Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-11, 13:23   #31
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Nu får du ändå lugna ner dig!
SakanAA skrev ju väldigt tidigt att det var TTs systemförslag han skulle lämna in, tycker man det verkar intressant köp annars avstå spy inte galla efteråt.
Nu är jag med vad ni snackar om. Jag personligen skulle ju inte hoppa på ett sånt tåg eller när det lämnas in Harry Boy, men ibland spelar man ju sämre än Harry själv så...

Det viktiga är att det finns information så man vet vad det är som gäller när man tar en andel helt enkelt!

Jag brukar oftast kolla vilka spikar som används, och håller jag med till viss del där så bryr jag mig oftast inte om resten. Kollar dock igenom så inte strecklistan är streckad i ordning uppifrån och ner - då det är ett no no för mig

Ibland skiter jag dock i allt ovan om jag bara känner att jag själv inte orkar läsa på
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-11, 13:25   #32
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Jag blir förvånad bara och lägger all skuld på TT men tycker samtidigt att det är skumt som etablerad travspelare att man inte kan se saker och statistik själv bara. Inget ont om Saken AA
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-11, 13:26   #33
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Med lite egna idéer ja.. som han brukar skriva. TT s + hans egna idéer
Nu vet jag inte hur det såg ut när han startade tråden då jag nyss kom hem från jobbet men det står ju åtminstone "Tänkte lämna in Travtjänstens stora systemförslag den här fredagen också."
Så där nu. Ingenting om att krydda med egna idéer och det är helt fine för mig så länge det står så.

Däremot om vi ska hacka runt på andra i Onsdags gjorde du en "skräll-andel" den du skulle spika i de två första avdelningarna jag tyckte det såg intressant ut med de spikarna men till min förvåning var det helt annorlunda när det var inlämnat med motiveringen
"Tyvärr kunde jag inte spika dom två första och riskera att åka ut direkt. Inte bara mina pengar jag spelar om så då går jag lite safe men ändå chans till bra deg eftersom det är jackpot. Hoppas ingen misstycker."

Alla som köpte andelar måste ju varit väl medvetna om att du skulle spika i de två första avdelningarna så det där gillade jag inte, jag tänkte hållt tyst om det hela men nu när du slänger skit på andra kunde jag tyvärr inte motstå....

Trevlig helg!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-11, 13:34   #34
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

[QUOTE=viking90;643485]Nu vet jag inte hur det såg ut när han startade tråden då jag nyss kom hem från jobbet men det står ju åtminstone "Tänkte lämna in Travtjänstens stora systemförslag den här fredagen också."
Så där nu. Ingenting om att krydda med egna idéer och det är helt fine för mig så länge det står så.

Däremot om vi ska hacka runt på andra i Onsdags gjorde du en "skräll-andel" den du skulle spika i de två första avdelningarna jag tyckte det såg intressant ut med de spikarna men till min förvåning var det helt annorlunda när det var inlämnat med motiveringen
"Tyvärr kunde jag inte spika dom två första och riskera att åka ut direkt. Inte bara mina pengar jag spelar om så då går jag lite safe men ändå chans till bra deg eftersom det är jackpot. Hoppas ingen misstycker."

Alla som köpte andelar måste ju varit väl medvetna om att du skulle spika i de två första avdelningarna så det där gillade jag inte, jag tänkte hållt tyst om det hela men nu när du slänger skit på andra kunde jag tyvärr inte motstå....

Trevlig helg![/QUOTE

Det stämmer och vi hade spruckit i andra då istället så det blev ett bättre utfall.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-11, 13:38   #35
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Nära på enkelraden
V65
Inlämnat: 2019-10-11, 12:45
Eskilstuna
Fredag 2019-10-11
Start: 12:45
Kostnad: 1,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Ailihphilia (1, 4)
2: 6 Champion Chip (3, 7)
3: 9 Oui Cherie (3, 7)
4: 11 Magneto (6, 1)
5: 9 Enge Barack (2, 11)
6: 11 Green Mamba (6, 2)

1x1x1x1x1x1 = 1 rader.
1 x 1 x 1,00 kr = 1,00 kr.
Totalt: 1,00 kr.
Rättningskod: VMW GHP LTP
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-11, 13:41   #36
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17412
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Det stämmer och vi hade spruckit i andra då istället så det blev ett bättre utfall.
Det spelar dock mindre roll i sammanhanget kan jag tyckte, jag kan köpa att man ändrar systemet då man ser en riktigt dålig värmning eller viktigt kuskändring eller annan viktigt info.

Nu valde du att ändra från Spik-Spik till att gardera för att gå safe rån att ryka direkt tvärtemot än vad jag köpte in mig på, då försvann ju hela "nischen" men systemet jag köpte in mig på.

Jag brukar aldrig gå in o kommentera hur andelsläggaren spelar och "hur kunde du missa den hästen osv." men när man går ut men en klar info om hur systemet ska vara och det sen blir helt tvärtom så blir jag allt lite fundersam.

No hard feelings!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-11, 13:45   #37
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Det spelar dock mindre roll i sammanhanget kan jag tyckte, jag kan köpa att man ändrar systemet då man ser en riktigt dålig värmning eller viktigt kuskändring eller annan viktigt info.

Nu valde du att ändra från Spik-Spik till att gardera för att gå safe rån att ryka direkt tvärtemot än vad jag köpte in mig på, då försvann ju hela "nischen" men systemet jag köpte in mig på.

Jag brukar aldrig gå in o kommentera hur andelsläggaren spelar och "hur kunde du missa den hästen osv." men när man går ut men en klar info om hur systemet ska vara och det sen blir helt tvärtom så blir jag allt lite fundersam.

No hard feelings!
Du har rätt! Ledsen. Skrev nyss till SakenAA att det är inte han jag blir irriterad på utan TT som borde veta bättre när det gäller spårtrappor efter all erfarenhet dom besitter och tar betalt för. Måste få ur mig det men blev på fel sätt tyvärr. Vill egentligen ge Klaus en örfil

Du är vettig viking och får ner mig på jorden lite. Håller helt med dig och trevlig helg på dig oxå!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+5)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td