Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-10, 07:19   #1
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

V86 Reducerat Jackpotsystem 120kr


Riktigt spelvärd Jackpotomgång idag när Åby och Solvalla delar på tävlingarna!

Det ser väldigt svårt ut att hitta stenklara spikar den här omgången och som vanligt tycker jag att det är nästan obligatoriskt att spela reducerat på V86.

Pluggandet kommer att fortsätta pågå under hela dagen och jag väntar så länge som möjligt med att lämna in systemet då det alltid kommer viktigt information under kvällen till dessa tävlingar.

Perfect Dynamite ser ut att bli svår att stå emot och kan mycket väl vara en stark spik att luta sig mot ikväll även om han är lite väl mycket spelad för min smak. Vincent Chase har ju inte direkt vart dålig på slutet heller... lås!?

Kennedy är en given utgångshäst då det känns som att han bara vinner felfri, men samtidigt är han ruskigt osäker..

Hur systemet läggs upp beror på hur många vi blir såklart men det blir ett ABC-system med en eller två spikar. Häng på!

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/NZMG-QWVE-28466
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 07:47   #2
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

En tidig rolig spiktanke är 3 Royal Baby i V86-3 som på de tidiga strecken är galet bortglömd. Fin norskt sto som såg riktigt fin ut i årsdebuten på V75 senast då hon aldrig fick fritt till slut och klättrade i ryggar över mål som trea. Hästen är startsnabb och med värsta konkurrenten i spetsstriden rätt utvändigt om sig så borde det vara bra chans på spets. I värsta fall blir det rygg på ledaren vilket inte heller är helt fel på Åby. Över 3 varv är det viktigt att få springa på innerspår och det är väldigt stor del av loppen som är 3140a som vinns från spets och ledarryggen. Tränaren är väldigt optimistisk och åker hit för att vinna. Han tror stoet travar 1.14-tid från spets över distansen och stämmer det så har hon redan vunnit loppet. 11% nu är galet även om det lär stiga en del under dagen.

Värsta motbudet 11 Tudor Kronos har bakspår och gör årsdebut..
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 12:35   #3
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Nanny Mcphee möter tuffare motstånd nu och jag tycker hon blir överspelad den här gången. Min förstahäst i loppet är klart 1 Whitestripe Maid som letade fritt till slut senast i diamantsto-finalen och gick i mål med krafter kvar. 14,6 med voltstart och mycket krafter kvar står sig väldigt bra i det här loppet. Springer mycket bättre utan rygg enligt tränaren och då hästen visat fin startsnabbhet så lår man försöka hålla upp ledningen här och då tror jag hon blir mycket svårslagen. Senaste två gångerna hon gått i spets har slutat med seger men näst senast spurtade hon riktigt vasst från rygg ledaren på V75 bakom La Camilla Pellini och visar att hon även klarar det upplägget.

Givet förstastreck för mig i loppet men tar man emot favoriten här och det blir lite körning så kan loppet bli väldigt öppet och det finns många ospelade, bra hästar bakom. 14 Vichy Grif satt också fast senast och har gått riktigt bra flera gånger innan det. Blir det högt tempo på loppet så fäller hon väldigt många till slut.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 14:35   #4
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Det låter mycket bra på 6 Alone i sista avdelningen som Pasi Aikio håller väldigt högt. Jag var ganska säker på att hästen skulle bli klar favorit här men italienaren drar såklart en massa streck. Nu låter det som att man kan tänka sig att släppa med 2 och skulle Örjan komma till ledningen så tror jag loppet är över. Den här hästen från Maharajah och Varenne siktar man mot de stora årgångsloppen med och ikväll vill man se vart hästen står. Det lär alltså vara en riktigt urblåsare på gång och man tror hästen kommer svara för en topp-prestation. Borde vara favorit i loppet och i nuläget en given utgångshäst eller kanske t.om. spik på systemet.
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 17:45   #5
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Perfect Dynamite kommer att spikas på systemet!

Ser ingen anledning att gå emot honom i en svår omgång i övrigt. Han har verkligen toppchans och över lång distans ska de inte kunna slå honom om han inte är sjuk eller galopperar.

Kan bli endast en spik beroende på hur jag lägger upp det.

Andra spik-/utgångsidéer som jag väljer på just nu:
Royal Baby
Falcon AM
Kennedy
Whitestripe Maid
Alone
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 18:27   #6
 
Reg.datum: jul 2016
Inlägg: 534
Sharp$: 3295
Standard

Preliminärt system med en timme till start!

https://imgur.com/a/QgNbg7V
dingo1337 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td