Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-02-10, 23:47   #1
 
Ducklings avatar
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 3
Sharp$: 16
Standard

Avsluta konto hos spelbolag


Om man mailar ett bolag och ber dem avsluta ens konto (för att man blivit insatsbegränsad), hur länge tror ni att man behöver vänta innan man kan bli kund på nytt? Kan tänka mig att bolagen är hårda när det gäller bonushoror och att de kollar upp om man haft konto där tidigare i fall man utnytjar sign-up bonus, men om man inte gör det utan bara vill åt nykunds-limit?

Vad tror panelen om detta, har någon gjort det och hur länge väntade ni i så fall innan ni registrerade er på nytt?
Duckling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 06:01   #2
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Man öppnar inte "nästa konto" i eget namn

Fru, flickvän, kompis whatever...
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 07:08   #3
 
Ducklings avatar
 
Reg.datum: feb 2013
Inlägg: 3
Sharp$: 16
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Cc Visa inlägg
Man öppnar inte "nästa konto" i eget namn

Fru, flickvän, kompis whatever...
Bekantskapskretsen är slut. Så nu var tanken att köra ett varv till, avsluta alla konton och öppna dem på nytt efter en tid. Vad tros om det?
Duckling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 09:57   #4
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Men snälla människa. När man avslutar ett konto hos ett bolag pga grovt missnöje så öppnar man väl inte kontot igen. Finns det ingen värdighet?
Fattar inte att folk låter bolagen köra med er på detta sätt.

Bolagen behandlar er som vanliga publics och ni bara käkar.

Gör som kriga istället. Kriga utav bara helvete med dom. Mailbomba, nästan alla bolag lovar svara på mail inom utsatt tid. Skicka flera 100 per dag. Kråv svar på samtliga. Annars är dera s marknadsföring falsk
Har dom telefontjänst så ring , ring ring, Mitt rekord är 34 ggr på en dag till samma kundtjänst.

Blir så besviken när jag ser alla små svaga sönderspelade människor vika ner sig

Senast redigerad av kriga den 2013-02-11 klockan 10:04.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 10:00   #5
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Och till din fråga. Givetvis kan du ju inte stänga kontot och sedan öppna igen, och tro att du försvunnit ur deras databas
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 10:32   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Och till din fråga. Givetvis kan du ju inte stänga kontot och sedan öppna igen, och tro att du försvunnit ur deras databas
Där har du faktiskt fel och TS har rätt. Detta knep fungerar på flera bolag faktiskt.

Speciellt i kombination med att man väljer en annan valuta än sitt första konto. De avslutar ens gamla då långt ifrån alla bolag kan konvertera om valutan och ber dig skapa ett nytt. Ibland är de vaksamma (nordicbet var det 2x på mig) med att sätta limits på igen men i många fall är de inte det. Iaf är både SEK, USD och EUR förbrukad för min del nu . Samt att vissa tillåts bara byta en gång.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 10:36   #7
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Precis som KP säger så funkar det på en del bookies, har själv kört dubbla på Ladbrokes med olika valutor samt mailadresser.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 10:37   #8
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Där har du faktiskt fel och TS har rätt. Detta knep fungerar på flera bolag faktiskt.

Speciellt i kombination med att man väljer en annan valuta än sitt första konto. De avslutar ens gamla då långt ifrån alla bolag kan konvertera om valutan och ber dig skapa ett nytt. Ibland är de vaksamma (nordicbet var det 2x på mig) med att sätta limits på igen men i många fall är de inte det. Iaf är både SEK, USD och EUR förbrukad för min del nu . Samt att vissa tillåts bara byta en gång.
Ingenting jag skulle våga pröva. Dom bör väl kunna låsa mitt konto och utreda i obegränsad tid. Jag blir ju ohyggligt sårbar om jag öppnat kontot på felaktiga premisser. Är väl ok om man bara spelar smått.
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 10:51   #9
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kriga Visa inlägg
Ingenting jag skulle våga pröva. Dom bör väl kunna låsa mitt konto och utreda i obegränsad tid. Jag blir ju ohyggligt sårbar om jag öppnat kontot på felaktiga premisser. Är väl ok om man bara spelar smått.
Absolut ingen risk. Du kontaktar de först och meddelar det du vill. Du säger att du önskar byta valuta på ditt konto. De kommer då stänga ned ditt konto och be dig öppna ett nytt helt enkelt. Du ska inte på något sätt ha 2 aktiva konton öppna samtidigt. Endast ladbrokes tillät det tidigare, tror dock de ändrat på det nu.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-02-11, 11:14   #10
Banned
 
Reg.datum: jun 2012
Inlägg: 882
Sharp$: 8
Standard

Verkar fiffigt. Alltid kul att kul att kunna peka på bolagen och säga:
Ni är Public för mig.
Jag har dock inte samma problem med limitering

Eftersom jag förlorade gigantiska belopp innan jag tog tag i mitt spelande för 2 år sedan så lever nog min Fiskstämpel på bolagen och jag kan ofta spela stora belopp på de mest sjuka grejerna. Mina konton måste ju vara värda en del för er limiterade

Stämlad som fisk= jättebingo

Kanske man skulle försöka kränga kontot på blocket/ebay
kriga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td