Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2026-03-07, 11:58   #1

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 2531
Standard

V 85 Halmstad 7 mars lördag

V85 Halmstad.
7 Mars Lördag 2026 spelstopp klockan 16,10 a 45 kr per andel.
Endast 25 andelar så först till kvarn.
https://www.atg.se/?sharedBet=true&c...9-f7342fb377b0
lars är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2026-03-07, 13:55   #2

Reg.datum: nov 2012
Sharp$: 6017

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nedanstående analys och länk till systemet finns på Facebook under sidan "Montins Miljoner"

Förra veckan fick vi sju rätt, och fyra gånger insatsen tillbaka. Nu hoppas jag på ytterligare ett snäpp upp och åtta rätt när Halmstad står som värd för V85-omgången. Denna lördag känns extra intressant då vinterns skoförbud är hävt, och vi kan vädra vår i luften.

V85-1
Ett stolopp med bara åtta hästar till start inleder omgången, och av dessa är det bara två som är spelade. 5 Betting Pacer är klart bästa hästen, men distansen känns tveksam för henne. Dessutom lär hon få göra grovjobbet utanpå den troliga ledaren 3 Riverdale Z. Den sistnämnda är andrahandsfavorit men bra kapacitet, men har startat sporadiskt senaste åren. När två träter kan de öppna upp för en tredje. Jag tycker det är fördel tilläggshästarna i det här loppet, och streckar då även 7 Staro Raili som har bra form, och 8 Nova Mahiron som är van betydligt tuffare motståndare än så här.
Jag streckar 5 – 3 – 7 - 8

V85-2
Ett sprinterlopp för lägsta klassen brukar kunna betyda en skräll, och det hoppas jag på denna gång. 1 Wannabe Zaz är en berättigad favorit, men innerspår bakom bilen i sprinterlopp kan vara lurigt. Det är inte otänkbart att 1 Wannabe Zaz vinner detta lopp, men då det finns ett par andra starka favoriter så försöker jag fälla honom. Jag hade helst velat ha med alla hästarna, men plånboken tillåter bara sex streck.
Jag streckar: 1 – 7 – 2 – 11 – 3 - 4

V85-3
I veckans Gulddivision hittar vi årets största favorit, 2 A Fair Day. Han är i skrivande stund streckad på mastiga 89%! Men med bara fem motståndare och läge för spets, så finns det ingen anledning att spekulera i att han förlorar. Elisabeth Almheden siktar mot Elitloppet med sin stjärna, och det är inte de andra i närheten av här.
Jag spikar 2 A Fair Day.

V85-4
Stolopp brukar vara luriga så är även detta lopp. Det är inte enkelt att bena ut vem som vinner V85-4 och jag streckar sju hästar och hoppas det räcker. Jag varnar främst för 1 Al’s Demonic Doll som jag tror leder loppet länge, samt 15 Donna Inez som blir farlig om hittar en bra position från början. Båda dessa är roliga halvskrällar.
Jag streckar: 1 – 15 – 9 – 12 – 11 – 2 - 7

V85-5
Favorit är 1 Clean Table som kommer till start med fyra raka segrar, och ska idag dessutom springa barfota med jänkarvagn. Påställt värre alltså! Jag tycker dock att det finns några bra motbud och väljer därför att gardera. Mest intressant tycker jag 6 Googoo Sensation är som idag blir förstärkt med Örjan Kihlström i sulkyn.
Jag streckar: 1 – 6 – 3 - 5

V85-6
Veckans Silverdivision kan bli en sevärd historia där den stora duellen står mellan 2 Makalu Doc och 4 Maroon Day som båda har imponerat på slutet. Jag vill dock även ha med 3 Karat C.N. som har ett lopp i kroppen sedan han kom till Jörgen Westholm. 3 Karat C.N. vann danska kriteriet för ett par år sedan och har betydligt bättre kapacitet än vad spelarna tror. Just nu ”bara” 10%. Jag streckar också 10 Kipketer Mearas som var grymt bra i årsdebuten och kan profitera på hård körning mellan de två förstnämnda.
Jag streckar: 2 – 3 – 4 - 10

V85-7
Detta lopp är mycket jämt på förhand, men jag väljer att spika mig ur problemet. Delvis då jag spikar de två största favoriterna, så vill jag ha en mindre betrodd spik också för att få bättre utväxling på systemet. Mitt val föll på 4 Gibraltar, detta trots att hästen inte startat sedan i maj. Tränare Veikko Haapakangas låter dock uppåt, och jag tror att Örjan Kihlström tidigt kan hitta till ledningen. Jag ser ingen som tidigt kommer att sätta upp tempot och jag tror, och hoppas, att 4 Gibraltar får fuska bort minst ett halvvarv. Därefter tror jag han blir svårfångad.
Jag spikar 4 Gibraltar

V85-8
Avslutningsvis så spikar jag veckans näst största favorit, 4 Ideal Stone. Han är van att möta bättre hästar än så här, och vägen till ledningen ligger öppen. Kommer han väl dit så tror jag att det är spel mot ett mål. Skulle han få svar (av 2 Miyagi?) så tror jag att Johan Untersteiners häst är bra nog att vinna detta lopp från dödens också.
Jag spikar 4 Ideal Stone.
BroderH är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg

td