Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-15, 16:17   #31
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jo det va en mycket fin spik på min favoritkusk
Men nu pratar vi hästar som mött olika hästar och

400.000 kr lopp som Super Zantos har varit ute i och slagit BRA MYCKET bättre hästar än han stöter på idag.

Gå in och kolla vad han har varit ute i för lopp och vilka han har varit före i mål.
Han kan absolut vinna och 10% känns intressant, men spår 8 är just spår 8 Det kan så klart gå även med Ante! Dock är hans största segrar med hästen två stycken 35 000 kronors-lopp!

Men jag skulle hellre spika den än favoriten!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
AmaerildeRimfrost är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-15, 16:29   #32
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Han kan absolut vinna och 10% känns intressant, men spår 8 är just spår 8 Det kan så klart gå även med Ante! Dock är hans största segrar med hästen två stycken 35 000 kronors-lopp!

Men jag skulle hellre spika den än favoriten!
Jag håller helt med dig. Jag försöker hitta spelvärde och ska man ta 3 st i första eller spika nån man tror på och ha hela v64 i sina händer.
Kan ju vara så att han väljer att inte vinna men vi vet oxå att Ulf mer än gärna torskar med stora favoriter. Så vem vinner då? 5 eller 8 .. För Victor är ju duktigt överstreckad i min bok.
Men vem vet ...dom kanske låter Uffe vinna och är nöjda med matlapp?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td