Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-06-13, 07:29   #1
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 2
Sharp$: 9
Standard

Betfair -Låst marknad


Igår spelade jag ett system på tror det var Gambia-Nigeria (Rätt odds på denna match) via betfair.
Jag la mina spel innan matchen började. Efter någon minut in på första halvlek låste Betfair marknaden dvs jag kunde aldrig grenna ut. Naturligtvis torskade jag på detta
Kan någon förklara för mig varför marknaden aldrig öppnade igen?
Och är det vanligt att Betfair låser marknaden för en match?
fokin99 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-13, 10:57   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Årsta
Inlägg: 480
Sharp$: 1768


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av fokin99 Visa inlägg
Igår spelade jag ett system på tror det var Gambia-Nigeria (Rätt odds på denna match) via betfair.
Jag la mina spel innan matchen började. Efter någon minut in på första halvlek låste Betfair marknaden dvs jag kunde aldrig grenna ut. Naturligtvis torskade jag på detta
Kan någon förklara för mig varför marknaden aldrig öppnade igen?
Och är det vanligt att Betfair låser marknaden för en match?
Det låter som att du har spelat en marknad som inte går "in-play"
Haltmathe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-13, 11:15   #3
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 313
Sharp$: 1138


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ibland ligger vissa matcher med under dagens live-betting,men låses likväl vid start. Råkade ut för det i danska div2 för någon vecka sedan. Kanske pga den låga omsättningen?
Arizto är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-06-13, 11:46   #4
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 2
Sharp$: 9
Standard

Tack för svaren, omsättningen låg på ca 800 TKR så det borde ite vara problemet.
fokin99 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td