Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-09-28, 12:39   #1
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

Akta er för Betfred (om ni inte är självplågare)


Fick ett tips om Betfred. Sätt in 50£ och lägg ett spel för att få ett freebet på 50£. Lät kanon så visst kör på! Fippla över det till Betfair tänkte jag. När jag började skapa mitt konto fungerade det klanderfritt. Så skulle då insättningen göras. Då började problemen. Funkade inte. Fick kontakt med chattsupporten och träffade en mycket trevlig dam som var oerhört tillmötesgående. Tydligen hade jag fått ett mail med uppgifter som behövdes för att godkänna först. Man behövde kopia av kreditkort fram och baksida samt kopia av pass och kopia av ett bankpapper med mitt namn och adress på. Inget konstigt kanske där. Jag har ett dokument färdigt sedan tidigare så jag skickade in det men där var det inget bankpapper utan en faktura med namn och adress på. Borde funka det är ju säkert adressen dom vill åt tänkte jag och det har funkat förr på andra bolag.

Svaret kom ganska snabbt. Vi vill ha det i separata kopior och inte i ett dokument ok. Fixar det. Duger inte iaf eftersom det inte finns något bankpapper med namn. Skickar in ett kontoutdrag för att visa vilken bank jag har och påtalar fakturan dom redan fått. Duger inte man vill ha en faktura. Då skrev jag att det fick ni en i första dokumentet. Duger inte blev svaret. Men det var ju det ni fick kände jag. Försökte då förklara man inte får kontoutrag med namn osv hemskickat längre så jag inte har något att skicka in. Får då svaret att det funkar med en elräkning vattenräkning eller liknande. detta tog hela em igår. Orkade inte bråka mer med dom och tålamodet tröt. Kände att jag hade svårt att inte skriva hur illa jag tyckte om deras behandling och började fråga varför dom tror att jag ljuger och varför jag skulle skicka allt det här om det inte var jag.

I dag på morgonen. Kollar mailen finns två brev från f**king Betfreds säkerhetsavdelning igen. Vet inte vilket i ordningen. Problemet då är att min fru står på elen och vatten betalar vi inget för. Liknande i min värld är då typ sophämtning bilskatt och liknande. Skickar då in nya kopior med telefonräkning bilskatt sophämtning och försöker förklara att Transportstyrelsen är ett statligt bolag som har koll på uppgifterna och att alla mina 3 förnamn står på den fakturan samt att det andra är mitt telefonabonnemang och sophämtning från kommunen. Lägger även till mina värderingar om deras behandling av sina kunder för nu räcker det. Kanske inte så trevlig ton från min sida men nu jävlar får dom skärpa sig.

Öppnar så nästa mail från dom och tror jag höll på att ramla av stolen. Dom ber mig nu för tredje gången skicka in en kopia på passet med bättre upplösning för att det inte går att läsa. Då exploderade jag fullständigt och skrev precis allt jag kände och att jag skickat in 2 olika kopior av passet och att det minsann gick alldeles utmärkt att läsa både med och utan glasögon och att personen borde undersöka sin syn eller ta hjälp av en kollega om det inte gick att läsa och att jag minsann inte tänkte skicka in en gång till för nu fick det fan vara nog med misstänksamhet och ifrågasättande om jag är jag. Man går inte runt med passet i fickan heller varje dag för den delen.

Efter en timme kommer ett mail där man tackar för alla kopior man fått men att det ändå inte går att styrka att jag är jag.

Då skrev jag verkligen vad jag tyckte tillbaka och vill nu att alla får ta del av historien om bettingvärldens sämsta(?) kundsyn och servicekänsla. Har aldrig någonsinn blivit så illa bemött och ifrågasatt av någon. Hur kan man totalt utgå från att ens kunder är bedragare och bluffar fast man på alla sätt försöker bevisa vem man är. Räcker det inte med fakturauppgifter med adress kopia av kreditkort och pass då vete f-n. Törs inte ens tänka på hur jävligt det måste vara att försöka få ut ev vinst från dom om man mot all förmodan skulle lyckas bli kund hos dom.

AKTA AKTA AKTA AKTA!!!!!!
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 12:46   #2
 
djungelhjuls avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 2 781
Sharp$: 3948

Sponsorpodden på Sharps
Stats: 3 - 8 - 1
ROI: 162.92%
Vinstprocent: 27.27%

Standard

Konstigt...kommer ihåg att jag öppnade ett konto där bara för att lasta in lite på Loreen som vinnare av ESC. Samma natt plockade jag ut vinsten och har inte varit på sidan sedan dess. Allt gick mkt snabbt och smidigt och skickade in dokument gjorde jag inte...

