Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-05-14, 11:24   #1
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 19
Sharp$: 695

Dailys Picks
Stats: 223 - 249 - 5
ROI: 118.36%
Vinstprocent: 47.25%

Standard

Uttag från Betfair?


Har gjort ett uttag innan, direkt till mitt VISA kort och då fick jag en negativ summa. Insätningen var 1000 och uttaget 3000, nu står det -1900:- och därutav inte kan ta ut mer. Förstod det nu vad det handlar om.
Därför vill jag ta ut pengarna till mitt bank konto istället och ändå så kan jag inte göra det?

När har fyllt i alla uppgifter, så får jag upp hela tiden fel lösenord och efter några försök, så ändrades dropner menyn vid land val till Ryska.

Sen en sak jag undrar är, hur får man reda på Kontorets namn och vad menas med det? Är det "Swedbank AB Hoppets torg" om i Jönköping?

vad behövs egentligen för kunna ta ut pengarna till mitt bankonto?
Addic3t är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-14, 13:44   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 320
Sharp$: 1433
Standard

Räcker att du skriver Swedbank
kisumu är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-05-14, 13:52   #3
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 19
Sharp$: 695

Dailys Picks
Stats: 223 - 249 - 5
ROI: 118.36%
Vinstprocent: 47.25%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kisumu Visa inlägg
Räcker att du skriver Swedbank
Hjälper inte.
Tydligen var det nåt fel hos dom och fick göra manuellt uttag åt mig till min VISA kort. Hoppas dom fixar det i fortsättningen, då jag har många uttag kvar att göra. (får tänka positivt)
Addic3t är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td