Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-02-10, 17:36   #1
 
Betrolbins avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Oslo
Inlägg: 18
Sharp$: 177
Standard

Bet365 tappade bort mina pengar!?


Hej!

Jag skulle göra en insättning till bet365 genom "fast bank transfer" eftersom jag sitter på ett norskt electron-kort och kan inte göra direkta överföringar med kortet.
Jag genomförde överföringen i lördags. Så jag väntar och väntar på pengarna som skulle komma inom 1 - 3 bankdagar. Idag hade dom inte kommit, så jag kontaktar supporten och efter lite snack med dom berättade dom för mig att mina pengar är på rymmen?!



Ja, helt enkelt så har pengarna som dragits från mitt bankkonto inte kommit till mitt konto på deras sida, utan tydligen försvunnit i cyberspace, så för tillfället håller dom på att spåra pengarna.

Har detta hänt någon av er? Kan jag kräva dom på någon slags ersättning om det tar lång tid? Får jag tillbaks pengarna om dom inte hittar dom?

Otroligt frustrerande att sitta och läsa feta rekar utan att kunna rygga överhuvudtaget något alls.
Betrolbin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-10, 17:42   #2
 
Jespaahs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 343
Sharp$: 104
Standard

Blir ju oerhört förvånad om du inte får ersättning, det ska nog lösa sig ska du se!
Jespaah är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-10, 18:04   #3
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4292
Standard

Känns som om det är banken som bör kolla upp det och inte dem.
Om det inte har kommit in på deras konto hur ska de då hitta dem?

Pratat med din bank?
Rejs är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-10, 18:09   #4
 
Betrolbins avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Oslo
Inlägg: 18
Sharp$: 177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rejs Visa inlägg
Känns som om det är banken som bör kolla upp det och inte dem.
Om det inte har kommit in på deras konto hur ska de då hitta dem?

Pratat med din bank?
Jag har inte pratat med banken, på supporten sa dom att allt jag behöver göra är att skicka ett kvitto på överföringen så skulle dom kunna spåra det, hur det nu går till, känns som det kommer ta tusen år...

Så det är allt jag har gjort. Men inte hört något från dom på hela dagen.
Betrolbin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-18, 09:45   #5
 
Flickvaens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: odox Spelmani
Inlägg: 268
Sharp$: 138

Flickvaen - Divison 4
Stats: 25 - 21 - 0
ROI: 113.22%
Vinstprocent: 54.00%

Standard

Hur gick det ?
Flickvaen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-18, 15:18   #6
 
Betrolbins avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Oslo
Inlägg: 18
Sharp$: 177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Flickvaen Visa inlägg
Hur gick det ?
Jag gjorde allt dom bad mig om, dvs skicka in kvitto från banken, skickade in en print screen. men den gången dög det tydligen inte, så blev det så att jag fick ringa till min bank, be dom skicka det mest detaljerade kvittot på öveförningen som fanns, men det dög inte heller!

Dom ville nämligen ha exakt det kvittot som jag skickade första gången, som var en print screen på kvittot, så sa jag till dom att det var precis det jag hade gett dom i det allra första mailet. Då dög det helt plötsligt. Pengarna kom in, även fast det var en vecka senare.

Dryg skit, men nu spelas det iallafall för dom.

Frustrerande att behöva vänta på något som tydligen hade löst sig genom första mailet, om dom hade förstått att det var det dom behövde redan då.
Betrolbin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-18, 19:19   #7
 
Betongbarns avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Skåne!
Inlägg: 486
Sharp$: -1
Standard

Min erfarenhet med Bet365's kundtjänst har gett mig insikten att dom är rätt dumma i pallen, eller så spelar dom bara dumma för o tjäna pengar, maffiabolag!

Kanske hoppas på att du skulle glömma bort det alternativt skita i det för du inte orkade med besväret...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
REVENGE!
Betongbarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-18, 20:01   #8
 
pawwesharks avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 176
Sharp$: 1694

golf2011-2012
Stats: 32 - 24 - 8
ROI: 100.93%
Vinstprocent: 57.14%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg
Min erfarenhet med Bet365's kundtjänst har gett mig insikten att dom är rätt dumma i pallen, eller så spelar dom bara dumma för o tjäna pengar, maffiabolag!
..
Jaaa kolla bara på han i reklamen
Han ser ut som en maffiakille. Snea tänder och riktigt ful
pawweshark är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-02-18, 20:04   #9
 
Betrolbins avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Oslo
Inlägg: 18
Sharp$: 177
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Betongbarn Visa inlägg

Kanske hoppas på att du skulle glömma bort det alternativt skita i det för du inte orkade med besväret...
Fick sånna vibbar! Att dom drog ut så på det och hade lösningen rätt framför näsan,
Betrolbin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td