Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-28, 21:46   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V75 Jägersro (1/9) - 33 kr andelen


https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...3-f20d00e943a5

Jag hittar inga intressanta tävlingsdagar förrän söndag och V75 och startar därför upp ett andelssystem för den som vill vara med på derbydagen. Inte omöjligt att det blir spik på Aleppo Pine och Scotch Brodde! Sen får vi väl se hur mycket de höjs i procenten då omsättningen endast är 66K i nuläget! Men blir de inte för betrodda så finns det två trevliga innerspår här.

Derbyt funderar jag på att spika Campo Bahia också då den ska vinna det där men risken är att strecken springer iväg högt högt högt och då kan det bli bud att gardera.

Heart of Steel att fälla i första eller inleder vi med spik också ifall Bahia garderas?

Andra och femte avdelningen är i kväll omöjliga för mig att få grepp om!

Stayern som avslutar kan vara kul med det här tvåhästarslåset men risk jag blir feg och tar bägge hästar på 40m också.

Det kan även bli ett system om lördagen men det är om söndagen jag försöker hitta sjuan först och främst då omgången är mer spelvänligt enligt mig. har dock börjat strecka lite om lördagen också men det känns inte lika intressant.

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...3-f20d00e943a5
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-29, 15:35   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

På söndag är det Derbyt och jag bumpar upp tråden och meddelar samtidigt att 20% av andelarna är tagna redan. Vid max har vi 1650 kronor att spela för vilket ger ett skapligt system.

Spikförslagen står kvar från inlägget ovan. Vill man göra det enklare för sig kan man ju spika Heart of Steel och Campo Bahia samt låsa på Conrads Rödluva och Activated. Men då är det liten chans för hög utdelning och man tvingas spela 1-6%-are i övriga lopp nästan!

Jag vill hitta två hyfsade spikar som bygger potential även om chansen minskar att pricka dessa!

Det är lite 50/50 vilket av uppbyggnaderna som är bäst men här behöver jag inte tvinga bort alla betrodda i vissa lopp då spikarna ser ut att göra det jobbet!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-29, 20:04   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Bumpar upp den på kvällskvisten när övriga travet är klart!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-30, 13:00   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Söndagens V75 är den jag tycker är mest intressant under hela helgen! Häng på ifall ni tycker uppbyggnaden känns bra!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-30, 22:29   #5
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

*bump*
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-31, 18:00   #6
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Gårdagens system byggdes fel. Skrällarna uteblev i de två helgarderade loppen och att plocka bort Ike Schermer i sista kostade lite. Samtidigt ska vi veta att vinner Gina Schermer sitt så ger den nästan inget. Dock fanns det potential ifall det skräller i fjärde och sjätte.

På mitt egna lilla blev det två sexor och 20 femmor, ett 75-kronors. Så det är fortsatt stolpe ut men någon gång ska väl målet träffas.

Så jag kommer jobba för att få ihop ett bra system till söndagen! Hoppas ni hänger med! Det är här jag har bäst feeling men risk får låg utdelning dock.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-01, 11:48   #7
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Sitter och studerar systemet just nu och frågan är vad vi ska ändra och vad vi ska stå fast med.

Det blir sannolikt spik i första på Heart of Steel. Riktigt tråkig procent men vad ska kunna fälla den?

Vidare sitter jag och funderar på om vi ska stå kvar med nr 1 i både tredje och fjärde avdelningen. Det kan ju ske och det ger ett jäkla bra system i övrigt om de lyckas vinna. Dock får jag lite torskfrossa ju mer jag går igenom de här loppen.

Aleppo Pine tror jag kan skrälla rejält men Haugstad har 4% segrar i år och förra året var det 8%. Det luktar ju rygg ledaren och det är det som är tanken - om den nu inte lyckas hålla ledningen. Men ska Haugstad kunna vinna detta? Får fundera vidare här men det kan vara som så att jag står kvar.

Scotch Brodde gillar jag verkligen men jag har hittat en till fin skräll här i nr 10 Quite a Quality. Conrad hade en urusel dag igår. Många lopp utan seger men då kanske en sådan här kan dundra runt som de flesta glömmer bort - trots 7%.

Det är hela tiden en "slider" som ska justeras åt vänster eller höger för att hitta en sannolik rad kontra en som kan ge riktigt bra.

Får fundera vidare och hoppas ingen surar ifall jag ändrar för mycket. Jag brukar sällan ändra - på både gott och ont. Men sätta sig och spika tre dunderfavoriter fungerar ju inte idag ifall man inte enbart streckar max 5%-are i övriga.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-01, 12:36   #8
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Trav är intressant. I torsdags eller när det var då jag öppnade upp andelsspelet så hade jag bra känsla, allt kändes enkelt. Nu ser jag spöken var jag än tittar. Inget känns längre klart!

Tankar om att helgardera första finns... även gardera upp derbyt rejält. Men var ska jag då spika, två stycken under 10%? Pengarna för sju rätt kommer ju inte räcka ifall vi skulle sätta den men ensam vinnare är ju inte fel.

