Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2012-11-29, 00:08   #1
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

Pokerloco.com är förmodligen en SCAM


Stingbet.com som sköttes utmärkt har bytt namn/sålts till pokerloco.com och detta utan att någonting meddelats till kunderna(jag fick inget meddelande)
När jag nu försöker ta ut de pengar som finns på kontot så kommer det hela tiden felmeddande och efter upprepade kontakter med supporten(som är mer än lovligt långsam eller inte svarar alls) Så går det fortfarande inte att ta ut pengarna. Jag avser att polisanmäla företaget i Sverige,samt göra detsamma på Gibraltar där företaget har sin license.
Mitt råd är att du som har konto där tar skärmdump på alla vitala sidor med dina uppgifter och kontoställningar,för att ha några bevis.Spar också eventulla emails som skickas.
MVH Hatten
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-29, 00:28   #2
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 76
Sharp$: 1304
Standard

Ägaren Netgaming är börsnoterade på Aktietorget. Dom äger båda varumärkerna så det borde inte vara någon större skillnad som kund tycker man.

Finns pressrelease på avanza med telefonnummer till VD, testa slå en pling?
bingotant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-29, 09:14   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

Är nog ingen fara Hatten. Dom, likväl med flera gamla Entraction/IGT sajter stänger nu och flyttar till andra leverantörer.
Det kan bli lite tekniska fördröjningar med att man kanske inte kan logga in på en dag eller så men det ska nog inte vara några problem.
Dessa bolag som du beskrev, Pokerloco har varit online länge så jag tycker du springer lite väl fort på hästen idag.
Ta det lugnt och vänta på info.

Jag vet att ALLA som haft konto på dessa Entraction/IGT sajter har fått mail om detta, både genom de som driver, men framförallt från just IGT att de kommer att stänga men att du kanske inte har koll på ditt mail som är registrerat på just det spelkontot?
Eller spam.....

Så vänta lite, det löser sig med 99,99% säkerhet...:-)
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-29, 09:49   #4
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

...glömde en sak. Stingbet kommer inte att komma upp som sajt mer utan de sålde kundstocken till Pokerloco så deras kunder kan fortsätta verksamheten där.

Men blir oerhört förvånad om du inte får dina pengar i detta case iallafall....
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2012-11-30, 17:53   #5
 
Reg.datum: jan 2011
Inlägg: 658
Sharp$: 5535
Standard

pokerloco har nu betalat efter oerhört många mail,påstötningar och fullständigt usel support.Men först sedan jag gick ut på flertal forum och siter och skrev om det hela.Pinsamt och uselt hanterat av pokerloco!
hatten1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-09, 10:57   #6
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 794
Sharp$: 2499
Standard

que?
SuprMario är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-09, 11:05   #7
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SuprMario Visa inlägg
que?
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td