Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2014-04-21, 09:07   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 72
Sharp$: 2624
Standard

Varning Betvictor


Skulle avråda alla spelare från öppna konto hos betvictor. Att dem var snabba limitera anade jag när dem erbjuder spel på div3, u19 osv. Men det här var då rekord för mig.

Efter 6 lagda spel, 1 vunnet, 3 förlorade! och två levande, så beslutade dem att stänga mitt konto.

Ser ingen annan anledning än att det måste vara för jag spelat på lägre div matcher och inte på premier League o dylikt. Om så är fallet så vore det ju lika bra betvictor slutade erbjuda dessa ligor, för den typ av spelare dem verkar vilja ha lär inte spela där ändå.
Foppa21 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-21, 09:17   #2
 
Galeocerdo cuviers avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 738
Sharp$: 7690
Standard

"Your account has been terminated due to a business decision". Fyra-fem spel är ju dock bättre än inget, startar man konton i sin flickväns, föräldrars och någon kusins namn så kan man helt plötsligt skrapa ihop 20 spel, hallelujah

Senast redigerad av Galeocerdo cuvier den 2014-04-21 klockan 09:19.
Galeocerdo cuvier är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2014-04-21, 21:25   #3
 
Rudens avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Götet
Inlägg: 265
Sharp$: 1460

Segertåget - Ruden
Stats: 25 - 21 - 1
ROI: 111.61%
Vinstprocent: 54.35%

Standard

Spoiler:
Citat:
Ursprungligen postat av Foppa21 Visa inlägg
Skulle avråda alla spelare från öppna konto hos betvictor. Att dem var snabba limitera anade jag när dem erbjuder spel på div3, u19 osv. Men det här var då rekord för mig.

Efter 6 lagda spel, 1 vunnet, 3 förlorade! och två levande, så beslutade dem att stänga mitt konto.

Ser ingen annan anledning än att det måste vara för jag spelat på lägre div matcher och inte på premier League o dylikt. Om så är fallet så vore det ju lika bra betvictor slutade erbjuda dessa ligor, för den typ av spelare dem verkar vilja ha lär inte spela där ändå.


Samma här och jag anade inget annat heller. Efter runt 7 lagda spel med uteslutande spel på lägre divisoner i svensk fotboll stängdes mitt konto ner pga av "business decision". Ett jävla skitbolag är vad det är. Betvictor
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Segertågets Spreadsheet (0-0-0):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

Ruden's IO-spel (20-8-1):


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Ruden är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td