Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-17, 06:56   #1
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V4 Ballarat 10kr/andel


Kör en v4 från Aus idag igen.

Skulle vilja försöka fälla favoriten i andra avd men det kan bli svårt för den sticker verkligen ut i sällskapet men hästarna är unga och orutinerade och kan ha en dålig dag. Men om den är snabb ut och sitter i spets så vinner den lätt och från dödens om formen är kvar... (tror 5an i andra är överlägsen)

Tanken är en spik och helgarderat i sista och i första "alla utom en" som ej kan vinna enligt mig.

V4
Inlämnat: 2020-04-17, 10:00
Daniel Nilssons andelsspel
Ballarat
Fredag 2020-04-17
Start: 10:07
Kostnad: 420,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 (3, 6)
2: 4, 5 (6, 1)
3: 1, 5, 7 (6, 3)
4: 1, 5, 6, 7, 10 (4, 3)

7x2x3x5 = 210 rader.
210 x 1 x 2,00 kr = 420,00 kr.
Totalt: 420,00 kr.
Min kostnad: 420,00 kr x 5/50 = 42,00 kr
Rättningskod: JQK MQJ DFR

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-04-17 klockan 09:15.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-17, 09:05   #2
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

lite sent att ge tips men jag har varit lite upptagen på Jobbet på morgonen

tror på låg utdelning och flerbong, men hejar på HubbaBubbas system om jag har fel

avd1) 1,6,7
avd2) 4
avd3) 1,7
avd4) 1

lycka till
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-17, 09:19   #3
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
lite sent att ge tips men jag har varit lite upptagen på Jobbet på morgonen

tror på låg utdelning och flerbong, men hejar på HubbaBubbas system om jag har fel

avd1) 1,6,7
avd2) 4
avd3) 1,7
avd4) 1

lycka till
Ja man kunde ju ha låst på Golinos 3 hästar i första. Fegade ur för att jag visste att 2an skulle spetsa. Ok värde efter första och jag tror på rätt låg utdelning oxå men en kant in i första 7an i tredje 5an i sista så kan det ge hyfsat.

Skulle haft alla i sista men blev rånojig för 4an nu i andra och så ströks några hästar och då kunde jag dubbla upp.

Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-17, 09:21   #4
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Hubba:

Jag har ett tips på en väldigt användbar funktion på Australian Harness sida.
Man kan se resultaten i trial-loppen ( provloppen) som inte syns i resultatraden här:
https://www.harness.org.au/results/i...n.searchTrials

bara att söka hästnamnet för den ostartade hästen man är nyfiken på.

anledningen till att jag tror på 4 Beyond Delight är just trial-loppen samt att hästen kommer från Emma Stewarts stall som dominerar unghästloppet+ förstekusken upp i sulkyn idag. i provloppen kan man se att Beyond Delight vunnit bägge enkelt samt att man varit ute mot andra Emma Stewart unghästar och slagit dem - Emma har i stort sett inga dåliga hästar i stallet så att vara bäst bland Emma hästar i ett provlopp är starka papper.


nu var ju din spik 5 överlägsen i sista starten så jag säger inte att den inte har chans idag. Ville mest med detta inlägg tipsa om funktionen att söka fram trial-lopp
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-17, 09:28   #5
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Hubba:

Jag har ett tips på en väldigt användbar funktion på Australian Harness sida.
Man kan se resultaten i trial-loppen ( provloppen) som inte syns i resultatraden här:
https://www.harness.org.au/results/i...n.searchTrials

bara att söka hästnamnet för den ostartade hästen man är nyfiken på.

anledningen till att jag tror på 4 Beyond Delight är just trial-loppen samt att hästen kommer från Emma Stewarts stall som dominerar unghästloppet+ förstekusken upp i sulkyn idag. i provloppen kan man se att Beyond Delight vunnit bägge enkelt samt att man varit ute mot andra Emma Stewart unghästar och slagit dem - Emma har i stort sett inga dåliga hästar i stallet så att vara bäst bland Emma hästar i ett provlopp är starka papper.


nu var ju din spik 5 överlägsen i sista starten så jag säger inte att den inte har chans idag. Ville mest med detta inlägg tipsa om funktionen att söka fram trial-lopp
Tack Basse! Uppskattas! Ska spara denna sida.
Alltid bra att se själv och som du säger så är det livsfarligt att lämna ute en Emma häst. 5an varnades det om i första men den hade jag inte tagit med eftersom den aldrig startat i tävlingslopp men den åkte med för det är dumt att lämna en häst utanför men kunde ju inget i loppet sen. Men det är skillnad på Emmas hästar. Dom kan vinna direkt med bara provlopp i kroppen.

Tack för infon!

Mvh
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+4)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-17, 10:18   #6
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

400 kr inför sista ... kan 5 eller 7 eller 10 vinna nu så blir det lite pengar i alla fall.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-17, 10:49   #7
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Den satt i alla fall men det blev bara en lax och dubbla degen. Bättre än inget och tack ni som köpte!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+4)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td