Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2013-10-23, 18:22   #1
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 047
Sharp$: 5264
Standard

Hjälp! Lagt halva spelkassan på fel bet


Hej.

Har någon koll på om man kan annulera ett spel på Betfair? Skulle lägga en liten tv-fyrling till CL ikväll men på något sätt så blev det helt fel och istället sa lades nedanstående in för 2 835 NOK

Telefonsupporten är stängd. Fattar inte ens hur spelet fungerar eftersom att det är vinst både på Real och Juventus.

Så hur vinner den här kupongen? Och vad gör man?

Känner på mig att supporten inte svarar innan match och så går den in och då säger de att den inte är giltig för att jag mailat om annulering. Går den inte in så säger de att lagt spel är lagt. Loose loose situation :(

__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte

Senast redigerad av linfre den 2013-10-23 klockan 18:25.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:27   #2
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Hej.

Har någon koll på om man kan annulera ett spel på Betfair? Skulle lägga en liten tv-fyrling till CL ikväll men på något sätt så blev det helt fel och istället sa lades nedanstående in för 2 835 NOK

Telefonsupporten är stängd. Fattar inte ens hur spelet fungerar eftersom att det är vinst både på Real och Juventus.

Så hur vinner den här kupongen? Och vad gör man?

Känner på mig att supporten inte svarar innan match och så går den in och då säger de att den inte är giltig för att jag mailat om annulering. Går den inte in så säger de att lagt spel är lagt. Loose loose situation :(

ja chatt verkar de inte heller ha. o som du säger, hur fan kunde bettet gå igenom ?!?
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:30   #3
 
Reg.datum: aug 2013
Inlägg: 73
Sharp$: 379
Standard

Ser ut som om du spelat fem dubblar. Just det med dubblarna gör det knepigt att köpa ut, en del mer pengar behöver omsättas. Du kan vara glad att det är dubblar i alla fall och inte en femling. Hoppas det inte slutar med kryss i Madrid.
Snitch är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:41   #4
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 047
Sharp$: 5264
Standard

Ja, men vart ser man vilka dubblarna är kombinerade med? Fattar ingenting. Så sjukt tråkigt sätt att förlora pengar på. Men man har bara sig själv att skylla :(

Kan inte förstå hur jag ska lägga någon form av motbet heller för att nollställa spelet
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte

Senast redigerad av linfre den 2013-10-23 klockan 18:43.
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 18:49   #5
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

OM jag fattat rätt ser dubblarna ut:

real-United
real-Galatasaray
Galatasaray-United
Juventus-United
Juventus-galatasaray
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+10)
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:02   #6
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 047
Sharp$: 5264
Standard

Ok, tack. Hur läser du ut det
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:05   #7
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 996
Sharp$: 19213

Robfri Expertrekar
Stats: 72 - 87 - 1
ROI: 115.50%
Vinstprocent: 45.28%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Ok, tack. Hur läser du ut det
de enda komber jag får ut eftersom du endast lirat dubblar. Normalt när man lirar ett dubbelsystem på 4 matcher är det 6 komber, men 1 komb går ju bort då det är kärvt att få in en dubbel på real-Juventus....

Senast redigerad av robfri den 2013-10-23 klockan 19:06.
robfri är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:07   #8
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 047
Sharp$: 5264
Standard

Sant. Helt förvirrad nu efter detta strul. Men supporten lär inte göra något så nu får man hoppas på det bästa och se vad resultatet blir efter matcherna :P
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 19:21   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 120
Sharp$: 1180


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Går inte att "Hämta vinst" o förlora några kronor på varje dubbel då?

Sport > Ta hem vinst > Kombi

Där bör dom synas och då brukar man kunna "Hämta hem" pengarna igen...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linfre (+10)

Senast redigerad av Freee123 den 2013-10-23 klockan 19:24.
Freee123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 20:00   #10
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 047
Sharp$: 5264
Standard

Visste inte att funktionen fanns på kombi men det gör den. Dock så finns inte de matcherna med där. Bara min korrekta fyrling :(
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 21:37   #11
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Löste sig bra?
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 22:09   #12
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 047
Sharp$: 5264
Standard

Vet ej. Totalt så borde jag ha gått många tusenlappar plus. Men nu är betten borta från min historik och inte ett öre har kommit in på kontot och inte ett ord från supporten. Jag hade dock en helt korrekt fyrling som gick in också så den borde garanterat betalas ut.

Återkommer med slutresultat från detta klanteri :P
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 22:12   #13
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 047
Sharp$: 5264
Standard

Okej, efter att ha klantat sig totalt och bettat fel så löste det sig till slut. Nu har pengarna kommit in och det blev totalt 5 531 norska kronor plus. Så nu hoppas jag att dom inte ändrar något imorgon när supporten läser mitt mail om annullering i efterhand.

Så idag var spelgudarna med mig. Tack ni som hjälpte mig att få klarhet i saken.
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 22:29   #14
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av linfre Visa inlägg
Okej, efter att ha klantat sig totalt och bettat fel så löste det sig till slut. Nu har pengarna kommit in och det blev totalt 5 531 norska kronor plus. Så nu hoppas jag att dom inte ändrar något imorgon när supporten läser mitt mail om annullering i efterhand.

Så idag var spelgudarna med mig. Tack ni som hjälpte mig att få klarhet i saken.
Ta ut pengarna snabbt med MB/Neteller annars? Det går väl snabbt med uttag även på nätter.
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2013-10-23, 22:42   #15
 
linfres avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Uppsala
Inlägg: 3 047
Sharp$: 5264
Standard

Kanske ska göra det. Men har svårt att se att de kan annullera det i efterhand. När jag läser mitt mail så ber jag dem aldrig att faktiskt annullera det utan jag frågar endast om det är möjligt. Tar de tillbaka pengarna nu så vore det extremt dålig stil eftersom att jag aldrig fick något svar på supporten och även la en del bet för att kompensera upp ev förlust.

Citat:
Mitt mail till supporten:

Hej.

Jag har av misstag lagt halva min spelkassa på helt fel spel på kvällens fotboll. Går detta att annullera? Tanken var att jag skulle lägga en fyrling för 567kr men det blev flera dubblar för 2800kr. Missförstod totalt det nya layouten på kombisystemet då det endast kom upp dubblar som alternativ. Men nu när jag gör om det så kommer alla alternativ upp som tripplar, fyrlingar osv så vet inte vad som hände. :/

Går detta att annulera och lägga om rätt då det är långt kvar till matchstart?
__________________
Citat:
"Before I do anything I ask myself: Can an idiot do that? And if the answer is yes, I do not do that thing." -Dwight Schrüte
linfre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td