Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2024-01-17, 09:09   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Sharps officiella andelsspel - V86 - 50kr - 100kr


Onsdag IGEN och visst gjöts det lite mod i speltarmen efter måndagens träff på V64. Men vi ger oss inte i jackten på deg och bättre utdelning än femsiffrigt ska vi ha!

Ingen jackpot att jaga denna kväll men väl en vanlig V86 så Dahle och jag kör var sin liten andel.

CHANSEN V86 - Dahle dunkar - 50kr/50st - EXKLUSIV
https://www.atg.se/pressbyrankarlsta...024-01-17_40_1

GOTLANDS V86 - HUNDRALAPPEN - 100kr/25st - EXKLUSIV
https://www.atg.se/pressbyrankarlsta...024-01-17_40_1


VÄLKOMNA OMBORD!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-17, 09:20   #2
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 754
Sharp$: 4919
Standard

Ni kör inga utskrivna ? Skulle vara intressant och se hur ni går om ni tar betalt för er rank.. Inte betala lika mkt för alla hästar i garderingsloppen. Kollen finns där....
bomford är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-17, 10:39   #3
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 742
Sharp$: 9131
Standard

Vi ar ett reducerat lag som körs vid lite större jackpots. Min tanke har varit att dra igång det lite mer regelbundet på V75 men jag är inte riktigt i mål med den tanken fullt ut än.

Vill landa hem bättre speltekniska upplägg för V86 innan vi gasar fullt ut där med.

Återkommer kring detta!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
bokis29 (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-17, 12:50   #4
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 754
Sharp$: 4919
Standard

Låter kul !! Jag är på direkt om det blir något ..
bomford är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-17, 12:59   #5
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 125
Sharp$: 4348
Standard

Samma här!!
_Edge_ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-17, 15:03   #6
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 152
Sharp$: 57009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Vi ar ett reducerat lag som körs vid lite större jackpots. Min tanke har varit att dra igång det lite mer regelbundet på V75 men jag är inte riktigt i mål med den tanken fullt ut än.

Vill landa hem bättre speltekniska upplägg för V86 innan vi gasar fullt ut där med.

Återkommer kring detta!

Jag tror också förutsättningarna för bättre resultat långsiktigt skulle optimeras med reducerat . Ni har ju grundförutsättningarna. Ni kan trav och spel och ni är alltid pålästa. Ni vet hur man spelar reducerat. Att då dessutom kunna betala olika mycket för olika hästar baserat på analys och spelvärde skulle sätta ännu bättre slagkraft i systemen. Sen ska ni givetvis ha betalt för ert jobb och betalar med glädje de 6 procent det är idag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-17, 17:28   #7
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 754
Sharp$: 4919
Standard

Är väl att ni lirar åt ombud, en del vill väl ha ett papperskvitto i handen...
bomford är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-17, 17:46   #8
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Jag tror också förutsättningarna för bättre resultat långsiktigt skulle optimeras med reducerat . Ni har ju grundförutsättningarna. Ni kan trav och spel och ni är alltid pålästa. Ni vet hur man spelar reducerat. Att då dessutom kunna betala olika mycket för olika hästar baserat på analys och spelvärde skulle sätta ännu bättre slagkraft i systemen. Sen ska ni givetvis ha betalt för ert jobb och betalar med glädje de 6 procent det är idag.
Olle
Vi tar inte de 6%. Butiken tar halva vi får halva. Det är inte många kr det handlar om i slutändan. Vi plockar inte ut de 3% i fickan heller. Däremot försöker vi träffas på Elitloppet och den % får stå för mat o dryck, om det räcker. Sen är det moms och skatt på det också. Mao blir det inte många kr över. Vi är inte ute efter att tjäna några pengar på %-en.
Vi kör aldrig varvat och vi är alltid med vid inköp, med en lr flera andelar.
Vi vill gärna vinna tillsammans med våra köpare. Delad glädje, dubbel glädje.
Men vi är glada att vi har stöd av många av er.
Angående reducerat, vi ska fundera på det. Det är bra förslag och vi tar den med oss.
Mvh Dahle
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+10)

Senast redigerad av Dahle den 2024-01-17 klockan 17:48.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-17, 17:55   #9
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 754
Sharp$: 4919
Standard

När det gäller avgifter så minskar det ju givetvis värdet på systemen, jag har själv tippat åt ombud, men var innan man kunde tippa utskrivna på nätet... 20-40 kuponger skulle skrivas, köpte något tips.. någon tipstidning prenumererades det på. Sedan vart det panik ibland, fick man häva sej en taxi. Jag tog en andel på 15 betalt, gick nog back på det. Hade ia.f en roi på 115% när jag la av. Nu drar vi in lite lovor.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
bomford är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-17, 18:05   #10
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 152
Sharp$: 57009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Olle
Vi tar inte de 6%. Butiken tar halva vi får halva. Det är inte många kr det handlar om i slutändan. Vi plockar inte ut de 3% i fickan heller. Däremot försöker vi träffas på Elitloppet och den % får stå för mat o dryck, om det räcker. Sen är det moms och skatt på det också. Mao blir det inte många kr över. Vi är inte ute efter att tjäna några pengar på %-en.
Vi kör aldrig varvat och vi är alltid med vid inköp, med en lr flera andelar.
Vi vill gärna vinna tillsammans med våra köpare. Delad glädje, dubbel glädje.
Men vi är glada att vi har stöd av många av er.
Angående reducerat, vi ska fundera på det. Det är bra förslag och vi tar den med oss.
Mvh Dahle
Det var absolut ingen kritik. Med er omfattning på system blir det såklart inga större pengar på provision. Det är ju trevligt om dom räcker till något socialt.

När det gäller provisionen är det spelbutiker som vräker ut spel nästan dygnet runt enbart för att dra in provisionspengar man kan bli riktigt irriterad på. Speciellt när dom med mycket tveksam marknadsföring försöker framstå som långt mycket mer framgångsrika än vad dom är . Men en dag måste väl rimligen andelsköparna ställa sig följande fråga.

”Varför står det varje dag att dom jag köper andelar av vinner en massa pengar när jag som köpare av deras system aldrig vinner något?”
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5), Gotland (+50)
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-17, 18:16   #11
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Sånt är vi också irriterade på. Men folk som köper vet inget bättre, men till slut blir det avhopp av många, det tar bara tid. Tyvärr har de så många kunder och de ät duktiga på (fel)marknadsföring som går in hos vissa, så de har inga problem o sälja. Jag är mer irriterad på att det tillåts att lura folk, men atg är nöjda och kmr aldrig stoppa sånt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-17, 20:22   #12
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 754
Sharp$: 4919
Standard

Roligare o se målarfärg torka.
bomford är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2024-01-17, 20:30   #13
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 637
Sharp$: 22764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av bomford Visa inlägg
Roligare o se målarfärg torka.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td