Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-03-20, 14:39   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V86 (20/3) - 30 kronor andelen


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...6-c0f074b94e2b

Då formen är god och jag inte hittar någon annan som är ute på samma sätt som mig idag gör jag ett eget system i stället även om det är Solvalla och Bergsåker, som definitivt inte är mina trakter.

V4 (Jägersro) satt igår och en "DD" (Halmstad) i söndags så det har varit vinst 100% av de senaste två speldagarna vilket känns positivt.

Jag har lagt ut en ytterst preliminär inledning med vilka hästar som känns aktuella. Jag försöker komponera det så att det finns lite potential i systemet som vanligt även om det på V86 kan räcka väl med att luta sig mot lite favoriter i de lopp där man går kort.

I nuläget har jag inte läst på speciellt mycket men en tidig feeling var ändå att favoriten i sjätte vinner detta, Minnestads El Paso. Visserligen årsdebut och högt streckad på dryga 55%. Det här spikförslaget kan dock ändras.

Även i första avdelningen är jag inne på favoriten men har i nuläget dubblat systemet och det finns så klart fler som kan vinna det.

Då det inte är mina hemmabanor kommer jag lyssna in och gå en del på andras idéer ifall jag finner dem intressanta. Tankar hämtas från forumet här samt i intervjuer.

Vi kör 30 kronor andelen och själv köper jag tre stycken. Ingen direkt övre gräns vad gäller antalet andelar, men känner jag att det drar iväg med så försöker jag stänga för vidare inköp. Men kanske vid runt 30, även om jag inte är säker på att det blir så många. Lämnas in även om det totalt bara blir fyra andelar.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...6-c0f074b94e2b
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-20, 18:33   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Systemet börjar ta form nu. Men det är fortfarande många frågetecken.

Just nu är det frågor som har mest fokus på...

Avd 1: Är det värt att spela de tre mest streckade? Borde ta ställning eller plocka fler eller åtminstone låsa loppet på två. Jag hade spikat nr 2 om den haft lopp i kroppen men den bör vara bra jobbad så den kan nog ta dem till slut då jag förväntar mig att den släpper spets till favoriten.

Avd 2: 4, 6, 8 och 9 är ju helgarderat. Ritchie Ås lär väl hamna i spets tidigt men Budets Lasse visar bra form och kan vara ett spikförslag. Lågprocentaren nr 8 känns dock given om den kan speeda ner dem om det blir lustempo i loppet.

Avd 3: Just nu fem hästar men det kan bli spik på nr 12 som bör vara den som är överlägsen här. Favoriten kommer lämnas utanför kupongen oavsett. Finns väl en del skrällpotential i loppet och frågan är om vi streckad tillräckligt med lågprocentare om vi nu ändå ska ha fem hästar här.

Avd 4: Kan mycket väl bli spik på Moa Margunn som jag förstår satsar på att smida medans järnet är varmt. Gillar dock Scotch Brodde och den blir farlig med tempo som det borde kunna bli här. Just nu fyra hästar men ett av de första loppen jag kan tänka mig att stryka hästar om vi måste få ihop systemet till rätt kostnad.

Avd 5: Mycket talar väl för nr 4 Twinkle Kronos i spets och vinner den inte då? Just nu utanför systemet men det har jag dålig känsla med. Kan bli rent fiasko i loppet som strecken ligger nu. De tre med högst nummer känns dock alla heta här. Fortfarande helt ovisst hur jag får ihop loppet.

Avd 6: Trots årsdebut och att den inte har vässats speciellt så tycker jag hästen har överlägsen kapacitet och ska vinna trots allt. Dock hela 3.15 som vinnare vilket borde vara mer givet att spela då jag tycker 53% känns bra på strecken. Men jag har tvivlat mer och mer ju längre tiden går. Urchin är min första utmanare även om Editor i spets kan hålla ett jämnt och högt tempo och den blir den ju svårslagen om Minnestads ska köra till slut bara. Vill stå kvar men känns sämre och sämre.

Avd 7: Ett lopp jag inte bli klok på och här lutar det åt spik som flera andra men måste se om jag hittar något mer intressant.

Avd 8: Grainfield Aiden utan skor nu kan göra många meter och vem ska kunna hota den då? Lutar åt spik nu även om en del tycker det är dagens avslag.


Finns lite tid kvar att komponera ihop det här. 14 sålda andelar just nu!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-20, 19:28   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Fick inte ihop det "bättre" än så här. Länge sög jag på att spika Budets Lasse för att få med en del riktiga lågprocentare. Men tycker nr 8 kan vara värd kostnaden på systemet som en riktig lågprocentare i förhållande till de vi skulle fått.

Lite sämre potential i systemet än önskat och lite feghet i början. Stod dock på mig på Minnestads El Paso och den vinner ifall de vill det.

Ändrade spik i sjunde dock och spikar innerspåret som jag tror kan hålla upp det och då kan spåret vara så viktigt i förhållande att det känns bra att gå mot övriga kollektivet som är "skillade" och spikar favoriten där. Inget snack om att det är bästa hästen men finns fördelar med spiken vi har - streckprocenten!

Kan bli bra med pengar över åtta lopp men nu behöver vi stolpe in!

V86
Inlämnat: 2019-03-20, 20:24
Johan Salomonssons andelsspel
Solvalla, Bergsåker
Onsdag 2019-03-20
Start: 20:30
Kostnad: 450,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 10 (8, 11)
2: 8, 9 (4, 1)
3: 1, 2, 3, 5, 12 (8, 7)
4: 1, 3, 4, 5, 8, 10 (7, 6)
5: 4, 5, 10, 11, 12 (1, 2)
6: 7 Minnestads el Paso (10, 4)
7: 1 Chacha Sisu (8, 12)
8: 2, 10 (7, 5)

3x2x5x6x5x1x1x2 = 1800 rader.
1800 x 1 x 0,25 kr = 450,00 kr.
Totalt: 450,00 kr.
Min kostnad: 450,00 kr x 3/17 = 79,41 kr
Rättningskod: GCR ZTH XBF
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-20, 21:07   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Blev en del stolpe in och det landade på tio sexor och 250 kronor tillbaka vilket är drygt hälften av det vi lämnade in för. Tur det inte var storpengar vi missade men samtidigt är det ordentligt fina pengar om vi bara hade haft än mer stolpe in.

Nr 8 i andra spurtar bäst i fältet och vet Kevin bara vad han har att köra med så vinner han antagligen loppet om han går tidigare.

Loppet efter så vann favoriten kallblodsloppet som jag utelämnade. Här hade gärna nr 3 fått vinna som kördes i spets och hade övriga bara orkat stänga in favoriten som satt i rygg så.

Nu vann en 27% och en 31% dessa två loppen men tvåorna i mål hade varit 2% och 5%. Klar skillnad och istället för 10 000 på alla rätt hade det varit på tal om minst halvmiljonen. Små marginaler men vi sitter på rätt hästar vill jag ändå påstå för det är vi som är nära de stora pengarna och inte de som spikar favoriterna som kommer tvåa och av den anledningen missade miljonerna, eftersom deras utdelningar hade varit klart lägre - dvs omvänt mot oss idag!

Nya tag, formen fortsatt god!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td