Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-11, 13:31   #91
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

ComeOn tycker det går lite väl bra för er så villkoren för bonusen kan komma att ändras till det sämre snart. Rekommenderar alla som funderar på att registrera konto att göra det inom en snar framtid för att ta del av de villkor som gäller nu.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-12, 13:37   #92
 
anths avatar
 
Reg.datum: apr 2010
Ort: Kristianstad
Inlägg: 53
Sharp$: 530
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
ComeOn tycker det går lite väl bra för er så villkoren för bonusen kan komma att ändras till det sämre snart. Rekommenderar alla som funderar på att registrera konto att göra det inom en snar framtid för att ta del av de villkor som gäller nu.
Nagon aning om nar dessa villkoren kommer att andras? 2 veckor? En manad? Eller rent utav tidigare an sa?
anth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 13:38   #93
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av anth Visa inlägg
Nagon aning om nar dessa villkoren kommer att andras? 2 veckor? En manad? Eller rent utav tidigare an sa?
Kommer att ändras till minimumodds 2.0 under dagen är det jag fått veta. Absolut sista chansen att registrera er nu om ni vill ha 1.7 som minimumodds.

Återkommer när jag fått ändringen bekräftad.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 14:17   #94
 
Reg.datum: apr 2010
Inlägg: 530
Sharp$: 1294
Standard

Någon mer än jag som har problem med låga insatstak på liven? Jag frågade deras chatt och hon bedyrade att jag inte var limiterad.
ChrisWaddle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 20:26   #95
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Nu är minimumoddset ändrat till 2.0. Om lite färre folk 'rånar' dem på bonusen nu kanske det går ned igen, men troligtvis inte.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 21:17   #96
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 298
Sharp$: 3934
Standard

Kom igen nu, var lite lojala med Sharps och torska över slantarna till Betfair. :-)
Tomte är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-13, 22:55   #97
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 107
Sharp$: 935
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tomte Visa inlägg
Kom igen nu, var lite lojala med Sharps och torska över slantarna till Betfair. :-)
Ska försöka
vinter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 10:30   #98
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 2
Sharp$: 224
Standard

Hej!

Jag registrerade mig vid 9 igår på comeon och hade då mini kravet på 1,7 i odds. Men detta ändrades senare trots att jag registrera mig innan ändringen. Kontaktade deras kundtjänst förut och fick då detta svar:

Anders: 14.15 ComeOn reserverar sitt rätten av avbryta, ändra eller upphäva vilken som helst kampanj och/eller se över och revidera allmäna villkor när som helst, utan förvarning. Och genom att fortsätta att vara i delaktig i kampanjen efter en eventuell översyn, anses deltagare vara överens och införstådda med sådana nya eller ändrade villkor.

Det låter ju som att de kan ändra villkoren på bonusen hur som helst. Eller går det att ordna på något sätt att man får de villkoren man hade från början?

//Keixoth
keixoth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 12:23   #99
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av keixoth Visa inlägg
Hej!

Jag registrerade mig vid 9 igår på comeon och hade då mini kravet på 1,7 i odds. Men detta ändrades senare trots att jag registrera mig innan ändringen. Kontaktade deras kundtjänst förut och fick då detta svar:

Anders: 14.15 ComeOn reserverar sitt rätten av avbryta, ändra eller upphäva vilken som helst kampanj och/eller se över och revidera allmäna villkor när som helst, utan förvarning. Och genom att fortsätta att vara i delaktig i kampanjen efter en eventuell översyn, anses deltagare vara överens och införstådda med sådana nya eller ändrade villkor.

Det låter ju som att de kan ändra villkoren på bonusen hur som helst. Eller går det att ordna på något sätt att man får de villkoren man hade från början?

//Keixoth
Tjena!

Menar du att bonusvillkoren ändrades retroaktivt efter det att du tagit bonusen eller var detta mellan registrering och insättning?

Mvh
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 13:10   #100
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 2
Sharp$: 224
Standard

Mina första 5-6 spel gick in under oddskravet 1.70 och det var inga problem men de senaste spelen har inte gjort det och det står att minioddset nu är 2 istället.

Så jag tog bonusen och började använda den enligt de första villkoren och sen har det ändrats efter det.

//keixoth
keixoth är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-14, 13:54   #101
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av keixoth Visa inlägg
Mina första 5-6 spel gick in under oddskravet 1.70 och det var inga problem men de senaste spelen har inte gjort det och det står att minioddset nu är 2 istället.

Så jag tog bonusen och började använda den enligt de första villkoren och sen har det ändrats efter det.

//keixoth
Jag ska kolla upp detta då och försöka se till så det ändras tillbaka. Att ändra bonusvillkor för tidigare bonusar är farligt nära bait-and-switch och inget jag tror de vill bli förknippade med.

Lär inte få något svar innan måndag dock, så det lär tyvärr kvarstå under helgen.
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 14:07   #102
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vafan är detta?

Mitt under pågående bonus har de ändrat villkoren? SKÄMTAR ni???

Jag har spelat massor med spel som jag nu ser inte gills. Nu får ni fixa detta sharps!

Senast redigerad av CaptainMorgan den 2014-02-15 klockan 14:12.
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-15, 14:19   #103
 
martinssons avatar
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 475
Sharp$: 5388
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av CaptainMorgan Visa inlägg
Vafan är detta?

Mitt under pågående bonus har de ändrat villkoren? SKÄMTAR ni???

Jag har spelat massor med spel som jag nu ser inte gills. Nu får ni fixa detta sharps!

Lär inte få något svar innan måndag dock, så det lär tyvärr kvarstå under helgen.

Så skrev Boone i inlägget innan ditt.
martinsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-16, 22:23   #104
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Blir mycket intressant att se vad som sker imorgon.

Har massor med spel som de ej raknat med. fy fan!
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-17, 13:08   #105
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 250
Sharp$: 1186


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

.. And then sharps???
CaptainMorgan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td