Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-08-23, 16:49   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Andelsspel


Jag pausar mina andelsspel på Sharps ett tag jag ids inte hålla på och klistra in och kopiera och räkna ut vad som är vad....

Jag får hitta ett annat forum att lägga ut mina andelsspel alternativt som jag gjort tidigare spela ett eget ABC

Ha det gött annars och sköt om er

joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-23, 16:52   #2
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17424
Standard

Hoppas inte det beror på mitt inlägg, tyckte ju bara det var mer relevant att visa nettoresultat jämfört med inspelat när man ändå valde att posta hur det hade gått i helgen!

Oavsett har du ju plussat rejält i helgen och är den andelsläggare (utan att ha fört statistik) som har bäst resultat senast tiden här...
Det finns inget krav på varken den ena eller det andra så inte vits i att sluta pga. det

Lycka till oavsett!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-23, 17:36   #3
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 762
Sharp$: 9038
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Jag pausar mina andelsspel på Sharps ett tag jag ids inte hålla på och klistra in och kopiera och räkna ut vad som är vad....

Jag får hitta ett annat forum att lägga ut mina andelsspel alternativt som jag gjort tidigare spela ett eget ABC

Ha det gött annars och sköt om er

Finns inga sådana krav här.

Jag skrev i en av dagens andelstrådar att det var önskvärt och att jag inte såg någon som helst anledning till att inte göra det. Det finns dock inget tvång såklart...

Så kör på du. Du har ju bra träffprocent dessutom och brukar vara aktiv och dela med dig inne i trådarna så jag skulle definitivt sakna dig om du valde att lämna.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-08-23, 18:50   #4
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 428
Sharp$: 4325
Standard

Jag brukar fråga efter det då det alltid är roligt att jobba in system tillsammans men jag hoppas inte mina frågor efter visade system har fått dig att ruttna! Självklart bestämmer du själv! Klart du ska stanna här!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td