Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2021-03-17, 17:27   #1
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V86 Jackpott (17/3) - Chanssystem för 10 kronor andelen


Såg att det var jackpott och började titta så smått men hittade inget superintressant att utgå från så tänkte stå över helt. Tankarna snurrade vidare och jag landade i att det blir ett idiotsystem för en guldpeng per andel.

Jag plockar sex andelar själv.

I nuläget finns det inget som ens är i närheten av klart men jag tänkte nämna lite tankar jag har som jag lutar mig mot...

I: Vad kan egentligen den tyske gästen? Är Don Cash bara bäst och rundar över lång distans? Taxi Out i rygg hela vägen och sen vinner med spurt? Kan Enjoy the Game och Elche överraska?

II: Blir det ledning runt om till mål för temposäkre Jorma Kontio med Didi Dam? Örjan Kihlström från springspår med Janis Brown, kan den vara i kapp direkt? Saphire C.D. och Girlpower Sisu borde bägge få gynnsamma lopp men räcker de?

III: Räcker 1-5 här tro? Kort distans och endast spela nummer? Finns ju några kapabla men med tråkiga spår...

IV: Så svårt så jag knappt vill titta på ens, kasta tärning?

V: Amazing Design och Asajj T.Dream är ju två som lockar mig till låg procent, men låsa på dessa? Är vi så chansbenägna?

VI: Senast spikade jag Hazard Boko. Kan bli så igen. Samtidigt trodde jag hårt på Stoletheshow senast och nu har den årsdebuten avklarad. Tuffaste motståndet kanske men det här är en bra häst, men spika om den inte sitter i spets? Sorbet känns ju tråkig till den procenten och övriga är väl lite väl avdankade eller har för usla spår?

VII: Också ett lopp jag bara vill bläddra förbi och kasta tärning i. Tror ingen är helt avhängd här och då kanske det är lågprocentarna vi bör jaga?

VIII: Maximus M.M. är ju den som jag först dras till. Thelma de Glatigne känns som bäst före och jag har gett upp hoppet där. The Bald Eagle gjorde det bra senast med segern och sen har vi spår 1-4 som alla bör vara med nu på kort distans. Svårt svårt svårt.


Det enda som är säkert är att det kommer bli bra med deg, mycket laxar, flera fågelholkar eller rent ut sagt minst sexsiffrigt ifall vi sätter den i dag. Det kommer chansas och gå på en del udda drag. Ska dock försöka hålla mig inom sannolikheten för att inte tappa värde åt det hållet


V86
Inlämnat: 2021-03-17, 20:04
Johan Salomonssons andelsspel
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2021-03-17
Start: 20:30
Kostnad: 450,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 7 (10, 5)
2: 1 Didi Dam (2, 3)
3: 1, 2, 4, 5 (10, 12)
4: 3, 7, 8, 10, 12 (4, 1)
5: 2, 4, 5, 8, 10 (7, 6)
6: 1, 3, 5 (6, 7)
7: 2, 8 (6, 5)
8: 5 Maximus M.M. (7, 10)

3x1x4x5x5x3x2x1 = 1800 rader.
1800 x 1 x 0,25 kr = 450,00 kr.
Totalt: 450,00 kr.
Min kostnad: 450,00 kr x 6/50 = 54,00 kr
Rättningskod: FDR WTL JBQ
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Senast redigerad av AmaerildeRimfrost den 2021-03-17 klockan 19:05.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-17, 18:19   #2
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Uppdatering med dryga timmen till start... 30 andelar är tagna just nu och det finns 20 lediga för de som vill vara med på dressinen i dag!

I: Mycket snack om Don Cash och det är lång distans och det är nog bästa hästen men vi måste fälla en del favoriter i dag och någon dag ska det väl börja gå ner även för Kolgjini även om formen fortfarande verkar vara på topp. Tycker dock de tre vi har just nu är förstklassiga utmanare men det kan vara att vi sitter med mössan i handen när Don Cash vunnit med 30 meter. Men vi får väl lov att hoppas på något annat?

II: Jag får spika Kontio helt enkelt och det ska vara 50% chans att den vinner detta. Kan ju avsluta minst lika snabbt som någon annan sista varvet och att då få bestämma i spets är ju en fördel. Jag böjer mig för överheten här för det känns jobbigt att spika nr 2 som kan bli fast.

