Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-09-14, 13:40   #61
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 5
Sharp$: 62
Standard

Jag tror jag har blivit blåst av betsson men får väl skylla mig själv en del då jag inte läst villkoren 110% noggrant men jag skulle vilja uppmärksamma andra om det här. Jag gjorde en insättning och lade ett spel som jag vann några tusenlappar på och ville göra ett uttag lite senare men då fick jag mail om att de avbrutit mitt uttag och sa att för att kunna göra uttag måste insättningen omsättas minst en gång innan uttag kan göras. Notera att jag hade ingen aktiv bonus eller liknande och det stod under mitt konto under "uttagbara pengar" att hela min kontobalans var tillgänglig för uttag.

Jag kontaktade chatten och de hänvisade till deras villkor och där står det faktiskt att man måste omsätta sin insättning en gång innan uttag kan göras: 2.2.9
Du godkänner att pengarna som sätts in på ditt medlemskonto endast används för att spela spelen. Operatören förbehåller sig rätten att ta ut en avgift om du begär ett uttag utan omsättning på medlemskontot som motsvarar eller överstiger de belopp som satts in.

jag tycker det är en mycket konstig regel. Mig veterligen har inga andra stora spelsidor den här regeln eller har jag fel? Jag vet att jag inte kan få rätt här eftersom det ju står i deras villkor men jag vill ändå uppmärksamma andra på att man faktiskt måste omsätta hela insättningen innan uttag vare sig man har bonus eller ej.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
felix1005 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-09-14, 14:20   #62
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Nordicbet och Bet365 har eller åtminstone har haft det regeln, om dom tillåter att du sedan tar ut pengarna i alla fall brukar det vara 5% i avgift på uttaget.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-28, 18:47   #63
 
Reg.datum: apr 2012
Inlägg: 25
Sharp$: 168
Standard

Har inte spelat hos betsson sedan 2012. Satte in 200kr för att testa lite, det var mindre strul med insättningen. Kunde sedan inte lägga något spel varken via androidappen eller mobilsidan, var i kontakt med supporten som inte kunde hjälpa mig. Testade från en dator och det visar sig då att jag är limiterad till spel på 2kr på nfl och nba, något de tydligen inte kan ändra på... Kan inte se min gamla historik "pga nytt system från 2013", men är helt säker på att jag inte spelat särskilt mycket där.

Har nu strax under 200kr på spelkontot som jag måste få upp över 200 pga uttagsgräns, så störigt...

Undvik!!

Senast redigerad av flip-flop den 2014-10-28 klockan 18:51.
flip-flop är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-10-28, 19:17   #64
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3619
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av flip-flop Visa inlägg
Har inte spelat hos betsson sedan 2012. Testade från en dator och det visar sig då att jag är limiterad till spel på 2kr på nfl och nba, något de tydligen inte kan ändra på... Kan inte se min gamla historik "pga nytt system från 2013", men är helt säker på att jag inte spelat särskilt mycket där.

Har nu strax under 200kr på spelkontot som jag måste få upp över 200 pga uttagsgräns, så störigt...

Undvik!!
Betsson (och övriga spelbolag!) som limiterar borde fan skämmas!

Att få lägga bets för 2:- är ju ett enda stort skämt & man borde inte få syssla med vadhållning om man ska sjunka så här lågt som spelbolag!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-25, 17:56   #65
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Riskfritt på MFF imorgon i CL! Har inte hittat vad som kan vara under regler och vilkor.

Citat:
Pengarna tillbaka på MFF
I veckans femte CL-omgång tar MFF emot Juventus på hemmaplan, lägger du till matchen på kupongen kan du i spelkupongen välja att satsa 100 kr helt riskfritt och få dina pengar tillbaka om du inte vinner utan vidare krav.*Regler & villkor:
Erbjudandet gäller enbart ett spel som inkluderar MFF mot Juventus och eventuell vinst (insats ej inkl.) från spelet behöver omsättas 1 gång inom 60 dagar till 1.50 i lägsta odds.
Vilkor från chatten:

Citat:
Det riskfria spelet är endast tillgängligt på dagens (fredag) utvalda matcher inklusive liveodds via din mobil
Beloppet är på 100 kr och blir automatisk tillgängligt när du inkluderar minst en av de utvalda matcherna på kupongen
Gratisspelet behöver aktiveras på spelkupongen innan du placerar spelet.
Vid förlorat spel får du din insats tillbaka utan krav medans eventuell vinst behöver omsättas en gång till odds 1,50 inom 60 dagar
Betsson förbehåller sig rätten att ändra / modifiera eller ta bort den här kampanjen när som helst utan förvarning.
Betsson förbehåller sig rätten att utesluta spelare som på något sätt missbrukar erbjudandet
Erbjudandet gäller för kunder i Sverige, Norge, Finland, Tyskland, Polen, Nederländerna och Peru. För att ta del av erbjudandet måste du ha pengar på ditt spelkonto som täcker hela insatsbeloppet
De utvalda matcherna uppdateras på fredagar kl. 13:00
Livestreaming-rättigheter kan variera från land till land och vissa sändningar kanske inte är tillgängliga i landet du befinner dig i
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)

