Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-05-31, 14:09   #1
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5259
Standard

EuroGrand


är det nån som har nappat på det här erbjudandet och / eller har erfarenhet av bolaget.
som kan tala om hur dom är att ha med att göra?
och kort kan tala om vad deras omsättningskrav är...(jag blir bara yr i huvudet av att läsa deras regler)
http://www.eurogrand.com/sv/

Senast redigerad av cochise den 2013-05-31 klockan 14:17.
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-09, 09:06   #2
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 43
Sharp$: 1670
Standard

Haft stora problem med att plocka ut vinst. Aldrig mer !
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cochise (+1), Migge (+1)
Arnie är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-09, 09:19   #3
 
Reg.datum: jan 2013
Inlägg: 100
Sharp$: 1379
Standard

Spela inte där, jag hade ruggiga problem med uttag. Fick mail varannan dag om att dom ville vara säkra på att jag var jag. Först skulle dom ha inscannat körkort, sen gick det några dagar, då ville dom heltplötsligt ha passet på bild. Sen efter några dagar skulle jag zooma in några siffror från passet. Det tog fem veckor att få ut 2000 kr, men frågade dom varför det tog 20 sekunder att sätta in pengar och börja spela, det kunde dom inte svara på. Till slut hotade jag med att kontakta den svenska polisen om jag inte fick mina pengar, då tog det två dagar så kom till slut pengarna...
SPELA INTE DÄR ÄR MITT RÅD!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
cochise (+1), Migge (+1)
TravRenen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-09, 09:19   #4
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 2 553
Sharp$: 5259
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Arnie Visa inlägg
Haft stora problem med att plocka ut vinst. Aldrig mer !
tack
cochise är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td