Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-10-13, 18:15   #76
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Utveckla. Okey då.

Vi känner ju inte varandra personligen men sitter ändå och tjattrar med varandra. Vad är det som säger att dom som jobbar för andra sidan sitter knäpptysta på sina kammare och inte kommunicerar med några andra. Vi leker med tanken att så inte är fallet med riktigt alla.

Snubbe på Marathon: Jo när jag jobbade hos X så fanns det en kille från Södertälje med ett osunt förhållande till sina egna pengar. Misstänker att det är samma filur som dykt upp hos oss. Kan du kolla den saken?

Annan snubbe på bolaget X: Stämmer bra det. Han har så många flaggor på sig att stången vikt sig.

Snubben på Marathon: Var väl det jag trodde. Tack för hjälpen.

Andra snubben på bolaget X: Ingen orsak. Men du när jag ändå har dig på tråden. Hos oss har det dykt upp en Y från X-köping det är inte så att han...

Ingen regelrätt svart bok. Men ett scenario som man kan ta i beaktande utan att riskera stora foliehatten.

Hehehe, även om jag gärna skulle låta detta vara en sanning om mig, så tvivlar jag, har du någon gång sett ett vinstspel ifrån min sida

Dock raidade jag Costa Rica för några årsedan och åkte på en limitering utav självaste Robbie McPhail, tror han sitter på över 100 böcker, så visst ska vi gå efter antal bolag man är limmad på så vinner jag
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 18:18   #77
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
Vad är det för fel på sidan? Fick spela hela 108sek på ett nhl-bet som första spel.

Kan väl förfan inte ha limits på 109sek?
Måste vara något jävla vaj på deras sida, så har jag det på basketen.

Men får slänga in 70k på Holland i fotbollen ser jag nu.
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-13, 22:10   #78
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sskssk Visa inlägg
Måste vara något jävla vaj på deras sida, så har jag det på basketen.

Men får slänga in 70k på Holland i fotbollen ser jag nu.
Tungt.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-14, 07:42   #79
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Tungt.

Jag säger ju det

Mot Avreageringstråden
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-14, 10:52   #80
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 475
Sharp$: 818
Standard

Något är väldigt knepigt med deras live limits... På nhl får jag in 45kr.

Detsamma gäller på all fotboll utom de största ligorna (där kan jag få in upp till 400).
Och varje gång jag lägger ett spel så har de en limit på säg 482kr - när jag placeras spelet med denna insats så har de plötsligt sänkt limiten till 300 eller liknande...
forbannat är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-14, 11:25   #81
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

De är även grymma pa att inte rätta spel. Lirade ett par nhl-spel som borde ha rättats vid 10-tiden igarkväll, och de star fortfarande som unsettled bets.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-14, 11:58   #82
 
erixons avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 309
Sharp$: 1152


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev Visa inlägg
De är även grymma pa att inte rätta spel. Lirade ett par nhl-spel som borde ha rättats vid 10-tiden igarkväll, och de star fortfarande som unsettled bets.
skumt, tycker marathon är absolut snabbast med rättning och utbetalning av alla bolag jag provat hittills.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
erixon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-14, 12:08   #83
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Dom kanske obstruerar mot kunder dom vill bli av med.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-02, 23:58   #84
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 320
Sharp$: 1270
Standard

Kan reka att inte vara allt för packad när ni reggar konto där.

Stötte på ett litet problem när jag skulle göra uttag i veckan.

Please enter the relevant characters from your "Mother's maiden name ?": *


Hmmm, vad morsan hette visste jag ju, men icke: incorrect

Två försök till och vips kontot låst,( antar att jag hade jävligt roligt när jag valde svar på den frågan med 3 promille i kroppen)

Maila in körkort och pass, och dagen efter var iallafall kontot upplåst, men problemet med uttag var ju fortfarande kvar, då dom inte reset:at säkerhetsfrågan, lite chat och ett mail, och det skall fixas inom kort.

