Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-01-26, 12:16   #1
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Skrillfråga


Har inte använt MB (Skrill) något tidigare, bara Neteller. Nu satte jag upp ett konto för att börja använda det. Nu till frågan, jag har registrerat mitt kort och förstått att dom ska dra en summa från mitt bankkonto och jag ska skriva in summan i euro för att verifiera kontot.

Summan som är dragen är 26,41kr. I dagens eurokurs är det exakt 3 euro. Men när jag slår in det blir det fel, hur ska jag veta exakt vilket belopp i euro det är som dom har dragit? Dom kanske har en annan kurs, avgifter osv?

Hjälp uppskattas!
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-01-26, 12:18   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Du måste vänta någon dag, sedan kollar du på utdraget och ser vad den ursprungliga summan var på i den ursprungliga valutan.
Du ska alltså inte konvertera något själv.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+20)
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 11:24   #3
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Tar upp denna igen nu, gått ett gäng dagar, transaktionen finns på mitt Swedbank men står endast i sek när jag trycker på den. Hur ska jag få reda på hur många euro det var som drogs?
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 12:28   #4
O12
 
O12s avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 1 128
Sharp$: 3892

boken
Stats: 1777 - 1624 - 120
ROI: 105.38%
Vinstprocent: 52.25%

Standard

Du har inte sek på ditt MB konto också då? Isåfall ska du ange den summan som står på ditt utdrag.
O12 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 12:42   #5
 
sirlarssons avatar
 
Reg.datum: nov 2013
Inlägg: 2 930
Sharp$: 2741
Standard

Nej dom frågar efter euro men det enda jag kan se är att uttdraget från mitt bankkonto är 26,59kr.
sirlarsson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 12:55   #6
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Ring din bank och fråga efter det ursprungliga beloppet i Euro som debiterades på ditt konto.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-03, 13:28   #7
 
Pacmans avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 769
Sharp$: 6882

Pacmanscorner Twitterpicks
Stats: 1093 - 1168 - 229
ROI: 99.65%
Vinstprocent: 48.34%

Standard

Gå in under korttransaktioner på ditt kort så ska du se att det står EUR beloppet där, så är det i alla fall hos mig och jag har Swedbank.
__________________
I was there last night and I think I finally understand why Fergie chose Moyes: They're the same. Both dour Scots, both Glaswegians, both Rangers fans, both like to tinker, to change a winning team, to play players out of position, play their favourites, give too many chances to under-performing players, make bizarre substitutions and play bizarre line-ups, in short Moyes is a younger version of Fergie.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sirlarsson (+25)
Pacman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-06-23, 08:02   #8
 
Melvins avatar
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 243
Sharp$: 1945


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Lånar tråden, jag misslyckades med att ange beloppet i £ då jag inte kollade på rätt ställe för att hitta beloppet i £. Kortet vart således inte verifierat. Har skickat två meddelanden till Skrill på deras sida utan att fått något svar. Första meddelandet var redan för 2 veckor sedan och det andra för en vecka sedan. Nu är min fråga hur jag ska gå vidare för att få kortet verifierat, har letat runt på sidan och försökt med det mesta utan att hitta något vettigt sätt att försöka att verifiera om kortet.
Melvin är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-21, 09:16   #9
 
lodmajsters avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 193
Sharp$: 1167

lodmajsters MMA
Stats: 2 - 3 - 0
ROI: 80.65%
Vinstprocent: 40.00%

Standard

Någon som har lyckats få svar från Skrills support någon gång?

Har skickat mail i 3 olika ärenden men aldrig fått något svar.
Har även försökt verifiera mitt konto med passfoto osv men inget har hänt där heller.
lodmajster är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-07-21, 12:19   #10
 
Reg.datum: okt 2013
Inlägg: 174
Sharp$: 870
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lodmajster Visa inlägg
Någon som har lyckats få svar från Skrills support någon gång?

Har skickat mail i 3 olika ärenden men aldrig fått något svar.
Har även försökt verifiera mitt konto med passfoto osv men inget har hänt där heller.
Du måste ringa dom! Då löser dom ditt ärende inom 5 min. Deras mailsupport har "försvunnit" senaste året om man jämför med hur det har varit tidigare år. Även vip-support över email suger numera. Så ring dom så går det snabbt.

nock är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td