Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-24, 11:31   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Andelsspel utskrivna


En allmän fråga

Andelsspel går bara att göra matematiska ?

Tillsammansbolagen där kan de sälja andelar i utskrivna system?

Det borde bli möjligt att kunna sälja andelar i exempelvis den reducerade tjänsten Svenska spel och ATG erbjuder -speltjänsten


Jag tycker det är roligt att lägga ut ett andelsspel då många kan vinna samtidigt kan jag spela något större system men jag kan inte lägga ut ett reducerat system på 11 kuponger det fungerar inte


Jag sätter x-antal V4:or i veckan och de flesta är reducerade jag skulle även rikta mitt intresse mot V64 om det gick att göra andelsspel reducerade


Thats All

Ha en fortsatt bra sommar annars
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 11:36   #2
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
En allmän fråga

Andelsspel går bara att göra matematiska ?

Tillsammansbolagen där kan de sälja andelar i utskrivna system?

Det borde bli möjligt att kunna sälja andelar i exempelvis den reducerade tjänsten Svenska spel och ATG erbjuder -speltjänsten


Jag tycker det är roligt att lägga ut ett andelsspel då många kan vinna samtidigt kan jag spela något större system men jag kan inte lägga ut ett reducerat system på 11 kuponger det fungerar inte


Jag sätter x-antal V4:or i veckan och de flesta är reducerade jag skulle även rikta mitt intresse mot V64 om det gick att göra andelsspel reducerade


Thats All

Ha en fortsatt bra sommar annars
Via tillsammans kan du göra utskrivna system via joker osv. I privata lag , ej när du lägger hos ombud.

Så kortfattat är det enda alt. Änsålänge för att lägga reducerade andelar via privata tillsammans lag, v86 & v75.

Jag önskar precis som du att de inom en framtid gör det möjligt via ATG.SE och andra spelformer än bara de största.

Alternativet som finns är ju att folk betalar dig personligen, ex swisch.

Men då bör det ju kanske vara folk du litar på osv, med utbetalning utav ev vinst o vice versa
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+5)
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 11:36   #3
 
ExtremtRiks avatar
 
Reg.datum: dec 2013
Inlägg: 2 245
Sharp$: 2984
Standard

Jepp såvitt jag vet e de så.

V86 V75 via bolag på tillsammans funkar övriga inte.

Redan vid ett fåtal kuponger ökar strulet på ATGs babiansystem som går att dela...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+5)
ExtremtRik är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 12:04   #4
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Ett alternativ jag funderat på exempelvis om jag gör ett reducerat system på 11 kuponger och det kostar ca 1000 kronor om man då är 10 stycken kan man DM länken till de som vill vara med och alla köper in sig på exempelvis 10 % men då blir det inga sista minuten system i inlämnade

Idag har jag gjort et utskrivet på Jägersro Galopp med utgång på 9 Chocolate i V4-1 samt 2 Stormy Ocean i V4-2 och sitter med ett gäng kusar i de två sista det var utskrivet på 11 kuponger och det fanns ingen möjlighet att skicka ut det till ett andelsspel det är tyvärr matematiska som gäller om inte vi hittar en annan lösning på Sharps
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 12:27   #5
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Jag har varit inne på just det jag nämner ovan.

Då jag alltid lägger mina reducerade via jokersystemet så är swisch enda alternativet till betalning.

Ett tänkbart upplägg om man testar andel på det sättet är väl typ att sätta en "sista köp" tid. Rimligtvis 3-4 timmar innan första start.

De som är intresserade utav att vara med får skicka PM och sen får man byta nr.
Låt oss säga att omgången startar 18.00 och man sätter tid för sista köp 15.00

De man mottagit swisch ifrån senast kl 15 är med och jag som spelläggare vet exakt hur mycket kassa jag har att röra mig med.

När sedan systemet är färdigt så skickas enkelt länk till till vederbörande via som sms.

Vid ev vinst får man ju betala ut från sitt egna bankkonto till de som deltagit i systemet.

Jag tror jag kommer testa detta inom en snar framtid. Dock med ganska få andelar då det kan bli lite rörigt om man är massor och vid ev vinst blir det mycket banköverföringar ^^
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 12:29   #6
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

PS. Skulle det finnas intresse härifrån till ett sånt typ utav upplägg som jag ovan nämnt ??
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
_Edge_ (+10)
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 17:03   #7
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 159
Sharp$: 1303
Standard

Ja jag skulle kunna tänka mig att vara med????
magohl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-24, 17:08   #8
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4405
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av magohl Visa inlägg
Ja jag skulle kunna tänka mig att vara med????
Jag har redan lagt en tråd men andelen är slutsåld redan.

Inväntar bara en sista betalning vilket jag mottog i skrivande stund haha
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td