I(går)kväll så fick jag mail om att jag skulle välja en annan fråga och bifoga svar, gjordes, gick rätt snabbt med mail tillbaka att nu skulle det vara ändrat.

Provar nu att göra uttag:
Citat:
Please enter the relevant characters from your "Mother's maiden name ?": *
Men vad i helvete, kollar mailet igen,
Citat:
Thank you for contacting Marathonbet Customer Service.
Your secret question for Customer Care has been changed.
Vem skulle kunna tro att det är sådan byråkrati hos en rysk bookie?

Får bli falukorv till lunch imorn
sskssk är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-17, 22:55   #85
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 16
Sharp$: 63
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av erixon Visa inlägg
skumt, tycker marathon är absolut snabbast med rättning och utbetalning av alla bolag jag provat hittills.
Stämmer nog generellt. Men ibland dröjer det länge, speciellt för matcher i den rumänska damvolleybollen el dylikt.

Sedan om en match är postponed så spelar det ingen roll om matchen har fått nytt speldatum om två veckor, det skall ändå väntas 30h innan bettet blir återbetalat – vilket är lite irriterande.
lasthope är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-18, 02:00   #86
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

När jag började spela kändes det som rena julafton, visserligen en ful sida men stort utbud och attraktiva odds. Glädjen dämpades snabbt när man upptäckte de löjliga maxinsatserna och att oddsen ofta ändras när man vill spela.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-18, 13:37   #87
 
Moffegrevs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 1 278
Sharp$: 1644

Fighting 2013/2014
Stats: 40 - 92 - 6
ROI: 101.06%
Vinstprocent: 30.30%

Standard

Mmm, fick betta hela 250:- pa senaste ufc-galan.
__________________
Fighting 2013:

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Moffegrev är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-18, 13:49   #88
 
Seebbos avatar
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 753
Sharp$: 6013
Standard

Är något för bra för att vara sant, ja då är det oftast det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Seebbo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-18, 23:20   #89
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 16
Sharp$: 63
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ChrisWaddle Visa inlägg
När jag började spela kändes det som rena julafton, visserligen en ful sida men stort utbud och attraktiva odds. Glädjen dämpades snabbt när man upptäckte de löjliga maxinsatserna och att oddsen ofta ändras när man vill spela.
Det är väl så att sidan funkar bäst för oss som inte bettar speciellt högt. För mig ändras oddsen blott nån enstaka gång - troligen av just denna anledning.

Sidan har ju lite konstiga limitar. Jag kollar nu på matchen Vasco da Gama Vs Vila Nova på 1x2, som startar om 30 minuter. Storfavoriten får jag lägga 18k på, men på Villa Nova blott 356 kr.

Edit.
Kanske inte så konstigt ändå, då det är den potentiella vinsten som bestämmer limiten - men 356 kr känns kanske lite futtigt ändå.

Senast redigerad av lasthope den 2014-11-18 klockan 23:25.
lasthope är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-18, 23:24   #90
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2202
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lasthope Visa inlägg
Det är väl så att sidan funkar bäst för oss som inte bettar speciellt högt. För mig ändras oddsen blott nån enstaka gång - troligen av just denna anledning.

Sidan har ju lite konstiga limitar. Jag kollar nu på matchen Vasco da Gama Vs Vila Nova på 1x2, som startar om 30 minuter. Storfavoriten får jag lägga 18k på, men på Villa Nova blott 356 kr.

Edit.
Kanske inte så konstigt ändå, då det är den potentiella vinsten som ger bestämmer limiten - men 356 kr känns kanske lite futtigt ändå.
Eller bra. Precis som det funkar hos dom flesta.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



LinkBacks (?)
LinkBack to this Thread: https://www.sharps.se/forums/spelbolag/13023-marathonbet/
Postat av For Type Datum
Shawshankbetting This thread Refback 2012-09-07 09:48

td