Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-03-11, 19:07   #1
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 4
Sharp$: 0
Standard

Limiteringar


Börjar bli trött på alla oseriösa bolag som limiterar/helt stoppar spel när man går lite plus. Tänkte lösa problemet "kreativt". Men vad ska jag tänka på för att vara säker?

Om t.ex. en person skapar konto i sitt eget namn och via sin egen IP-adress är nån annan person sen fri att spela på det kontot från vilken dator som helst?
Eller är bolagen så jäkliga att dom kollar i efterhand varifrån spelen läggs in och kan stänga kontot av den anledningen om det kommer från "fel" adress?

PS ursäkta att inlägget hamnade under fel rubrik! Borde nog ligga under "spelbolag".

Senast redigerad av stina den 2010-03-11 klockan 19:14.
stina är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-11, 19:16   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

flyttad till spelbolag /mod
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-12, 23:50   #3
 
johannesvs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 48
Sharp$: 119
Standard

En polare till mig och hans lillebror kunde inte spela från samma IP nummer när dom båda bodde hemma. Då ville dom att han skulle skicka in kopia på körkort och kreditkort osv. Har för mig det va NB eller Expekt.
johannesv är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-03-13, 11:36   #4
 
Grovbenstommes avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Så nära men ändå så långt borta
Inlägg: 562
Sharp$: 1665
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av johannesv Visa inlägg
En polare till mig och hans lillebror kunde inte spela från samma IP nummer när dom båda bodde hemma. Då ville dom att han skulle skicka in kopia på körkort och kreditkort osv. Har för mig det va NB eller Expekt.
Samma har hänt mig och min bror för några år sedan.
Grovbenstomme är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td