Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2025-04-27, 13:02   #1

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 2998
Standard

GS75 15.00

100:- andelen. Reducerat max 25st

https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...5-ded05f02e4f6
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+7), _Edge_ (+50)
valla94 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-04-27, 16:16   #2

Trinitys avatar

Reg.datum: jun 2012
Sharp$: 1304
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valla94 Visa inlägg
Snyggt tippat!
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-04-27, 17:13   #3

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5341
Standard

Jag kallar det koll,,,varit med 14-15 omgångar, inte bara för du sätter dom i flera omgångar, finns alltid möjlighet till höga utdelningar, Följer ju själv värmningar o utrustningsändringar o dylik... kollar värde mm. Sedan tycker jag du utnyttjar reducerings instrumentet rätt. Heder.
bomford är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2025-04-28, 17:14   #4

Reg.datum: jan 2012
Sharp$: 2998
Standard

Hej.
Tack.
Brukar följa atg live. Men inte alltid. Värningar e alltid intressant. Live snacket kan dock sätta griller i huvudet. Tar ibland för mkt av en sämre värmning än jag borde. Kostat mer än gett vinst.. Pluggar spetstriden mest då ca 40-50 % av loppen vinns därifrån. Hittar man ledaren så kommer man långt på de. Men tes iaf. Tycker dock själv att jag ibland kan göra dåliga system i efterhand. Beror ju dock vilka som vinner. På förhand känns det ofta väldigt bra. Efter 1 eller 2 lopp så kan typ systemet vara dött om de jag inte vill ska vinna. Spelat på hästar i över 40år nu. Men man lär sig hela tiden nått nytt. Känner några kuskar o tränare. Men inte lätt att alltid få bra tips av dom. Men med kuskarna kan man få bra info på hur de tänker köra i loppet ...
Tack för förtroendet. Snart ska vi sätta nått med minst 6 siffrigt iaf...
valla94 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

td