liknande. Den kassa vi får kommer fyllas på i avd 8, avd 1-7 är färdiga.

108 kr/andelen, sista köp 20.00 och 6 lediga platser

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/A5T9-KRU3-52558
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 17:48   #2
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 749
Sharp$: 4901
Standard

Kör du utskrivet typ när du körde ABCD ? Gillar dt.. då betalar man efter vad man tycker är spelvärde.. Annars betalar man lika mkt för alla ?
bomford är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 17:50   #3
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bomford Visa inlägg
Kör du utskrivet typ när du körde ABCD ? Gillar dt.. då betalar man efter vad man tycker är spelvärde.. Annars betalar man lika mkt för alla ?
Nej idag blir det vanlig kupong. Gjorde raden inatt , har inte läst på ett smack.. varit iväg på semester några dagar och tänkte stå över idag men tyckte raden såg lite intressant ut trots allt så slängde upp den som andel tar inte del utav nån info eller liknande idag, endast efter magkänsla och egen kunskap
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 18:00   #4
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 749
Sharp$: 4901
Standard

ok.. tog en andel...men inget jag går i gång på. Ångrar den andelen, men ibland kan dylikt funka.
bomford är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 18:06   #5
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bomford Visa inlägg
ok.. tog en andel...men inget jag går i gång på. Ångrar den andelen, men ibland kan dylikt funka.
Hehe. Nej brukar inte spela på det sättet, men roligt att variera sig lite grann. Som de flesta butikslappar görs ju i regel nån/ ett par dagar innan, blir lite samma med denna rad idag.
Skillnaden är väl att det är agda på Ica som spelar lite efter roliga hästnamn och vice versa, mer påläst än så är jag och en tidig tanke behöver inte alltid vara fel
Spelade typ likadant i helgens v75 då jag lämnade in lappen 08.00 på fredag morgon för jag skulle iväg på semester , 3 av 3 spik satt, åkte dock på ett lås och omgången överlag var sval. Tror inte jag hade träffat 7an även vid mer info inhämtat. Dessutom är det inte omgångar som ger 4 siffrigt man vill sätta när man lägger andelar. Jäklar vad långrandig jag blev haha , lycka till ikväll!
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 19:27   #6
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 749
Sharp$: 4901
Standard

Nu kör vi... jag hoppar i dag, spelade lite på pimpad pott sunk Legolas ,, problem o få in skiten 2 timmar innan start... Måste väl kursa snart... tagit ut mina pengar där ia.f.
bomford är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 19:28   #7
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 749
Sharp$: 4901
Standard

Jobba Rune... du som fixade rätt folk till Trelle.. detta kan du inte vara nöjd med.
bomford är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td