Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-03-29, 17:09   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Vad fan sysslar 188bet med?


Satte in och spelade på vilket givetvis inte var något problem. Jag var nöjd med både oddsen, sidan och kundtjänsten.
Nu när jag skall ta ut mina pengar så startar problemen... Först begär de en rad olika dokument för att bevisa att det verkligen är jag. Inget ovanligt tänker jag och skickar in dokumenten (skickar även en kopia på mailet till mig själv). Ett dygn senare får jag mail om att jag inte har skickat in några dokument så mitt uttag har blivit avbrutet och om jag inte skickar dokumenten inom 48h stänger de av mitt konto..
Givetvis blir jag nervös så för säkerhetsskull skickar jag dokumenten igen (även denna gång till mig själv).
Det går en dag och jag får inget svar. Så jag skickar ett mail och frågar hur det går för dem. Då svarar de ännu en gång att de inte fått dokumenten.
Nu blir jag förbannad så in i helvete och skriver som det är att jag har skickat dokumenten även till mig själv och att det funkar. Och nu idag har de satt in pengarna tillbaka på spelkontot men hävdar fortfarande att de inte har dokumenten.
Är orolig för att de ska utesluta mig och helt enkelt knycka pengarna av mig.. Visste att jag inte skulle spelat på ett asiatiskt jävla bolag.....

Någon som har haft samma problem?

Blev mycket text
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-29, 19:16   #2
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 359
Sharp$: 4133

Lets go Live
Stats: 477 - 300 - 108
ROI: 104.35%
Vinstprocent: 61.39%

Standard

Har aldrig haft problem med 188bet. Blixtsnabba utbetalningar och aldrig något knussel. Hjälper väl tyvärr inte dig men håll en bra ton mot dom och försök igen så ska du se att det kommer gå bra
MrGerrard är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-29, 19:18   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Ja då kan jag inte logga in längre heller. Misstänker att jag kan glömma dom 680 eurona :(.
Jag skickar in alla dokument de ber om. Körkort, kontokort, screenshot på banken med namn, kontonummer och ett nyligt uttag... Även ett lönebesked med adress, namn och kontonummer.
Och de jävlarna tar bort mitt konto.
Hur går man vidare med detta?

Senast redigerad av forbannat den 2012-03-29 klockan 19:21.
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-29, 19:24   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Ja jag varnar för 188bet. Kontaktar kundtjänst via chat för att se vad som händer. Asiater är fan inte att lite på när det gäller pengar :(
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-29, 20:30   #5
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

får man fråga vilken insättningsmetod du valt? MB?
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-29, 20:36   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Aldrig haft problem med dom. Fick dock samma varning som du att jag hade 48h på mig att skicka in dokumenten. Men det var inga problem.

Hur skickade du dessa? och vart?
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-29, 21:44   #7
 
Arre08s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: gbg
Inlägg: 206
Sharp$: 1648


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av forbannat Visa inlägg
Satte in och spelade på vilket givetvis inte var något problem. Jag var nöjd med både oddsen, sidan och kundtjänsten.
Nu när jag skall ta ut mina pengar så startar problemen... Först begär de en rad olika dokument för att bevisa att det verkligen är jag. Inget ovanligt tänker jag och skickar in dokumenten (skickar även en kopia på mailet till mig själv). Ett dygn senare får jag mail om att jag inte har skickat in några dokument så mitt uttag har blivit avbrutet och om jag inte skickar dokumenten inom 48h stänger de av mitt konto..
Givetvis blir jag nervös så för säkerhetsskull skickar jag dokumenten igen (även denna gång till mig själv).
Det går en dag och jag får inget svar. Så jag skickar ett mail och frågar hur det går för dem. Då svarar de ännu en gång att de inte fått dokumenten.
Nu blir jag förbannad så in i helvete och skriver som det är att jag har skickat dokumenten även till mig själv och att det funkar. Och nu idag har de satt in pengarna tillbaka på spelkontot men hävdar fortfarande att de inte har dokumenten.
Är orolig för att de ska utesluta mig och helt enkelt knycka pengarna av mig.. Visste att jag inte skulle spelat på ett asiatiskt jävla bolag.....

Någon som har haft samma problem?

Blev mycket text
Citat:
Ursprungligen postat av forbannat Visa inlägg
Ja jag varnar för 188bet. Kontaktar kundtjänst via chat för att se vad som händer. Asiater är fan inte att lite på när det gäller pengar :(

Ja alla asiater måste ju vara helt jävla opålitliga för att "DU" har problem med en asiatisk bookie....snacka om att avhumanisera ett helt folkslag!!!!
säger bara AVGÅ!!!

Senast redigerad av Arre08 den 2012-03-29 klockan 21:46.
Arre08 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-29, 23:40   #8
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Samma som KP har aldrig haft några issues, bara för att du fick mailen behöver ju inte betyda att dom fick det. Hade dock liknande "problem" med bet-at-home men det löste sig med ett snack med chatten.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-03-30, 02:28   #9
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 67
Sharp$: 276
Standard

Kolla så att du skickat till rätt email-adress. Lätt hänt att ta svara istället för att kolla vart filerna ska skickas
nb79 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td