Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-02-10, 21:21   #1
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 157
Sharp$: 2238


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

bwin tillbakadragen bonus


Hej! Har en fundering för er som är vana (eller är kunniga ändå) att vara en finne i röven för spelbolag.

Jag hade en bonus hos bwin som enl. deras hemsida gick ut "2/3/2014". Detta är ju för alla européer den andra mars. Bonusen drogs dock tillbaks den tredje februari, vilket innebär att de använt sig av det amerikanska sättet att skriva datum på. Detta framgår inte av några villkor någonstans, bwin som bolag har inget säte eller dylikt i USA och jag spelar heller inte på någon amerikansk version av siten.

Jag var inte sen med att höra av mig till supporten som sedermera hänvisade till att "de alltid skriver på detta sätt", och inget mer. Vad tror ni? Kommer jag kunna ha någon framgång om jag inte ger mig? Var hör man av sig om man vill gå vidare, d.v.s. till tredje part?
hejmike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-10, 21:39   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 674
Sharp$: 43
Standard

På deras sida listas alla spel med månad/datum så du har ingenting att hämta

Iaf när jag tittar på kommande spel under Fotboll

Senast redigerad av 11433 den 2014-02-10 klockan 21:41.
11433 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-02-10, 23:35   #3
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 157
Sharp$: 2238


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av 11433 Visa inlägg
På deras sida listas alla spel med månad/datum så du har ingenting att hämta

Iaf när jag tittar på kommande spel under Fotboll


Jo, jag vet. Som sagt så "skriver de alltid så". Då förutsätts det alltså att man ska ha kollat på diverse datum på sidan. Vilket jag uppenbarligen inte har gjort.. Teoretiskt sett behöver jag jag ju inte ha gjort mer på sidan än hämtandet av den aktuella bonusen.
hejmike är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td