Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-10-25, 15:49   #31
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

YEEEEEEEEEEEEEEEEES! Andra i rad även om ädelstenen kom flygandes. Jag är nöjd med Beethoven som vinnare!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+14)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-25, 15:50   #32
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

grattis och tack Rimfrost och Basse för tipset på spiken som Rim ändå tänkte spika men fan va duktiga ni är
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+11), Basse (+5)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-25, 15:50   #33
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Hade jag kört massa trio idag hade jag ju kunnat gå i pension imorgon hahahaha Tycker jag hade allt som var med över mål! *klapp* *klapp* *klapp*
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-25, 15:52   #34
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Grattis Snyggt system igen Amaerilde

Jobbade som fanken på 9
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+1)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-25, 15:53   #35
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

I dag ger den åtminstone ungefär vad det beräknade är! 4649 var det beräknade värdet medan det blev ett par hundra mindre i verkligheten men det är jag nöjd med!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-25, 15:54   #36
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Grattis Snyggt system igen Amaerilde

Jobbade som fanken på 9
Grattis själv

Ja, nr 9 hade varit lite roligare
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-25, 15:54   #37
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Grattis Snyggt system igen Amaerilde

Jobbade som fanken på 9
Grattis till dig

Nu vann vi alla och du fick dina 4000 kr som du önskade så alla är glada och nöjda och nu är sharps på g nu siktar vi på v64 och v75 imrgon sen tar basse hem galoppen på söndag så åker vi till Bahamas allihop
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-25, 15:59   #38
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Rim och Basse!
Ni borde bli galopptipsexperter ju. Göra stora system dagligen. 10/andel 50 andelar varje dag tycker jag låter som en bra ide?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+4)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-25, 16:03   #39
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Rim och Basse!
Ni borde bli galopptipsexperter ju. Göra stora system dagligen. 10/andel 50 andelar varje dag tycker jag låter som en bra ide?
Jag kan lika mycket om galopp som om djuren som lever på havsbotten i Marianergraven typ

Följer oddsrörelser samt var ungefär de fasta oddsen ligger, jämför med Betfairs oddsbörs. Sen streckar jag lite olika jockey som känns "heta" och tittar lite på vilken startbox de har. Utöver det försöker jag få med sådant som inte har värde för fem öre och även strecka in nr 6 i tredje då jag hade "en lucka" där.

Kommer långt på att låta andra vara experter och så sätter jag ihop systemen Där anser jag mig vara bra åtminstone. Sen får jag ju inte betalt på travet dessvärre när det är upplagt för bra pengar. Skönt att släppa det lite och fokusera på galoppen som känns mer intressant faktiskt!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-10-25, 16:11   #40
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jag kan lika mycket om galopp som om djuren som lever på havsbotten i Marianergraven typ

Följer oddsrörelser samt var ungefär de fasta oddsen ligger, jämför med Betfairs oddsbörs. Sen streckar jag lite olika jockey som känns "heta" och tittar lite på vilken startbox de har. Utöver det försöker jag få med sådant som inte har värde för fem öre och även strecka in nr 6 i tredje då jag hade "en lucka" där.

Kommer långt på att låta andra vara experter och så sätter jag ihop systemen Där anser jag mig vara bra åtminstone. Sen får jag ju inte betalt på travet dessvärre när det är upplagt för bra pengar. Skönt att släppa det lite och fokusera på galoppen som känns mer intressant faktiskt!
Det funkar ju uppenbarligen. Två dagar i rad nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td