![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#1 |
![]() GS75 15.00 |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#3 |
![]()
Jag kallar det koll,,,varit med 14-15 omgångar, inte bara för du sätter dom i flera omgångar, finns alltid möjlighet till höga utdelningar, Följer ju själv värmningar o utrustningsändringar o dylik... kollar värde mm. Sedan tycker jag du utnyttjar reducerings instrumentet rätt. Heder.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Hej.
Tack. Brukar följa atg live. Men inte alltid. Värningar e alltid intressant. Live snacket kan dock sätta griller i huvudet. Tar ibland för mkt av en sämre värmning än jag borde. Kostat mer än gett vinst.. Pluggar spetstriden mest då ca 40-50 % av loppen vinns därifrån. Hittar man ledaren så kommer man långt på de. Men tes iaf. Tycker dock själv att jag ibland kan göra dåliga system i efterhand. Beror ju dock vilka som vinner. På förhand känns det ofta väldigt bra. Efter 1 eller 2 lopp så kan typ systemet vara dött om de jag inte vill ska vinna. Spelat på hästar i över 40år nu. Men man lär sig hela tiden nått nytt. Känner några kuskar o tränare. Men inte lätt att alltid få bra tips av dom. Men med kuskarna kan man få bra info på hur de tänker köra i loppet ... Tack för förtroendet. Snart ska vi sätta nått med minst 6 siffrigt iaf... |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
|