Sen vänder allt och det är spik på de två största. Blir nämligen riktigt sugen att spika Campo Bahia nu när nästan alla ska gardera här och procenten störtdyker.

Spikarna börjar jag tvivla på. Övriga lopp har vi redan mycket hästar i och att börja plocka bort där känns omöjligt!

Usch - hur kunde jag gå från att ha bra känsla för några dagar sen och samtidigt vara helrätt på det i går - till att nu inte ens tro jag kan hitta en vinnare på 80% streckat!

Tur det finns tid kvar! All feedback tas tacksamt emot
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-01, 12:45   #9
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Filar på alternativa uppbyggnader nu. Måste verkligen ta beslut på spikarna nu! Igår hade jag inga tvivel. Idag är de mycket större - visserligen klart lägre streckade på ett par av förslagen samt så tycker jag inte de hårt streckade är lika klara som t ex Policy of Truth!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-01, 12:58   #10
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Spik på Aleppo Pine. Det får bära eller brista. Kör de i ledningen så kanske den knäcks till slut, men kör de i rygg så kanske de aldrig får någon lucka! Gillade vad jag såg i kvalet. Rödluvan barfota kanske bara leker hem det. Racing Brodda har jag också haft i tankarna - förutom då Activated så klart! Tycker alla har trevliga procent här.

Ska det bli pengar (som det typ aldrig bli om söndagen så får man chansa ibland). Aleppo Pine måste vara en mycket bättre spik än de som gick på Disco Volante i går.

Så nu utgår jag från detta och det var ju även mina första tankar!

Oroväckande att Untersteiner tror så mycket på True Devotion. Får klura vidare på den!

Sen är frågan. Vilken av Heart of Steel och Campo Bahia ska man gardera upp? Finns det andra spikar? Tror jag släpper Scotch Brodde då jag även vill ha med nr 10 där. Kanske är ett misstag men får se!

Det börjar arta sig så smått!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-01, 13:17   #11
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Hux Flux sitter känslan där och det är ingen slump att efter att ha pillat lite med systemet så hamnade kostnaden på några kronor under det vi har att spela för!

Om detta blir det slutgiltiga vet jag inte men när jag tittade igenom det nyss så känns det inte som jag saknar några hästar även om det är några favoriter jag hoppat över.

Behövs ju mycket flax men det kanske man har samlat ihop efter att ha haft stolpe ut en mycket lång tid nu, det kanske vänder både för mig, Haugstad och Walmann idag Och gör det inte det är allt som vanligt...

Spikarna blir Aleppo Pine och Campo Bahia! Inga helgarderade lopp! Igår skulle jag spelat utan helgarderad lopp så hade den suttit till över 90% tror jag. Ricken är att det var idag man skulle helgarderat då, typiskt att komma fel på det och ändra i uppbyggnad! För idag har jag sämre känsla för loppen än igår där det kändes klart med flera spikar och spikförslag!

Får hoppas det stämmer ändå!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-01, 13:28   #12
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jag väljer att inte lyssna på det sista vad gäller det här systemet just för att det ändrats så mycket och haft så mycket jobbiga tankar. Så jag skickade in det nu och kände mig nöjd med upplägget! Fick med det mesta jag ville. Sen körde jag ett motspel på en egen mindre. Får hoppas det här sitter dock så jag har något förtroende kvar!

V75
Inlämnat: 2019-09-01, 14:26
Johan Salomonssons andelsspel
Jägersro
Söndag 2019-09-01
Start: 15:00
Kostnad: 1 512,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 7 (5, 2)
2: 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12 (2, 1)
3: 1 Aleppo Pine (4, 5)
4: 1, 4, 8, 10 (12, 9)
5: 6, 7, 8, 9, 11, 12 (1, 3)
6: 3 Campo Bahia (6, 4)
7: 1, 3, 5, 7, 8, 10 (9, 6)

3x7x1x4x6x1x6 = 3024 rader.
3024 x 1 x 0,50 kr = 1 512,00 kr.
Totalt: 1 512,00 kr.
Min kostnad: 1 512,00 kr x 8/46 = 262,96 kr
Rättningskod: XFL SHK FKQ
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-01, 15:04   #13
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Vad ska jag säga? Jag citerar Roger Walmann "det är ett sånt år..."! Jävla mög då jag blev så nöjd med spiken!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-01, 16:57   #14
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Lite besvikelse idag! Sju rätt hade vi endast nått ifall jag helgarderat fjärde avdelningen! Jag försöker se det ljusa att skrällen nr 8 i femte var tidig på systemet, redan på de två första. Campo Bahia blev fel spik idag men jag är ändå nöjd med garderingen på Heart of Steel även om den vann trots galopp och gjorde det bra.

I stort omöjligt att nå sju för mig idag! Sen att vi har så mycket stolpe ut på Aleppo Pine och Scotch Brodde är tråkigt! Men det hade gett en sexa och sämre utdelning!

Varit en sjukt intensiv helg. Framöver kommer fokus ligga på reducerade system när det blir V86 och V75 - och jag finner några intressanta drag. Möjligen blir det något matematiskt i veckorna också men jag får skruva åt nu då det varit tungt spelmässigt! Då steppar jag upp istället!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td