III: Jag nöjer mig med 1-5 här men kommer troligen plocka bort 4 och sitta med dumstrut sen? Här har vi stor chans att överleva. Bra hästar och bra spår och kort distans.

IV: Här tog jag fram RNG och bad om tre nummer mellan 1-12 och det blev 7, 10 och 12. Kanske inte vad man hoppats på men låter man slumpen avgöra så får man ta det som bjuds. Kommer troligen lägga till några till här efter egem bedömning.

V: Svårt! Tänkte låsa på 4 och 5 först men som Adrians gick senast så kan man väl inte lämna den utanför trots uselt startspår. Adrian tror ju dock på större segerchans på Don Cash och då är det ju kanske dumt att göra tvärtom men hoppas övriga följer Kolgjini så tar vi det där snåriga spåret ute i träskmarken. Aroseforyou till under 1% måste ju också med så fyra hästar lutar det åt här.

VI: Väck med Sorbet som Örjan inte kommer köra livet ur för att vinna det här loppet. Vi har tre fullgoda utmanare med klart bättre spår som alla kommer utmana om segern. Dagens bästa trehästarslås?

VII: Hade spik här på Dear Friend som jag tänkte susar till spets och sen är den ju klar men efter att ha lyssnat på Johan Untersteiner så har jag ju fått lite huvudbry. Jag vet inte om vi ändrar om "helt" eller om jag bara byter spik här. Var tog min tärning nu vägen igen...

VIII: Visst blir det spets och slut här för Maximus M.M. även om det finns bra hästar mot...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-17, 19:03   #3
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Satt och velade rejält nu ifall jag skulle lägga med Don Cash i första eller inte men det kändes inte som systemet håller det som lovas då. Sista strecket som kom med var Tour Eiffel istället vilken jag personligen inte tror så mycket på men låg procent i förhållande till fast odds och pga det fick den plats.

Det är ju lite av ett chanssystem och rätt favoriter behöver hålla medan andra måste falla!

Det kan bli både fågel eller fisk - eller kanske rent ut sagt häst?

Vill inte ändra mer nu och reserverna är väl utstuderade beroende på ifall det inkommer någon strykning!

TRO på det här nu så tar vi hem det!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-17, 19:04   #4
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

V86
Inlämnat: 2021-03-17, 20:04
Johan Salomonssons andelsspel
Solvalla, Jägersro
Onsdag 2021-03-17
Start: 20:30
Kostnad: 450,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 7 (10, 5)
2: 1 Didi Dam (2, 3)
3: 1, 2, 4, 5 (10, 12)
4: 3, 7, 8, 10, 12 (4, 1)
5: 2, 4, 5, 8, 10 (7, 6)
6: 1, 3, 5 (6, 7)
7: 2, 8 (6, 5)
8: 5 Maximus M.M. (7, 10)

3x1x4x5x5x3x2x1 = 1800 rader.
1800 x 1 x 0,25 kr = 450,00 kr.
Totalt: 450,00 kr.
Min kostnad: 450,00 kr x 6/50 = 54,00 kr
Rättningskod: FDR WTL JBQ
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-17, 19:36   #5
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Adrian håller på att köra bort segern helt och hållet men så galopperar Hannas häst och sesam öppnar sig. Otroligt att det inte finns marginaler med alltså. Kan det ens lösa sig bättre för Adrian? Sen blir jag så förbannat trött på Taxi Out att jag funderar på att slakta hästen eftersom de inte vill vinna med den där hästen. 45 starter och en seger med en häst som har så pass mycket kapacitet! Lägg ner Ola Karlsson, ta ditt pick och pack och syssla med bananodling eller vad som!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-17, 19:46   #6
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Dumstrut på! Men även om vi vänt på det och spikat Don Cash och plockat tre i andra så kommer 2, 3 och 8 högst troligast streckas! Form? Jag och Björn Goop ska bilda ny formklubb!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2021-03-17, 20:07   #7
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

"Tärningen" var inte mycket att hurra för i dag... utan här hade vi överlevt med två eller tre hästar när Vanja vann!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td