Senast redigerad av Rejs den 2014-11-25 klockan 17:58.
Rejs är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-11-26, 19:36   #66
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Läste det nu, hon måste svarat på något annat, passar ju inte riktigt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-22, 20:54   #67
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3619
Standard

Riskfritt livespel för 100:- på Stoke-Chelsea och så möts man av detta:

Betsson citat: "Tillkännagivande: Just nu har vi tekniska problem med vårt riskfria spel. Vi beklagar eventuella olägenheter och jobbar med att åtgärda problemet så snart som möjligt".

Edit: Betsson misslyckades med att lösa sitt tekniska problem, vid fråga om ev. kompensation/riskfritt spel så kunde inte kundtjänsten svara på detta då ingen info fanns...hmmm oseriöst!

Senast redigerad av Migge den 2014-12-22 klockan 21:34.
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-23, 09:09   #68
 
lonerangers avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 217
Sharp$: 2567

2014
Stats: 846 - 1375 - 25
ROI: 105.85%
Vinstprocent: 38.09%

Standard

Fick också det svaret för att senare få svaret att jag ej var anmäld och ej berättigad till det riskfria. Skitsnack.
Edit: Via kontakt med chatten.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+1)
loneranger är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-23, 19:43   #69
 
Migges avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 2 866
Sharp$: 3619
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Migge Visa inlägg
Riskfritt livespel för 100:- på Stoke-Chelsea och så möts man av detta:

Betsson citat: "Tillkännagivande: Just nu har vi tekniska problem med vårt riskfria spel. Vi beklagar eventuella olägenheter och jobbar med att åtgärda problemet så snart som möjligt".

Edit: Betsson misslyckades med att lösa sitt tekniska problem, vid fråga om ev. kompensation/riskfritt spel så kunde inte kundtjänsten svara på detta då ingen info fanns...hmmm oseriöst!
RESPEKT!

Betsson har kompenserat med 100:- på kontot utan omsättningskrav!
Migge är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 12:19   #70
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

200 riskfritt gruppspelet JVM + 200 riskfritt i slutspelet, pågår fram till 5e januari.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 15:24   #71
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 1 489
Sharp$: 3466
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sirlarsson Visa inlägg
200 riskfritt gruppspelet JVM + 200 riskfritt i slutspelet, pågår fram till 5e januari.
Du har inte en länk möjligtvis med villkoren?
kusagwa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 15:25   #72
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Riskfritt spel på JVM:
Värdet av det riskfria spelet är 200 kr och kan bara aktiveras när du har pengar på ditt konto som täcker hela beloppet för erbjudandet.
Det riskfria spelet behöver inkludera en match från JVM i ishockey för att kunna aktiveras
Det riskfria spelet måste bekräftas genom att markera den blå kryssrutan på spelkupongen efter att ha valt dina odds.
Det riskfria spelet kan läggas med hela beloppet på ett spel och enbart en gång.
Nettovinster från det riskfria spelet (utbetalning-insats) behöver omsättas 1 gång till oddset 1.50 eller högre.
Det första riskfria spelet är tillgängligt t.o.m 1 januari.
Det andra riskfria spel kan aktiveras fr.o.m. 2 januari med samma villkor som det första och utgår efter finalen i JVM
Erbjudandet gäller ej för Systemspel
Den här kampanjen pågår fram till den 5 januari 2015.
Betssons allmänna regler och villkor gäller.
Betsson förbehåller sig rätten att avbryta denna kampanj när som helst oavsett anledning.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
kusagwa (+5)
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-12-27, 21:50   #73
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

http://kampanj.betsson.com/riskfritt...4230-ctaButton
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-01-07, 17:34   #74
 
Slurfs avatar
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 1 500
Sharp$: 1949

Sharps.se Kirtap million
Stats: 28 - 30 - 0
ROI: 105.57%
Vinstprocent: 48.28%

Standard

Har orsakat autosänkningar på minst 90% av mina 30 senaste spel på det här jävla bolaget. Får sällan eller aldrig något manuellt godkänt. Det är dessutom alla möjliga marknader, varav flera är stora. Cricket, handboll, tennis, fotboll (FA cupen bla) och vintersporter. Visserligen är det typ alltid utstick eller odds som droppar hårt på andra sidor, men ändå. Betsson är sega på att ändra odds, så att de plötsligt ändras sekunden efter att jag har lagt varenda gång gör det rätt så uppenbart. Helt otroligt.
Slurf är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2015-02-23, 23:06   #75
 
Rejss avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 572
Sharp$: 4288
Standard

Få 3.00 i odds på Barcelonavinst imorgon i CL

Medel oddsportal 2.13 max 2.23

Kampanj
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Rejs är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td