Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-11, 02:35   #1
 
Maxies avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 58
Sharp$: 136


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Betsafe-bonus


Hej!

Efter att ha fått upp ögonen för bonustrading så kändes det som ett schysst sett att öka på rullen lite. Tyvärr så har jag tagit del av dem flesta bonusarna sedan tidigare, typ satt in en hunka och dragit allt på en fyrling.

Iallafall, fick upp ögonen för Betsafe och deras bonus men visste att jag hade ett konto där sen innan men som jag inte hade gjort någon insättning på. Försökte logga in men kontot var spärrat av nån anledning så kontaktade deras kundservice och fick sleva över lite verifikation. Frågade därefter om jag kunde ta del av bonusen och det var lugnt.

Så nu sitter jag här med en del pengar på Betsafe som jag förhoppningsvis lyckas förlora till Betfair men grejjen är den att jag börjar bli lite nojjig om jag skulle lyckas omsätta bonusen och tvingas ta ut pengarna att det skulle bli strul.

Varför? För jag märkte först nu att jag redan hade ett konto till som jag dock bara använt en gång för att spela en freeroll på.

Så min fråga är; Ligger jag i riskzonen för att bli spärrad och bli av med mina pengar vid ett ev. uttag?
Maxie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-11, 05:35   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag hade i ditt fall kontaktat supporten och berättat hur det ligger till. Be dom stänga av ett konto så du bara har ett konto kvar. Fråga även om din bonus gäller fortfarande och få klartecken. Betsafe/betway osv brukar vara riktigt jäviga annars och det är vid uttag sådant märks.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-11, 09:46   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 307
Sharp$: 6056


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Jag hade i ditt fall kontaktat supporten och berättat hur det ligger till. Be dom stänga av ett konto så du bara har ett konto kvar. Fråga även om din bonus gäller fortfarande och få klartecken. Betsafe/betway osv brukar vara riktigt jäviga annars och det är vid uttag sådant märks.
Och i dessa nätbookies fall gäller tumregeln "kunden har aldrig rätt" ..

Så klargör ifrån början att du gjort fel och fråga dem om det är OK att fortsätta, svarar dem ja; då sparar du konversationen och använder den emot dem om det blir nå strul längre fram.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
train TJUU TJUUUUU
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Jinx (+2)
tompa87 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-11, 13:43   #4
 
Maxies avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 58
Sharp$: 136


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Jag hade i ditt fall kontaktat supporten och berättat hur det ligger till. Be dom stänga av ett konto så du bara har ett konto kvar. Fråga även om din bonus gäller fortfarande och få klartecken. Betsafe/betway osv brukar vara riktigt jäviga annars och det är vid uttag sådant märks.
Inte riktigt det jag vågar. Vann nämligen på Betfair så om jag hade haft 4k där, frågat efter klartecken och det inte hade gått nå vidare då kanske jag bara skulle fått min insats återbetald dvs 1k. Men nattens spel gick susen så har bara lite kvar att tradea över till Betfair nu men det här får bli en läxa.
Maxie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td