Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-04-09, 21:22   #16
 
Nians avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Hemma
Inlägg: 211
Sharp$: 1094
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av rickenz Visa inlägg
Jo självklart kan man se på det så med, helt klart.
Imo så känns det bara lite omständigt
Det tar inte lång tid att scanna in det och skicka. Dessutom är dom snabba i handläggningen av det hela.
Nian är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 01:00   #17
 
pejos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 45
Sharp$: 125
Standard

Jag satte in en slant på Pinnacle via Moneybookers och blev aldrig ombedd att skicka leg etc, så det är kanske ett tips om man tycker det är bökigt att scanna och greja
Jag antar dock att man måste verifiera sin identitet när man väl ska plocka ut sina
pejo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 01:07   #18
 
calahans avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 950
Sharp$: 724
Standard

sätta in är ju aldrig några problem, det är att ta ut som kan bli problem...
calahan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-04-10, 09:17   #19
 
Methodwastes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: On the run
Inlägg: 646
Sharp$: 34
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av pejo Visa inlägg
Jag satte in en slant på Pinnacle via Moneybookers och blev aldrig ombedd att skicka leg etc, så det är kanske ett tips om man tycker det är bökigt att scanna och greja
Jag antar dock att man måste verifiera sin identitet när man väl ska plocka ut sina
Jag har plockat ut en mindre summa en gång och det var inga problem, ska göra samma sak igen inom kort (lite större summa) kan återkomma om det gick bra utan att visa leg. Jag har använt mig av ett MB-konto som jag har verifierat mitt visa kort på. Har nu även bett att få min adress verifierad, moneybookers funkar skitbra tycker jag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Methodwaste är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td