Tråkigt att läsa att de gör så här mot dig...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
djungelhjul är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 12:54   #3
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Jag tror supporten har tråkigt eller nått... Hysteriskt roligt att de orkar jävlas så med dig
__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 12:57   #4
 
DamageINCs avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 861
Sharp$: 4014
Standard

Kontoutdrag på pdf som förmodligen finns i din inkorg på din internetbank (om du har det) brukar vara sättet. De flesta bolag är kinkiga kring detta.
__________________
Following our instinct not a trend
go against the grain until the end
DamageINC är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 13:53   #5
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Mkt oseriöst bolag enligt mig och instämmer till fullo med TS. Bolag som dessa skall bojkottas. För egen del fick jag kämpa 2 månader med att få ut 9000kr. Så fort jag tillfedsställt deras önskemål kom nya. Det hela slutade med att jag polisanmälde bolaget för bedrägeri. Hade tur och fick en polis som tog tag i detta, ringde upp dom direkt när jag var på plats.. Det tog 2 timmar sedan tryckte dom på utbetalningsknappen.

Viva svensk polis!

Jag kan bara säga! Varning Varning! för detta bolag.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 14:41   #6
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

Åh vad kul.... har precis fått 10000 låst hos dem.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 14:47   #7
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2066
Standard

Har spelat där i två år med mkt insättningar o uttag utan problem, dock alltid i storleksordning 500-2000sek.
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 14:50   #8
 
Semicolons avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 853
Sharp$: 1997


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dom är väl hyfsat ökända. låter lite som den cirkus jag hade att verifiera mig hos coral, vet inte fan hur många pass och räkningar jag skickade fram och tillbaka, bara väntade på att de skulle kräva en retina-scan också
Semicolon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-09-28, 15:16   #9
 
Reg.datum: feb 2011
Ort: Norrland
Inlägg: 184
Sharp$: 2066
Standard

Dom är kända för att limitera men inte för att va oseriösa.
werygod är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 07:32   #10
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

Efter mitt sista mail kom ett mail som förklarade att dom tackade för alla kopior jag skickat men eftersom det inte gick för mig att stryka att jag var jag hade man varit tvungna att stänga mitt konto..... Jösses så oseriöst eller det kanske är för seriöst beroende på hur man ser det. Seriöst med säkerheten alltså.
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 07:49   #11
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 189
Sharp$: 569
Standard

Det är inte så att du har något otalt med någon där?

Kanske satt på nåns fru eller så?



Verkar ju uppenbarligen vara ute efter dig om jag läser ovanstående....
Fiskfan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 08:14   #12
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 79
Sharp$: 519
Standard

Fiskfan: Haha den var bra. Har inget minne av någon kvinna där men efter besök på några engelska pubar kanske minnet kan svikta om nu skiten ligger i England. Får kanske börja rannsaka mig själv lite över vilka äventyr man haft. Att jag inte tänkte på det. Naturligtvis är allt mitt eget fel. Som man bettar får man ligga eller hur det nu blir
Tiffan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 08:24   #13
 
Analyss avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 319
Sharp$: 1905
Standard

Som sagt, hysteriskt kul att de orkar jävlas så med någon... Blir ju bara bättre av att det i andra fall går hur smärtfritt som helst, så man verkligen får känslan att de sitter å väljer ut enskilda hatobjekt

Själv har man ju haft hatobjekt när man suttit i supporten på andra bolag, men då väljer man ju ut objekt som är överdrivet frågvisa och kioskmongo när det kommer till att förstå enkla saker.
__________________

Kungen av roulette, Sputnik: "Haha har en edge runtt 8% utan mätutrustning" "du vet ingenting om roulette"
Skrivbordssoldat: J-Donadoni "Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga" "han borde omedelbart ha en ban"
Analys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 17:03   #14
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

J-Donadoni: tänk på ditt språkbruk, lägg av med påhoppen. Nästa gång får du en ban.Och ni andra, har ni synpunkter på sådana inlägg, ge fan i att spinna vidare OT. Rapportera och låt oss med möjlighet att redigera sköta sånt. Inlägg raderade. /mod
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Analys (+1)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-10-01, 20:06   #15
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 3
Sharp$: 526
Standard

Ganska otroligt att ni tar bort mitt inlägg som inte innehöll något påhopp alls. Skulle yttra betydligt hårdare ord om jag fick känna på ”Analys” öga mot öga.

Det som han skriver i denna tråd är väl om något provokativt och han borde omedelbart ha en ban.
J-Donadoni är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td