Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-13, 08:20   #1
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

GS75 Jägersro Galopp Jackpot 50 kr


Stor tävlingar inom galoppen imorgon Söndag med Svenska Derbydagen!
Kryddat med en ganska rejäl jackpot!

Jag har grävt ner mig en del i startlistorna och har hittat två spikar, en megafavorit i avd 1 I Kirk som är en klass för sig när den tävlar i Sverige.
Andra spiken blir Suspicious Minds som blev klart gynnad när Master Bloom blev struken, vann på den här tävlingsdagen för 2 år sedan!

Jag har även tittat en hel del på garderingsloppen och hittat några roliga fynd men där ska jag kolla lite extra innan jag fyller i hästarna på kupongen!


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...4-0822a83c963d

50 kr stk, jag har "grundat" med 5 andelar.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-13, 18:18   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Hälften av andelarna är sålda så vi har kommit upp i en skaplig spelkassa

Systemet börjar ta form, avd 2 kvar att klura på favoriten kommer med på lappen men det blir troligen nån ytterligare häst om vi får råd!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-13, 19:19   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 482
Sharp$: 691
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Hälften av andelarna är sålda så vi har kommit upp i en skaplig spelkassa

Systemet börjar ta form, avd 2 kvar att klura på favoriten kommer med på lappen men det blir troligen nån ytterligare häst om vi får råd!
Har köpt in mig i ditt andelspel. I avd 2 räcker 2(14%) ,10 (9%) och 11(64%) en bra bit...
Tomas63 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-13, 19:40   #4
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomas63 Visa inlägg
Har köpt in mig i ditt andelspel. I avd 2 räcker 2(14%) ,10 (9%) och 11(64%) en bra bit...
Skoj! Andelarna sålde slut illa kvickt nu på kvällskvisten!

Lite inne på att plocka med 1 Filia Kalejs som trivs lite bättre på Dirttracken jämfört med 2 Sir Churchill vid en snabb blick på resultatraderna.
Nu har visserligen 2:an endast startar på DT en gång men stumnade rejält på upploppet då.

Håller väl Gråberg snäppet högre än Wilson också + roligare % på 1:an.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td