Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-03, 20:18   #31
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
De mest streckade. 14 är väl den ni får jobba in så blir det helt okej med cash men V64 istället för V6 är förödande faktiskt :( Tradigt misstag att glömma. Kan störa mig på att man kryssar i det precis innan man ska bekräfta det!

Det borde väl sitta! Lycka till!


EDIT: Blä, ni hade ju inte ens 14. Det var de mest streckade men kan väl ge okej ändå
15 är mest streckad.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-03, 20:19   #32
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
15 är mest streckad.
Ok jag fattar vad du menar. Trodde du blanda ihop 14 och 15 sry
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-03, 20:27   #33
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Ok jag fattar vad du menar. Trodde du blanda ihop 14 och 15 sry
Fick för mig ni hade 14 där på något konstigt sätt, och såg att den gav åtminstone bra betalt men sen såg jag att den inte var med. Jinxat som fan om den vann, annars vann mitt lilla skrälldrag där nr 4 ju.

Men inte spelat så... hade väl åkt i tredje och fjärde möjligen. Adi Galia var första jag tittade på men valde de på start sen. Resten kändes omöjligt (på förhand) förutom Food Money! Kunde kanske haft en bra rank totalt idag men tvek om man nått hela vägen
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-03, 20:29   #34
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Gin Krupa tittade jag på direkt då det sken rött där, men åsg att den sprungit så lite innan så tittade väck direkt. Gav upp det loppet direkt.

Så Tyson är väl den som kanske är svårast att hitta. Även om det är en av många där. Men man ska ju få ihop det med spikar etc. Lade mitt fokus på Åby men kom bara fram till att "favoriterna skulle vinna där" och hittade inget kul. Hade tre av hästarna som förstarank - övriga två helt borta
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td