Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-07-25, 14:39   #1
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 022
Sharp$: 14811
Standard

V64 Boden


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...5-182c72a2d369

100krs andel går för v6 o alla rätt nu !
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-25, 15:00   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Tycker Beach Lover till 6,25 på svs kan testas, perfekt spår för denna spetsälskande häst och Ulf Ohlsson istället för Frida S...- 5 Beach Lover (V64-1) är bättre än raden, klart bättre till och med. Det är lite mitt fel att det blivit lite fel och nu hoppas jag att hästen får visa hur bra han är. Han känns jättefin i jobben och allt ser bra ut inför loppet. Spåret är jag nöjd med och Ulf får ladda och Beach Lover är bäst om han får trava i ledningen eller utvändigt, bakom hästar tar han inte i lika mycket. Det ser spännande ut, säger Frida Simonsson.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-07-25, 15:11   #3
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 022
Sharp$: 14811
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Tycker Beach Lover till 6,25 på svs kan testas, perfekt spår för denna spetsälskande häst och Ulf Ohlsson istället för Frida S...- 5 Beach Lover (V64-1) är bättre än raden, klart bättre till och med. Det är lite mitt fel att det blivit lite fel och nu hoppas jag att hästen får visa hur bra han är. Han känns jättefin i jobben och allt ser bra ut inför loppet. Spåret är jag nöjd med och Ulf får ladda och Beach Lover är bäst om han får trava i ledningen eller utvändigt, bakom hästar tar han inte i lika mycket. Det ser spännande ut, säger Frida Simonsson.
Givet spel ! Varit inne hela dagen på spika på systemet men får se
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td