Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-10, 23:06   #1
 
Pilkasts avatar
 
Reg.datum: mar 2012
Inlägg: 4 858
Sharp$: 604

Rektävling 2014
Stats: 0 - 1 - 0
ROI: 0.00%
Vinstprocent: 0.00%

Standard

Bolag som tar emot spel på hästar...


...som vanligtvis inte gör det! Det jag menar är: Finns det något/några bolag som man kan ringa och fråga om de tar emot ett vad på ex. en häst, till ett visst odds - trots att de kanske vanligtvis inte håller på med travsport?

Betsafe, ex. har ju odds ibland på travsport - någon som hört om dessa tar sådan bets?

Ja, jag kan ringa själv men undrade om någon ändå vet?
__________________
Win some, lose some...!

You´ll Never Walk Alone...
Pilkast är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-12, 20:35   #2
Banned
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 181
Sharp$: 759
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Pilkast Visa inlägg
...som vanligtvis inte gör det! Det jag menar är: Finns det något/några bolag som man kan ringa och fråga om de tar emot ett vad på ex. en häst, till ett visst odds - trots att de kanske vanligtvis inte håller på med travsport?

Betsafe, ex. har ju odds ibland på travsport - någon som hört om dessa tar sådan bets?

Ja, jag kan ringa själv men undrade om någon ändå vet?
Frågan är lite konstig. Letar du efter ett spelbolag som kan erbjuda ett fast odds på en häst utanför deras ordinarie odds-utbud som är högre än övriga odds på marknaden? Har i så fall aldrig hört talas om det, möjligtvis skulle någon svart-bookie kunna erbjuda det om det finns kvar några i dagsläget.
Till vissa storlopp som Elitloppet erbjuder en del bolag odds på vissa hästar långt innan officiella startlistan är klar. Om det då saknas en häst man vill spela på brukar man kunna få ett odds "på begäran".
Tidigare hade Betfair oddsbörs-marknader för svenskt trav där man då kunde "önska" sig ett odds, men de la ner för omsättningen var för dålig.
MultiSharp är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td