Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-09-14, 20:57   #16
 
Reg.datum: jan 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 1 884
Sharp$: 6562

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Du har ju fattat en sak med travet iallafall ..
Att inte spika samma som alla andra spikar. Och speciellt inte favoriter över 50%. Hitta sina egna idéer ... Och det har lönat sig idag. Över 30.000 plus grattis!

Börja göra andelar så köper jag direkt.
Höll ju på att göra en andel idag men förstod mig aldrig riktigt på hur det fungerade. Trodde att man skulle skriva in vad andelen skulle kosta per andel men det var tydligen kostnaden för systemet man körde in, så jag basunerade aldrig ut den. Där gick ni väl bet om en del pengar om ni nu hade ryggat.

Men generellt är väl inte andelar min grej. Det självförtroendet besitter jag inte att jag kan gambla bort andras pengar oavsett om det är frivilligt eller ej.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+10)
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-14, 21:15   #17
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av oggeb Visa inlägg
Höll ju på att göra en andel idag men förstod mig aldrig riktigt på hur det fungerade. Trodde att man skulle skriva in vad andelen skulle kosta per andel men det var tydligen kostnaden för systemet man körde in, så jag basunerade aldrig ut den. Där gick ni väl bet om en del pengar om ni nu hade ryggat.

Men generellt är väl inte andelar min grej. Det självförtroendet besitter jag inte att jag kan gambla bort andras pengar oavsett om det är frivilligt eller ej.
Ok fint och ödmjukt av dig.
Det jag menar är att jag gillar ditt sätt att spela.
Du förstod att när Jenny Engfors kör en Hanna Olofsson häst som har mest kr starten av alla hästar i det loppet så brukar det betyda vinst och det va en fin spik. Sånt tänk gillar jag.
Och det skulle va kul att köra något system tillsammans nån gång. Det är en mycket intressant GS75 imorgon. Kommer nog bli bra deg och det finns ett par smaskiga rensare.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td