Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-05, 10:10   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Andelsspel V4 Bollnäs 4 november En av Två


Utsålt kommer att lämnas in efter provstart
Jag har tittat på omgången då jag är ledig idag

Tycker att det utdelningsmässigt ser mycket intressant ut då loppen är öppna det kommer garanterat att hända något i X-antal lopp och då är det spelläge och jag har hittat två starka bud som jag spelar som Ahästar

Har gjort ett litet större system idag än vad jag brukar göra då jag vill stänga alla eventualiteter, men för den delen är det verkligen läge att vara med på en andel idag

Det blir som vanligt ett utskrivet En av Två
Jag har tagit 15 andelar trots att systemen är större idag men det lämnas bara in om det blir utsålt vilket jag hoppas det blir då det rent utdelningsmässigt luktar hög utdelning idag på V4

Spelstopp 12:20

System 1 Per andel 21 kr


System 2 Per andel 14 kr

Senast redigerad av joppe59 den 2019-11-05 klockan 10:53.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-05, 10:29   #2
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

32 andelar sålda jag lämnar in om minst 45 andelar säljs då kan jag ta 5 andelar till jag tycker verkligen att det är spelläge på Bollnäs idag och hoppas vi få fler andelssköpare med oss

Så länge länken är kvar till ATG och det inte står utsålt och inlämnat finns andelar kvar att köpa
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-05, 10:41   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Då är vi hemma 45 & 48 andelar sålda jag låter det vara öppet och avvaktar sista infon och strykningar innan inlämning

Bra teamwork och idag hoppas jag att vi har lite mer tur än vi brukar ha i garderingsloppen men då vi gjort ett något större andelsspel har vi också större muskler att vara med och tåla x-antal baljor
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-05, 12:34   #4
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Det var typiskt jag brukar inte ta bort Ulf Olsson med kallblod men tyvärr har jag sett den här hästens lopp de senaste åren och han har inte presterat nåt så han fick tyvärr bara ramla in som första reserv hm det var typiskt då jag hade feeling för att det skulle ge bra på Bollnäs V4 och det kom två riktiga baljor inom V4-spelet
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-05, 12:39   #5
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Generalfel att skita i Ulf på kallblod om du nu inte spikar nån annan dvs.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-11-05 klockan 12:42.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-05, 12:47   #6
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Problemet för mig då jag ser så mycket lopp även i lopparkivet att jag har svårt att sätta dit hästar som inte gått nåt i loppen på flera år men med facit i hand är det tokigt att inte lyfta med Ulf O
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-05, 12:49   #7
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Problemet för mig då jag ser så mycket lopp även i lopparkivet att jag har svårt att sätta dit hästar som inte gått nåt i loppen på flera år men med facit i hand är det tokigt att inte lyfta med Ulf O
Skojade lite... men du hade ett antal hästar i sista såg jag och då blir man ju lite sur kan jag tänka mig att man inte plockar med kungen av kallblodkuskar oavsett nästan vad han kör... speciellt när kallblodskung-tränaren låter Uffe köra hans andra häst. Synd på ett fint system.

Trodde mycket på 10an idag om det inte bara va spets och slut på 3an (om den har en dålig dag och Tomas vinner med 3an i första) som jag skrev i zimmons v4 tråd... och 8an i tredje va min roliga ide idag som du oxå kan läsa där

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-11-05 klockan 12:51.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td